Seriously...... - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HotUKDeals, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HotUKDeals app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit

Seriously......

£0.00 @
see below Read More
jtx Avatar
8y, 7m agoPosted 8 years, 7 months ago
see below
jtx Avatar
8y, 7m agoPosted 8 years, 7 months ago
Options

All Comments

(47) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
Page:
#1
http://www.funis2cool.com/wp-content/uploads/2008/03/funny_monkey_pictures.jpg
#2
:giggle:
banned#3
its not really advisable to post pics of yourself on hukd jtx
#4
lmao - that's tickled me:lol:
#5
http://i248.photobucket.com/albums/gg192/rwschutte/Funny_smile.jpg
banned#6
Carley
Might use it as my new avatar :-D


good, gone off your old one :p
#7
jtx;2964272
http://i248.photobucket.com/albums/gg192/rwschutte/Funny_smile.jpg


:lol:
#8
http://www.funnyville.com/funny-pictures/dogdentures.jpg
#9
http://farm4.static.flickr.com/3078/2569281743_b29d446223_o.jpg
#10
http://a5.vox.com/6a00e398b56c39000100f48ce4afdd0003-500pi
#11
jtx
http://www.funis2cool.com/wp-content/uploads/2008/03/funny_monkey_pictures.jpg


This picture made me feel sick.

I know its all just for a laugh, but really . . . . . . . :cry:
#12
http://www.jonco48.com/blog/smile_20egghead.jpg
#13
angelsmummy
This picture made me feel sick.

I know its all just for a laugh, but really . . . . . . . :cry:




You just ask my mate shaggy........ It wasn't me:oops:
#14
http://i172.photobucket.com/albums/w39/leckie101/dog-smile.jpg
#15
angelsmummy
This picture made me feel sick.

I know its all just for a laugh, but really . . . . . . . :cry:




Me too, poor monkey :x
#16
sassie
its not really advisable to post pics of yourself on hukd jtx


Actually, this is me

http://bp1.blogger.com/_IQp_L_f2KJA/RnneJFTi_HI/AAAAAAAAA60/Q3uwMVfU_yk/s400/funny_00066.jpg
#17
http://riannanworld.typepad.com/my_weblog/images/painted_cat_smiley_face.jpg
#18
http://free-zg.htnet.hr/cat-world/pics/smile-kitten-large.jpg
#19
http://4.bp.blogspot.com/_IQp_L_f2KJA/RnndOlTi_EI/AAAAAAAAA6c/u2tAEOG5cEE/s1600/funny_00063.jpg
#20
http://img.dailymail.co.uk/i/pix/2008/02_03/FishSOLENT2002_800x528.jpg
#21
jtx
Actually, this is me

http://bp1.blogger.com/_IQp_L_f2KJA/RnneJFTi_HI/AAAAAAAAA60/Q3uwMVfU_yk/s400/funny_00066.jpg


omg wtf??
#22
onlyme23
http://img.dailymail.co.uk/i/pix/2008/02_03/FishSOLENT2002_800x528.jpg


eeeewwwwwww
#23
http://bp0.blogger.com/_Kj55BWfiB8E/RnCNxq9wZxI/AAAAAAAAAVU/7j-_dpRsoH4/s1600/alien_sex_07.jpg
#24
jtx
http://i248.photobucket.com/albums/gg192/rwschutte/Funny_smile.jpg


lol this made me laugh
#25
lyndsbowes
eeeewwwwwww


aww how can you ewww he is cute!!! lol
#26
hang on!
#27
onlyme23
aww how can you ewww he is cute!!! lol


how??? :?
#28
http://bp2.blogger.com/_76IUaRvRoMU/RmPQCtb3kYI/AAAAAAAAAYA/NW8RgjWwvAg/s400/alien_kitty.jpg
[helper]#29
Carley
jtx, why was your anti-troll thread removed?

It was being critical of BG1 and such a thing is not allowed on HDUK :whistling:
#30
http://bp2.blogger.com/_76IUaRvRoMU/RmPB9tb3kAI/AAAAAAAAAVA/gV0HaeR9v3Q/s400/24.jpg
#31
onlyme23
http://free-zg.htnet.hr/cat-world/pics/smile-kitten-large.jpg


OMG thats so cute!!! :)
#32
lyndsbowes
how??? :?


just look at that face n the lil smile! lol

someone back me up plz!! :p
#33
http://bp1.blogger.com/_76IUaRvRoMU/RmPFmdb3kJI/AAAAAAAAAWI/eAAZGNDfFuo/s400/pic3_1.jpg
#34
onlyme23
just look at that face n the lil smile! lol

someone back me up plz!! :p


lol think you're on your own on this one lmao
#35
jtx
http://bp1.blogger.com/_76IUaRvRoMU/RmPFmdb3kJI/AAAAAAAAAWI/eAAZGNDfFuo/s400/pic3_1.jpg


thats just mean :x
#36
jtx
http://bp1.blogger.com/_76IUaRvRoMU/RmPFmdb3kJI/AAAAAAAAAWI/eAAZGNDfFuo/s400/pic3_1.jpg


omg have you been to macdonalds??? :whistling:
#37
lyndsbowes
lol think you're on your own on this one lmao


lol oh well i dont mind bein unique :thumbsup::p
#38
onlyme23
lol oh well i dont mind bein unique :thumbsup::p


:thumbsup:
#39
jtx
http://bp2.blogger.com/_76IUaRvRoMU/RmPB9tb3kAI/AAAAAAAAAVA/gV0HaeR9v3Q/s400/24.jpg


why do people think of doing this kinda thing?
#40
onlyme23
thats just mean :x


http://bp1.blogger.com/_76IUaRvRoMU/RmPD8db3kFI/AAAAAAAAAVo/8R4RdkMJ6Iw/s400/funny0206.jpg

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!