so I bought tickets off ebay... - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit

so I bought tickets off ebay...

lil_tiger Avatar
7y, 3m agoPosted 7 years, 3 months ago
Bought some tickets off ebay (almost double the RRP) and have asked (and paid) the seller to post special next day delivery today. Havent heard anything from the seller since the end of the auction, I paid immediately.
Just wondered...where do I stand if s/he doesnt post them intime for the concert on Sunday....especially with the postal strikes
The tickets were too far away to pick up or else I would have done.
Thanks
Tigs
Other Links From eBay:
lil_tiger Avatar
7y, 3m agoPosted 7 years, 3 months ago
Options

All Comments

(18) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
1 Like #1
Refund, that's about it.
1 Like #2
you can claim through royal mail , just in the process of doing so myself

sd turned up a day late which was the day after the gig
#3
t0mm
Refund, that's about it.

So I would defo get a refund? that would be fine...just dont want to miss the concert and be out of pocket
casparwhite
you can claim through royal mail , just in the process of doing so myself

sd turned up a day late

OK...didnt know if it was different for tickets....think im just at a panicy stage with not hearing anything from the seller :roll:


both repped :)
1 Like #4
I take it you're talking about next Sunday?

Suppose it depends on when you bought them - how long ago was it?
#5
moob
I take it you're talking about next Sunday?

Suppose it depends on when you bought them - how long ago was it?


yeah..sunday the 25th I bought them yesterday...Im obviously not expecting them to be delivered by today lol...but I asked the seller to let me know when he posted them...and asked if he could make every effort to post them today with the postal strike been on.

I was under the impression "Royal Mail Special Delivery (TM) Next Day" is the only guaranteed postage method? hence why I asked them to be posted this. I think the strike starts on the 22nd here (not sure but I have heard that somewhere :roll:) so was kinda hoping that if they were sent today they would get here before the strike....
#6
lil_tiger
yeah..sunday the 25th I bought them yesterday...Im obviously not expecting them to be delivered by today lol...but I asked the seller to let me know when he posted them...and asked if he could make every effort to post them today with the postal strike been on.

I was under the impression "Royal Mail Special Delivery (TM) Next Day" is the only guaranteed postage method? hence why I asked them to be posted this. I think the strike starts on the 22nd here (not sure but I have heard that somewhere :roll:) so was kinda hoping that if they were sent today they would get here before the strike....


Think you'll probably get them by Tuesday - good luck!
#7
tinkerbell28
With sd I would not worry as they will deliver it, it costs them too much not too, I even had agency workers deliver mine for that reason when the postie was off. If not the seller can refund and claim off them.


hopefully that will happen with me too :) taa :) guess im a bit annoyed already as the seats arent exactly where I thought (my fault not theirs) so when one thing goes wrong I expect everything to go wrong lol:roll:
#8
lil_tiger;6604489
yeah..sunday the 25th I bought them yesterday...Im obviously not expecting them to be delivered by today lol...but I asked the seller to let me know when he posted them...and asked if he could make every effort to post them today with the postal strike been on.

I was under the impression "Royal Mail Special Delivery (TM) Next Day" is the only guaranteed postage method? hence why I asked them to be posted this. I think the strike starts on the 22nd here (not sure but I have heard that somewhere :roll:) so was kinda hoping that if they were sent today they would get here before the strike....

Maybe they're a business and don't reply after 5PM on friday until monday?
I've delt with companies like that before on eBay.

RMSD is still garanteed during national strikes, i think it was last time AFAIK
1 Like #9
Its upto the seller to prove that you got them in time otherwise you will get a refund,
#10
moob
Think you'll probably get them by Tuesday - good luck!

cheers....I hope so too! :thumbsup:
t0mm
Maybe they're a business and don't reply after 5PM on friday until monday?
I've delt with companies like that before on eBay.

RMSD is still garanteed during national strikes, i think it was last time AFAIK

perhaps so....but surely they shouldnt list things within the 'out of hours' times too....reading their feedback it seems they are quite poor at the whole contact thing so heres hoping they have posted today or will post on monday....:thumbsup:
tonyg1962
Its upto the seller to prove that you got them in time otherwise you will get a refund,

and that would be proved by a signature on the delivery form right? I thought everyone would tell me its my fault for buying them almost within a week to the concert and during a strike lol....thought the seller may have done their job by posting regardless if I recieved them ontime lol

I HOPE im just been silly and they will get here safe....but cant help but doubt people on ebay lately lol
everyones been repped :) taa
#11
lil_tiger;6604548
cheers....I hope so too! :thumbsup:

perhaps so....but surely they shouldnt list things within the 'out of hours' times too....reading their feedback it seems they are quite poor at the whole contact thing so heres hoping they have posted today or will post on monday....:thumbsup:

and that would be proved by a signature on the delivery form right? I thought everyone would tell me its my fault for buying them almost within a week to the concert and during a strike lol....thought the seller may have done their job by posting regardless if I recieved them ontime lol

I HOPE im just been silly and they will get here safe....but cant help but doubt people on ebay lately lol
everyones been repped :) taa

Yeah.
If I pay RMSD or a Courier for a HIGH VALUE item I expect the tracking code as soon as its left their hands.

I hate playing the waiting game - so I can see where you're coming from.
#12
who are you going to see? or have i missed it somewhere along the thread :oops:
#13
t0mm
Yeah.
If I pay RMSD or a Courier for a HIGH VALUE item I expect the tracking code as soon as its left their hands.

I hate playing the waiting game - so I can see where you're coming from.

yeah ditto....I sent them an email asking them to confirm my payment was recieved (was through PP so I know it was but ust want them to accept it lol) confirm my address (only have one on there but previous sellers have managed to send it to the wrong one 'apparently'!) and let me know when they intend posting it (mentioning as above about possibly posting it today because of the strikes)
I prob come across as a controlling cow but theres so many idiots on there that I cant help but worry lol
wulshaz
who are you going to see? or have i missed it somewhere along the thread :oops:

no, it hasnt been asked....theyre pink tickets...Im in love with her and have tried every single other place...ebay was my last resort :x (when they went on sale the ex got tickets......:roll: lol crazy thing is im going the same night now lol :w00t:)
#14
awww i love her too!! i am going on tuesday to the secc glasgow cant wait i went in april but enough is never enough of pink! :-D
i hope you get your tickets and everything is alright how much did you pay was it alot?
#15
wulshaz
awww i love her too!! i am going on tuesday to the secc glasgow cant wait i went in april but enough is never enough of pink! :-D
i hope you get your tickets and everything is alright how much did you pay was it alot?


yeah shes amazing!!! I saw her in may in London....but I had an exam a couple of days after and felt so stressed I couldnt really enjoy it :x apparently she has a bust lip at the mo lol....'the mic attacked her' :p I paid £120 for 2....not happy at all but I just HAD to see her! theyre tickets for the front row of the upper tier (the side where the stage goes towards...youll understand lol) but checking the MEN plan the 'tiers' arent tiered :x hence them not being exactly where I thought....Im completely behind all the lower tier lol
#16
thats not to bad in price from some i seen for the glasgow one were hitting £200! we are in the seats straight across from the stage so hopefully its alright but if not we will slip down the front :-D
#17
wulshaz
thats not to bad in price from some i seen for the glasgow one were hitting £200! we are in the seats straight across from the stage so hopefully its alright but if not we will slip down the front :-D


yeah they should be good...will have a good overall view of the performance...I was hoping my tickets would be good for the air stuff she does (not gonna spoil it for anyone.....but she does 'air stuff' at all shows lol) ahh well....Just hope they get here now...lemme know how she is when you see her..and send my love :p x
#18
lil_tiger
yeah they should be good...will have a good overall view of the performance...I was hoping my tickets would be good for the air stuff she does (not gonna spoil it for anyone.....but she does 'air stuff' at all shows lol) ahh well....Just hope they get here now...lemme know how she is when you see her..and send my love :p x


will do :-D i cant wait :-D

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!