So I'm having one of those days... - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit

So I'm having one of those days...

AshleyRFC Avatar
7y, 4m agoPosted 7 years, 4 months ago
Went to the shops this morning, forgot to get baby wipes so thought right ok will go up again shortly, anyways the wee man fell asleep so thought great i'll go the noo whilst hes sleeping that way in case he fills his nappy when he gets up i'll have them for him.

Gets back from the shop for the 2nd time and hes covered in it, I dunno wtf happened but needless to say it was all over him and his buggy. UGH

Now before I went to the shops I hung out my washing, as soon as I stepped out my front door the rain started, wasn't too heavy so thought hopefully just a wee shower but no for the past 10 mins its been chucking it down, with my clothes still on the line cos well there soaked now anyways.

I feel a little bit like Stressed Eric, if anyone remembers him.
AshleyRFC Avatar
7y, 4m agoPosted 7 years, 4 months ago
Options

All Comments

(37) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
#1
needed more lulz
#2
Sit down and have a nice cup of tea
#3
black gerbil1
needed more lulz


Are you not supposed to be on holiday ffs.
#4
vickywil5
Sit down and have a nice cup of tea


Yeah might, altho I snapped at the OH so I doubt he'll make me it lol, sounds daft but I dont like the tea I make, doesn't taste right for some reason.
#5
I was just about to have some chocolate out of the snack machine ......don't think i will bother now !
banned#6
AshleyRFC
Are you not supposed to be on holiday ffs.


was thinking the same thing!
#7
queenlush
I was just about to have some chocolate out of the snack machine ......don't think i will bother now !


Yeah probably shoulda put a "Bowfing Warning" on this thread.
#8
AshleyRFC
Yeah probably shoulda put a "Bowfing Warning" on this thread.


You've done me a favour actually lol...saved 50p and 200 calories lighter
#9
queenlush
You've done me a favour actually lol...saved 50p and 200 calories lighter


If it makes you feel any better it was like the colour that Milky Ways used to be inside, pretty much the same consistency too. :thumbsup:
banned#10
awww hope the day gets better for you x
banned#11
AshleyRFC
Yeah might, altho I snapped at the OH so I doubt he'll make me it lol, sounds daft but I dont like the tea I make, doesn't taste right for some reason.


i always thought you were a guy :? lmao (serious)
#12
sassie
awww hope the day gets better for you x


Me too because we're supposed to be going to my Mums tomorrow and I've still to pack the bag etc.
#13
kapows
i always thought you were a guy :? lmao (serious)


Join the queue, so did most other people too lol.

Its the Rangers thing that throws people off I think.
banned#14
AshleyRFC
Me too because we're supposed to be going to my Mums tomorrow and I've still to pack the bag etc.


chill out and do it later x
banned#15
AshleyRFC
Join the queue, so did most other people too lol.

Its the Rangers thing that throws people off I think.


yes and the name ashley lol
#16
sassie
chill out and do it later x


Yeah gonna have to cos the majority of our clothes are on the washing line lol.
#17
kapows
yes and the name ashley lol


Yeah that too, altho I dont know any boys named Ashley, its not really a common boys name up here.
banned#18
kapows
yes and the name ashley lol


I knew a girl called ashley once
#19
starsparkle2311
well done Ash, you've made me laugh loads, thanx:p:-D


I'm glad I could be of service, oh btw what makes it funnier is that if I had of just went and put my washing out just now instead of earlier then they woulda skipped the rain as the sun is splitting the pavement now.:x
#20
lumoruk
I knew a girl called ashley once


Was it me?
banned#21
AshleyRFC
Was it me?


blonde?
#22
lumoruk
blonde?


Nah, guess it wasn't me lol.
#23
starsparkle2311
lol same thing happens to me all the time, glorious weather for days, out goes the washing and down the rain pours, until you bring it in again and then the sun comes out.

4 days I left mine out the other week, I got sick of the rain, so I brought my washing in and yep, out popped Mr Sun again:-D


I say uck them...uck them all. :x:p
banned#24
lumoruk
I knew a girl called ashley once


yes ive known a few girls called ashley aswell lol

its the name coupled with the badge and im sure theres someone with a similar badge or something on the site who keeps hitting on the women so i guess i got confuzzled between the two lol
#25
kapows
yes ive known a few girls called ashley aswell lol

its the name coupled with the badge and im sure theres someone with a similar badge or something on the site who keeps hitting on the women so i guess i got confuzzled between the two lol


No thats probably me. :w00t:
banned#26
AshleyRFC
No thats probably me.


:w00t: noted
banned#27
AshleyRFC
No thats probably me. :w00t:


lol awww no luck yet with the opposite kind? lmao :-D
banned#28
lumoruk
:w00t: noted


for what? lollll didnt you just propose or something like a week ago? already considering adding a third party? lucky guy! :-D
#29
kapows
lol awww no luck yet with the opposite kind? lmao :-D


Actually I'm engaged with 3 kids.

It was called a joke. :roll:
banned#30
kapows
for what? lollll didnt you just propose or something like a week ago? already considering adding a third party? lucky guy! :-D


as above... it's called a joke :roll:
banned#31
AshleyRFC
Actually I'm engaged with 3 kids.

It was called a joke. :roll:


so....what you think i was serious? :roll: lol

engaged to three kids? is that even allowed!! :w00t:
banned#32
lumoruk
as above... it's called a joke :roll:


wow threads gone stale really fast!! :?
banned#33
kapows
engaged to three kids? is that even allowed!! :w00t:


no you should be married by now :whistling: 3 ******* kids

(it's okay my sister is one)
#34
Anno but my parents cant be in the same room as each other so it kinda sucks.
banned#35
lumoruk
no you should be married by now :whistling: 3 ******* kids

(it's okay my sister is one)


wow mate either you read it and knew what i meant or didnt lol i wrote engaged to 3 kids...get it?

shouldnt talk about your sister like that even tho she is one...ur gonna get a bunch of people askin for her details now :-D
banned#36
lumoruk
no you should be married by now :whistling: 3 ******* kids

(it's okay my sister is one)


or maybe it wasnt addressed to me lol and i picked up on it wrong :? :-D
banned#37
ok its all gone pete tong up in here and i can hear the violins about to play

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!