Someone's copied my avatar! - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit

Someone's copied my avatar!

cloudnine Avatar
9y, 2m agoPosted 9 years, 2 months ago
Can't believe termite has copied my avatar. He/She has removed the 9 and tidied up the image!!!!:o
cloudnine Avatar
9y, 2m agoPosted 9 years, 2 months ago
Options

All Comments

(37) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
1 Like #1
Yep and? :? :? :?
banned#2
big deal :roll:
#3
http://www.fbchhi.org/editor/UserFiles/Image/cloud9%204%20logo%20color.JPG
banned#4
http://www.fbchhi.org/editor/UserFiles/Image/cloud9%204%20logo%20color.JPG
#5
:giggle:
#6
who has?
#7
add-man
who has?

Who cares??!?
#8
add-man
who has?


cloudnine
Can't believe termite has copied my avatar. He/She has removed the 9 and tidied up the image!!!!:o
#9
its actually nobodys property so anyone can use it
#10
I wasn't really bothered I was just suprised. I made it up from an old bbc weather forcast image.
#11
:thumbsup: I like that, just take of the word cloud an it'll be cool.


dog_cop
http://www.fbchhi.org/editor/UserFiles/Image/cloud9%204%20logo%20color.JPG
#12
Just random musings as the title says.

dinosteveus
Yep and? :? :? :?
#13
cloudnine
Just random musings as the title says.
I see :giggle:
banned#14
dinosteveus
I see :giggle:


PMSL:giggle:
#15
I Like this one...

http://img530.imageshack.us/img530/7412/aaavatarcw4.gif
1 Like #16
Looks like somebody needs a hot deal for tena :giggle:

Prissymiss
PMSL:giggle:
#17
Yeah but that one is for carpet underlay!


TheDoc
I Like this one...

http://img530.imageshack.us/img530/7412/aaavatarcw4.gif
#18
cloudnine
Yeah but that one is for carpet underlay!


lol :-D
#19
hmm nice aviator think I will have this one too :p
#20
Gaia
hmm nice aviator think I will have this one too :p
hehehehehehehe:giggle:
#21
cool my own little cloud9 army
#22
What's all the fuss about :whistling:
#23
I'm spending far too much time on here, I've now started to morph into thinking like Dog Cop and Dino. :w00t:
#24
This is getting spooky, is that me or you :oops:
#25
cloudnine
cool my own little cloud9 army


Yeh it sounds all good ... but next thing you know we will be drinking your blood and killing people because our master dictates:whistling:
#26
Crazy1
This is getting spooky, is that me or you :oops:
Who's who?:? :?
#27
Gaia
because our master dictates:whistling:


I ain't no bleeding secretary taking anything down :giggle:
#28
dinosteveus
Who's who?:? :?


Who's you, are you spamming now :giggle:
#29
[SIZE=2]Stella good to drink, blood bad to drink.....so says the master[/SIZE]
#30
Crazy1
I ain't no bleeding secretary taking anything down :giggle:


Married girl everything staying up :p
#31
cloudnine
[SIZE=2]Stella good to drink, blood bad to drink.....so says the master[/SIZE]


*Raides hubbies stella supplies* Muahahhahahahaha someone gonna be sooooo :x in the morning
#32
Crazy1
Who's you, are you spamming now :giggle:

Nope, I don't 'spam', must be the other chap :giggle: :giggle:
#33
Gaia
Married girl everything staying up :p


Well you stay up then and I will go to bed knowing the fort is safe, don't make too much noise throwing the bottles in the bin tonight, again :x
#34
dinosteveus
Nope, I don't 'spam', must be the other chap :giggle: :giggle:



spam = maps back to front ... it is just a roundabout way of getting where you wanna be :thumbsup:
#35
Gaia
spam = maps back to front ... it is just a roundabout way of getting where you wanna be :thumbsup:


You lost me at the roundabout part :whistling:
#36
Crazy1
You lost me at the roundabout part :whistling:


that the circular thing on the map ... or the ralucric thing on the spam
#37
Gaia
that the circular thing on the map ... or the ralucric thing on the spam


Ah ok, got you in my sights again, keep going:p

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!