Southerners Award :) - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HotUKDeals, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HotUKDeals app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit

Southerners Award :)

£0.00 @
Sign here if your a southerner :) Read More
danny09 Avatar
7y, 8m agoPosted 7 years, 8 months ago
Sign here if your a southerner :)
danny09 Avatar
7y, 8m agoPosted 7 years, 8 months ago
Options

All Comments

(53) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
Page:
#1
woop and proud :)
#2
oh crap!
yep a southerner born and bread
#3
Eww southerners, ewww, notherners.

it's good to be a midlander..
suspended#4
where you from danny?x
#5
southerner here Bournemouth: reporting for duty :thumbsup:
#6
ok then most southern right now? moi! ;)
#7
t0mm
Eww southerners, ewww, notherners.

it's good to be a midlander..

+ 1 :thumbsup:
#8
Has Misc really come to this?

/thread
#9
Reppin west london!
#10
I'm from the South but study in Birmingham... Do I count :-p
[mod]#11
Pffffff

Thread locked for not doing chips and gravy
#12
andywedge
Pffffff

Thread locked for not doing chips and gravy


heathen !!!
#13
rep for south london whoop whoop

do i get a medal lol
#14
baffledsalmon
I'm from the South but study in Birmingham... Do I count :-p


yeah i think we may just let you :thumbsup:
[mod]#15
richp
heathen !!!


Hit the North :viking:
#16
Mallinersha;6786044
Has Misc really come to this?

/thread

yes.

your move.
[mod]#17
I'm sorry all but us southerners win.

Even if our houses are smaller they are worth at least 2x as much as you northerners. :lol:
#18
yup. . . and thankful fer it
[mod] 1 Like #19
Syzable
I'm sorry all but us southerners win.

Even if our houses are smaller they are worth at least 2x as much as you northerners. :lol:


LOL lots

Doesn't that just about sum it up

Smaller houses - twice the price

And no darn chips and gravy
#20
Syzable
I'm sorry all but us southerners win.

Even if our houses are smaller they are worth at least 2x as much as you northerners. :lol:


its also warmer down here :p
#21
t0mm
Eww southerners, ewww, notherners.

it's good to be a midlander..


eww tom :lol:

Tinkytayls
where you from danny?x


Basingstoke :) near Reading :)

Syzable
I'm sorry all but us southerners win.

Even if our houses are smaller they are worth at least 2x as much as you northerners. :lol:


SOUTHERNERS RULE FTW!!!!! :)
#22
richp
its also warmer down here :p


LOL +1
[mod]#23
andywedge;6786094
LOL lots

Doesn't that just about sum it up

Smaller houses - twice the price

And no darn chips and gravy


But nice Curry sauce. :-D
#24
Syzable;6786102
But nice Curry sauce. :-D

We got it all here, good to be in the middle:-D.
#25
andywedge
LOL lots

Doesn't that just about sum it up

Smaller houses - twice the price

And no darn chips and gravy


Agreed... I was soooo confused when I went to the chippy in Cornwall..... :?
#26
dmh77
Agreed... I was soooo confused when I went to the chippy in Cornwall..... :?


chips and gravey is tooooo nice! lol

t0mm
We got it all here, good to be in the middle:-D.


yeah but Nottingham ? pfft :p lol
#27
danny09
chips and gravey is tooooo nice! lol


See... we win!!! :w00t:
#28
dmh77
See... we win!!! :w00t:


hell no, chips and gravey is just lush lol, might have to have some tomorrow :lol: (tbf i am a southerner but i support the scouse :) SCOUSE FOOTBALL FTW!!!!!)
#29
danny09
hell no, chips and gravey is just lush lol, might have to have some tomorrow :lol: (tbf i am a southerner but i support the scouse :) SCOUSE FOOTBALL FTW!!!!!)

Did they win - missed the end ???
#30
darren9030
Did they win - missed the end ???


drew 1:1 :-( so we are out :x raffa is SO gone! lol
#31
danny09;6786124
chips and gravey is tooooo nice! lol



yeah but Nottingham ? pfft :p lol

Yep, I'm almost too ashamed to even mention where you're from... or is it that I can't remember...:roll::-D
#32
t0mm
Yep, I'm almost too ashamed to even mention where you're from... or is it that I can't remember...:roll::-D


its because your ignorant :p and because its a small town :p lol
#33
danny09
drew 1:1 :-( so we are out :x raffa is SO gone! lol

OK bad result
#34
True...

Is it even a town? It shouldn't even have a village status.. :lol:
#35
darren9030
OK bad result


tell me about it man :-(

t0mm
True...

Is it even a town? It shouldn't even have a village status.. :lol:


it should have a CITY status! lol
[Moderator]#36
1:1 not good :?
South is best cos we got all the cider :thumbsup:
#37
bigflump
1:1 not good :?
South is best cos we got all the cider :thumbsup:


south is just the best end of, there is nothing better than the south! lol
#38
I am from the Southern! :)
#39
t0mm
We got it all here, good to be in the middle:-D.


+ 1 :thumbsup:
#40
Charlie Scene
+ 1 :thumbsup:


Start your own thread then.... You guys are just the bit we drive through to get to where we want to be :)

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!