Stupid signs in cars - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit

Stupid signs in cars

J.Dance Avatar
6y, 10m agoPosted 6 years, 10 months ago
I was driving in my car, I went to get some socks. I was at the lights and saw a small pedal powered BMW with "Chick on board" sign on the back. Enraged already by this pedal car doing 5mph because of the snow, I thought WTF is the point of this sign, because its clearly a male pedaling very slowly,
Tags:
J.Dance Avatar
6y, 10m agoPosted 6 years, 10 months ago
Options

All Comments

(22) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
banned#1
Some people have unbelievebly stupid signs in the cars, it's a wonder you did'nt follow them and rip the sign down
#2
Bg1...
#3
meh mine was alot funnier and orignal, this is lame and i lol @ ur location because of the irony
#4
lottysdad08
Some people have unbelievebly stupid signs in the cars, it's a wonder you did'nt follow them and rip the sign down


I was but before I had a chance to rip the stupid sign down his mum picked him up and put him in the Clio's baby seat
#5
black gerbil1
meh mine was alot funnier and orignal, this is lame and i lol @ ur location because of the irony


where did it go?
banned#6
louloublue
where did it go?


Someone expired it, happens to all the best threads on here
#7
Was the driver wearing a fake tan and a Hawaiian shirt ?:thinking:
#8
http://strangepictures.net/wp-content/uploads/2008/02/funny-car-parking-sign.jpg
#9
renown
Was the driver wearing a fake tan and a Hawaiian shirt ?:thinking:


Flashing his monopoly money
#10
black gerbil1
meh mine was alot funnier and orignal, this is lame and i lol @ ur location because of the irony


where, i need a good laugh
#11
J.Dance
Flashing his monopoly money


I've seen him hanging around outside Mothercare before :p
#12
http://i392.photobucket.com/albums/pp5/greyparrot_2008/0000a861.jpg
#13
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ClUSwtSxG73WmM:http://www.wheels-near-u.co.uk/shop/catalog/images/funny-car-sign-12.jpg
#14
darren9030
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ClUSwtSxG73WmM:http://www.wheels-near-u.co.uk/shop/catalog/images/funny-car-sign-12.jpg


You'll get no rep here :whistling:
banned#15
black gerbil1
meh mine was alot funnier and orignal, this is lame and i lol @ ur location because of the irony


Speaking of locations .... Is this post - "we hit you back"?

Just wow!
#16
yeah I hate those signs on cars with numbers and letters, total gibberish
#17
Perhaps it was a souped up mouse wheel. Or gerbil wheel.
#18
darren9030
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ClUSwtSxG73WmM:http://www.wheels-near-u.co.uk/shop/catalog/images/funny-car-sign-12.jpg


Do they do one that just says 'Husband in boot'? I'd like one of those!
#19
Penny Saver
Do they do one that just says 'Husband in boot'? I'd like one of those!

Sorry hun but you could rent him out ;-)
http://www.journeyetc.com/wp-content/uploads/2008/02/when-you-see-this-sign-you-know-you-are-at-salvatores-italian-restaurant-in-cabo-san-lucas-mexico.jpg
1 Like #20
Penny Saver
Do they do one that just says 'Husband in boot'? I'd like one of those!

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ZGeQBd6kRLdvcM%3Ahttp://www.sawdustcityllc.com/signimg/723.jpg
#21
darren9030
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ZGeQBd6kRLdvcM%3Ahttp://www.sawdustcityllc.com/signimg/723.jpg


Like I need permission... :whistling:
#22
what about stupid people in cars? bigger issue imo

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!