swine flu advert - nhs - can we get it banned? - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HotUKDeals, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HotUKDeals app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit

swine flu advert - nhs - can we get it banned?

£0.00 @ NHS
the advert always seems to be on when im eating/drinking - i know its to make us aware but i dont need it rammed down my throat every second - and some bloke sneezing its damn nasty - i've complained …
vaporand Avatar
7y, 10m agoPosted 7 years, 10 months ago
the advert always seems to be on when im eating/drinking - i know its to make us aware but i dont need it rammed down my throat every second - and some bloke sneezing its damn nasty - i've complained to the asa. if anyone else wants to click below

http://www.asa.org.uk/asa/how_to_complain/complaints_form/

the link for the ad is below to include on the form
http://www.direct.gov.uk/en/Swineflu/News/DG_177936?cid=rss
Other Links From NHS:
vaporand Avatar
7y, 10m agoPosted 7 years, 10 months ago
Options

All Comments

(41) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
Page:
#1
lol ffs
banned#2
Get it banned.... what planet are you from? its just making you AWARE of how to stop these things spreading
1 Like #3
yes I blame johnathon ross and russel brand. lets start a campaign.
#4
I thought this was a joke before i see you have included the form to fill in lol.
#5
I personally blame the parents.
#6
but of course... lets all get it banned ASAP
#7
Maybe they need to give a warning that it contains material that some viewers may find offensive :-D
#8
can I come and work with you for a day? I sneeze chronically 24/7...then see what you have to complain about!!!!
banned#9
vaporand
but of course... lets all get it banned ASAP


No, lets not :?
#10
ild hate to see you after watching 2girls1cup
#11
Does your TV not have an on/off switch? How very lower class to be eating and watching tv :roll:
#12
ive complained lol
#13
Snare
ive complained lol


:lol: :w00t:
#14
matt3454
ild hate to see you after watching 2girls1cup


:-D
#15
matt3454
ild hate to see you after watching 2girls1cup


dare i ask what the deuce this is? lol ... anyways, think you've got more chance of arsenal winning silverware this year then getting it removed :)
#16
[SIZE="7"][FONT="Comic Sans MS"][COLOR="SeaGreen"]Atishooo[/COLOR][/FONT][/SIZE]


^^^ snot green FYI :)
#17
bellabonkers
[SIZE="7"][FONT="Comic Sans MS"][COLOR="SeaGreen"]Atishooo[/COLOR][/FONT][/SIZE]


^^^ snot green FYI :)


hehe, was that from apprentice last year?
banned#18
Here ya go OP :)

http://i51.photobucket.com/albums/f368/greenstonesagain/snot_bubbles2.jpg
#19
DangerGod
Here ya go OP :)

http://i51.photobucket.com/albums/f368/greenstonesagain/snot_bubbles2.jpg


CHELSEA FAN? LMAO
#20
A government agency trying to pull the plug on a government agency awareness advert.
lol..
#21
[COLOR="Blue"]Is this for real? lol [/COLOR]
#22
I wrote to the internet and complained about this post.
#23
Shengis
Does your TV not have an on/off switch? How very lower class to be eating and watching tv :roll:


hmmmm, we eat at the table and talk to eachother so its not a problem for us :)
banned#24
*roosterpots*;5141648
hmmmm, we eat at the table and talk to eachother so its not a problem for us :)


:thumbsup:
#25
vaporand
CHELSEA FAN? LMAO


LMAO :w00t:
#26
http://i194.photobucket.com/albums/z106/emasu/SWINEFLU.jpg
#27
t0mm
A government agency trying to pull the plug on a government agency awareness advert.
lol..


ASA is a self regulating body
#28
DangerGod
Get it banned.... what planet are you from? its just making you AWARE of how to stop these things spreading


A TV campaign is going to stop a contagious virus from spreading, that's good. Maybe we should have one for chicken pox as well, stop that spreading.

A TV campaign is not going to to make the TINIEST bit of difference to how the flu os spread. It's just a load of scaremongering, to take our eyes off the real problem, the economy.

Last Year - Bird Flu - No of Britons dead - 0
This Year - Swine Flu - No of Britons dead - 0

Aahchoo
#29
*roosterpots*;5141648
hmmmm, we eat at the table and talk to eachother so its not a problem for us :)


Yah posh gits!!! :lol:
#30
You can easily stop this from appearing on your TV. There's a button to press that stops you seeing any tv content that you find offensive. Its called the off button.
#32
dr_aj
You can easily stop this from appearing on your TV. There's a button to press that stops you seeing any tv content that you find offensive. Its called the off button.


LOL
#33
i got 4 leaflets about swine flu this week already lol, shall i write to royal mail and complain lol

sorry op but it was funny, i thought it was a joke till i see the link to the form :lol:
banned#34
vaporand
but of course... lets all get it banned ASAP


Can we ban sky tv? :-D Oooo, and every driver on the road, at least whilst I'm on it :p

and kittens, with their cute little faces, grrr
banned#35
dr_aj
You can easily stop this from appearing on your TV. There's a button to press that stops you seeing any tv content that you find offensive. Its called the off button.


Yeah but you have to get off your fat ass to press it :roll:
#36
ants97
yes I blame johnathon ross and russel brand. lets start a campaign.


haha i love u ants ur nuts!
#37
vaporand
but of course... lets all get it banned ASAP


Hes a pig. :x JOKE
#38
My eldest keeps asking all about it,he only knows as he seen the advert on tv,I said not to worry I don't think it's going come to anything.
Had 1st leaflet in post today,think there is enough about it on tv and people can read online and find out elsewhere without the need of money wasting leaflets.
#39
ilovepink
i got 4 leaflets about swine flu this week already lol, shall i write to royal mail and complain lol

sorry op but it was funny, i thought it was a joke till i see the link to the form :lol:


We haven't recieved one!
#40
is this serious??

get a life ffs

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Looking for Twitter login?
Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!