Thank you! - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HotUKDeals, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HotUKDeals app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit

Thank you!

£0.00 @
As many didn't leave their username, I just wanted to say thank you to all the people that left me rep tonight during the "first car" debate!! :o) Read More
baffledsalmon Avatar
7y, 8m agoPosted 7 years, 8 months ago
As many didn't leave their username, I just wanted to say thank you to all the people that left me rep tonight during the "first car" debate!! :o)
baffledsalmon Avatar
7y, 8m agoPosted 7 years, 8 months ago
Options

All Comments

(56) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
Page:
banned#1
Lol... its only rep. But whatever tickles your pickle :)
#2
wasnt me!

i thought you were a guy, but people said you were a girl on that thread......:?

care to settle this for me? i will never sleep otherwise :p








[COLOR="White"]really though i NEED to know!![/COLOR] :whistling:
#3
DangerGod
Lol... its only rep. But whatever tickles your pickle :)


hey DG!! sup mate :thumbsup:
banned#4
Charlie Scene
hey DG!! sup mate :thumbsup:


Scene Scene Scene... Not alot dude. just was speaking to that girl again i like. Meeting her 2moro so kinda nervous i duno why :/ lol ... what u up2 man!?
#5
DangerGod
Lol... its only rep. But whatever tickles your pickle :)


lol xx
#6
Jeez people, only being nice!
banned#7
Angelstar
lol xx


lol heya hun hows you
banned#8
baffledsalmon
Jeez people, only being nice!


no one said you werent :/
#9
DangerGod
lol heya hun hows you


hello, i'm good thanks babe, u ??
#10
DangerGod
no one said you werent :/


+ 1 :thumbsup:


DG good luck man jus be yourself, you got game :-D
#11
baffledsalmon
Jeez people, only being nice!


no hate here, you are a guy though,arent you?
#12
Hahaha no I am not a man!!!!!!!!! How rude is that!
#13
baffledsalmon
Hahaha no I am not a man!!!!!!!!! How rude is that!


oops :oops: my bad, im sorry i remember when you joined someone was asking about your username and i seemed to think you were a guy from that....humble apologies young lady :-D:thumbsup:
banned#14
Angelstar
hello, i'm good thanks babe, u ??


Yeh fine thanks :)

Charlie Scene
+ 1 :thumbsup:


DG good luck man jus be yourself, you got game :-D


Yeh man, but so has she :-D
#15
I've changed my picture... Do I look less like a bloke now?! How meeeeeeean!! Haha!
#16
DangerGod


Yeh man, but so has she :-D


then you are in trouble! sorry dude..........;-)

woah...baffledsalmon someone just zoomed in on your avatar :w00t: (liked the other one better):thumbsup:
#17
baffledsalmon
I've changed my picture... Do I look less like a bloke now?! How meeeeeeean!! Haha!


;-)

daymmmm girl ;-)
banned#18
hdizzle
;-)

daymmmm girl ;-)


lmao ^^

Nah im with scene... the other looked better
#19
DangerGod
lmao ^^

Nah im with scene... the other looked better


you knows it ;-)

im not upto much btw just having a corona/lime for a change...lols
#20
Jeez how many times do you want to change your pictures!
1 Like #21
It's back to how it was... Is everyone happy now :p Who would have thought a simple thank you would involve a conversation about my poor little picture!!! x
#22
baffledsalmon
I've changed my picture... Do I look less like a bloke now?! How meeeeeeean!! Haha!


thats the one.....nice pic btw :thumbsup: :whistling:
#23
So your a Vice-CEO, a lady, and a confused salmon, simultaneously?
banned#24
Charlie Scene
you knows it ;-)

im not upto much btw just having a corona/lime for a change...lols


Nice.. Mate have you tried Carlsberg edge? They are SHWEET
#25
I'm only Vice CEO when it comes to Black Gerbil. I'm actually having my staff write this for me, I've got a lot of haggling over the price of a BMW to do.
#26
DangerGod
Nice.. Mate have you tried Carlsberg edge? They are SHWEET


no i havent,i will though now,better be good though DG!!! :-D

seeya DCX :thumbsup:
#27
baffledsalmon
I'm only Vice CEO when it comes to Black Gerbil. I'm actually having my staff write this for me, I've got a lot of haggling over the price of a BMW to do.


LMAO. People love you Miss Salmon, your rep has shot up massively! Good on you! :thumbsup:
#28
Why thank you :-D
banned#29
hdizzle
LMAO. People love you Miss Salmon, your rep has shot up massively! Good on you! :thumbsup:


Anymore sweet talking from you Sir, and that might not be the only thing shoots up :whistling:
#30
DangerGod
Anymore sweet talking from you Sir, and that might not be the only thing shoots up :whistling:


LOL, oh dear...

I was just very impressed with Miss Salmon's daringness being a relatively new member as well. You know you love it!
banned#31
hdizzle
LOL, oh dear...

I was just very impressed with Miss Salmon's daringness being a relatively new member as well. You know you love it!


didnt notice the join date... prubz a Multi lol
1 Like #32
Excuuuuuuuse me! I shall have you know I am a genuine person! I felt after a year or so snitching a look at the deals I should probably join! Hehe! Now stop turning my innocent thread into one filled with smut :p
#33
baffledsalmon
Excuuuuuuuse me! I shall have you know I am a genuine person! I felt after a year or so snitching a look at the deals I should probably join! Hehe! Now stop turning my innocent thread into one filled with smut :p


u love it!! :whistling:
#34
baffledsalmon
Hahaha no I am not a man!!!!!!!!! How rude is that!


very rude lol! surely the profile pic is a good clue you are not a man:?
#35
Jake1983
very rude lol! surely the profile pic is a good clue you are not a man:?


so that makes you a dog that wears sunglasses by your thinking :?:p:-D
1 Like #36
Charlie Scene
so that makes you a dog that wears sunglasses by your thinking :?:p:-D


Ok, very good i asked for that lol :-D

but yes indeed I am, a sunglasses wearing, talking, typing dog, my profile pic dont lie!
#37
Jake1983
Ok, very good i asked for that lol :-D


couldnt resist mate,you keep pitching them up though and i will keep smashing them out of the ground!!! :thumbsup:

where has "salmon" gone? right who is pm'ing her!!!!! :roll:
#38
I'm here! You got panicky for a second there, didn't you :p
#39
baffledsalmon
I'm here! You got panicky for a second there, didn't you :p


more than a second!! who was it? :p
#40
No one, no one! They were all too busy showing me love with the rep ;)

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!