The A -Z OF HD DVD - COME BACK IN A HALF HOUR FOR COMPLETE THREAD - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HotUKDeals, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HotUKDeals app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit

The A -Z OF HD DVD - COME BACK IN A HALF HOUR FOR COMPLETE THREAD

£0.00 @
Ok well hd dvd films have dropped a hell of a lot in the past 2 months all so so im going to compile of list of all the hd dvds for sale in the uk (cheap ones) and post the best price along with the l…
dandoc2 Avatar
8y, 10m agoPosted 8 years, 10 months ago
Ok well hd dvd films have dropped a hell of a lot in the past 2 months all so so im going to compile of list of all the hd dvds for sale in the uk (cheap ones) and post the best price along with the links - its not a deal its just a sort of guide as find dvd isnt too good with hd dvd films and post expensive prices

No rep to me please as its other member that found the prices

Im aware that atm most of the links are thehut but as i work through other sites should appear aiming to have it completed and fine tuned by 5 i promise

BTW IF YOU HAVE QUIDCO your best to get some from hmv.co.uk this is merely a post for the lowest prices

Sorry i have to go out tonight so i will try to finish it off tommorrow sorry its incomplete its taken me longer than i thought it would even though lol umm its just hmv and thehut
dandoc2 Avatar
8y, 10m agoPosted 8 years, 10 months ago
Options

All Comments

(39) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
#6
Reserved For Links.......
#7
Reserved For Links.........
#8
Reserved For Links...................
#9
Reserved For Links..............
#11
Reserved For Links..........................
#12
Reserved For Links...............................
#13
Reserved For Links..................................
#14
Reserved For Links................................
#16
Reserved For Links1
banned#19
lol wut
#20
thats alot of links.
p.s Gottta love Mogwai.
#21
Psst......lets spam this thread when he's completed it :whistling:

Nah, seems like a good idea! :thumbsup:
banned#22
Its the HD-DVD version of Nightswimmers Game post.....great idea Dandoc!:thumbsup:
#23
Im guessing you are 'between jobs' at the mo :p

Nah seriously tho, cheers good stuff. Gonna get a 360 hd drive if my faves are available cheap on hd
#24
kungfu
Im guessing you are 'between jobs' at the mo :p

Nah seriously tho, cheers good stuff. Gonna get a 360 hd drive if my faves are available cheap on hd


Yep and im doing my best to do volunteer work :thumbsup:
Gunna take a while to set this up lol most are from thehut.com but its taking a while too look around the net

Be like 1 hour or so
#25
dandoc2
Yep and im doing my best to do volunteer work :thumbsup:
Gunna take a while to set this up lol most are from thehut.com but its taking a while too look around the net

Be like 1 hour or so


Can't you just post a link to the Hut HD-dvd section :p
2 Likes #26
peteivy
Can't you just post a link to the Hut HD-dvd section :p


Yes but by me wasting an hour or 2 i can save people time :oops:i think
#27
is mi3 worth getting on hd?!
1 Like #28
dandoc2;2163109
Yes but by me wasting an hour or 2 i can save people time :oops:i think


Really helpful, cheers mate. :thumbsup: Rep left
#29
Hey dandoc2 this thread is superb rep added.
#30
thanks great work :)
1 Like #31
Are you sure about that Godfather trilogy?

I know it was announced but after the plug was pulled it seems to have vanished from anything but the most speculative 'coming soon' type holding post in places like Amazon.

That link looks like the SD DVD version to me.

Please prove me wrong as I'd love this one.
#32
Gixxerman001
Are you sure about that Godfather trilogy?

I know it was announced but after the plug was pulled it seems to have vanished from anything but the most speculative 'coming soon' type holding post in places like Amazon.

That link looks like the SD DVD version to me.

Please prove me wrong as I'd love this one.


Just realised its not released so have removed it
#33
50p voucher no longer working!!!!!
#34
narcist
50p voucher no longer working!!!!!


i think im gunna ahve to scrap the thread as the things on thehut are out of stock from my message via email :oops: ah oh well at least i wont have to finsih it now
banned#35
damn I was looking for a "smokin aces" lowest price
1 Like #36
Proximo
damn I was looking for a "smokin aces" lowest price


http://www.find-dvd.co.uk/8248715.htm
1 Like #37
Proximo
damn I was looking for a "smokin aces" lowest price


http://www.thehut.com/hut/8607164.product
£5.93
#38
top job dan the man. reppppp for u
#39
dandoc2
i think im gunna ahve to scrap the thread as the things on thehut are out of stock from my message via email :oops: ah oh well at least i wont have to finsih it now


Still nice try !

Rep'd

:thumbsup:

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Looking for Twitter login?
Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!