The best love film for Valentines? - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit

The best love film for Valentines?

gal2792t Avatar
6y, 10m agoPosted 6 years, 10 months ago
If you were to watch (or buy) a love film this Valentines what would it be?



.
gal2792t Avatar
6y, 10m agoPosted 6 years, 10 months ago
Options

All Comments

(24) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
#1
I'd go with "City of Angels"
#2
Recent films.. PS I Love you.

Its also a brilliant film
#3
My Bloody Valentine
#4
When Harry met Sally (a great film for both him & her)
#5
Casablanca
#6
debbie does dallas :)
#7
Jetpac
Recent films.. PS I Love you.

Its also a brilliant film


+1:-D
#9
Notebook. I've yet to meet a girl that doesn't love it!
#10
Little Manhattan.
#11
milesy29
Notebook. I've yet to meet a girl that doesn't love it!


This :)
#12
notebook...
or the time travellers wife.

personally id go for requiem for a dream!lol!
banned#13
I love indecent proposal.

I get tearful at the end.
#14
milesy29
Notebook. I've yet to meet a girl that doesn't love it!


that film is sooooooooooooooooooooo AMAZING !!!!!
banned#15
Sex and the city the movie.
#16
Im 17 and I will be watching something with this girl i've just met, what would you recommend then... notebook ?

Sorry to hijack OP but its kinda in keeping :)
#17
gal2792t
I'd go with "City of Angels"


what a superb choice, I love this film :oops:
#18
james_lfc
Im 17 and I will be watching something with this girl i've just met, what would you recommend then... notebook ?

Sorry to hijack OP but its kinda in keeping :)


yup-cracking film...just make sure YOU dont end up crying ur eyes out...mitent go down well on a first date!Lol!:thumbsup:
#19
shaneomac
yup-cracking film...just make sure YOU dont end up crying ur eyes out...mitent go down well on a first date!Lol!:thumbsup:


haha, I'll have to give it a pre watch and know the sad bits then i will conveniently just go the toilet :p ha

Lol no really, I'll just fight them back, but thanks for your opinion :)
#20
james_lfc
Im 17 and I will be watching something with this girl i've just met, what would you recommend then... notebook ?

Sorry to hijack OP but its kinda in keeping :)


Just met the girl and already invited her around for a cosy night in and a romantic film? Player! :thumbsup: It is a great film.
#21
milesy29
Notebook. I've yet to meet a girl that doesn't love it!


I don't like that film.

I am a girl though.

YES REALLY.
#22
The time travellers wife...

...or some playboy movie :-D
#23
milesy29
Just met the girl and already invited her around for a cosy night in and a romantic film? Player! :thumbsup: It is a great film.


Haha, I met her tonight mate... went on a walk in the snow lol.. but thanks :p ha
#24
I wanna see valentine's day looks like a fun movie :) out on the 12th
http://www.imdb.com/title/tt0817230/

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!