The HotUKDeals Collage of Avatars!!! - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit

The HotUKDeals Collage of Avatars!!!

emasu Avatar
9y, 9m agoPosted 9 years, 9 months ago
So i couldn't include everyone in this, but it would be huge otherwise! This took me quite a while to do :thumbsup:

http://www.freewebs.com/policehelicopters/hukdavvys.JPG
emasu Avatar
9y, 9m agoPosted 9 years, 9 months ago
Options

All Comments

(32) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
#1
oh wicked very nice
#2
Cool:)
#3
Awwwww there is my baby! Good collage
#4
Very nice! How many can you name off the top of your head ! ? LOL
#5
emmajk42
Very nice! How many can you name off the top of your head ! ? LOL


Lol! Good idea for a game - just had me looking and trying to remember who is who!
#6
How about this (if we tidied it up) on the back of one of our HUKD shirts?
#7
Im all offended, where is mine :shock:

Edit: Ooooopppppps , found it :p
#8
Do you think this deserves sticky status as it represents our commmunity?!

Joking lol :giggle:
#9
Hmm... maybe I should increase size of my avatar? It is waaaay too small. :(
#10
What about when we change them?? I ain't keep mine forever, it will change! :thumbsup:
#11
yeah thats true, the seasonal ones will change, if its made peramanent members should be asked which one they want there :)
#12
Do you think we could have a thread where we all post which avvy we want in the piccy permanantly?
#13
My lil footballer man is tiny:x :giggle:
#14
col
My lil footballer man is tiny:x :giggle:



And you're on top of tolgak :giggle:
#15
emasu
And you're on top of tolgak :giggle:


That who it is lol they have it worse than me

poor tolgak :giggle:
#16
Well, this would be my permanent avvy! http://i37.photobucket.com/albums/e90/birdyboyuk/Wii_wallpaper_10_by_S3R.jpg
#17
I think we should open a thread then :)
#18
col
My lil footballer man is tiny:x :giggle:


http://img109.imageshack.us/img109/197/colmr0.gif

If I make him bigger he just loses quality... sorry!
#19
Couldnt put it on merchandise, people would be offended if theirs wasnt included.

I will also be changing my avvie, this is my third so far, will probably keep it for a while though since it is personal whereas the others were widely available pics
#20
I have created the permanant avatar thread - please post yours here: http://www.hotukdeals.com/forums/showthread.php?p=351723#post351723
#21
emmajk42
http://img109.imageshack.us/img109/197/colmr0.gif

If I make him bigger he just loses quality... sorry!


Wow :)

Thanks
#22
OMG I am totally offended at being left out!!!! *stamps feet*


































Kidding ;)
#23
Starlet
OMG I am totally offended at being left out!!!! *stamps feet* Kidding ;)


I've now added yours to the official one that is in progress :)
banned#24
yeah and I have been left out too :shock: :viking:
#25
Bet you cant find my avatar in that collage :)
#26
Midmac
Bet you cant find my avatar in that collage :)



I think that naughty penguin is about to relieve himself over your avvy! :giggle:
#27
Starlet
OMG I am totally offended at being left out!!!! *stamps feet*



Kidding ;)


I love your avator, ive nicked it, and have used it elsewhere :whistling:
#28
dog_cop
yeah and I have been left out too :shock: :viking:


I have added yours to the new one aswell dog_cop :)
#29
Joshanna
I love your avator, ive nicked it, and have used it elsewhere :whistling:



YOU SWINE!!

Nah, that's OK...it's not like I made it...I nicked it from somewhere else in the first place lol
#30
emasu
I think that naughty penguin is about to relieve himself over your avvy! :giggle:


LMAO it does look like that too! Dont put mine under him in the new one, I dont want penguin poop on Tigger!
#31
It stinks down here:giggle:
#32
Midmac
It stinks down here:giggle:


lol

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!