This is pretty funny, in a cruel sorta way. - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit
Expired

This is pretty funny, in a cruel sorta way.

grex9101 Avatar
8y, 3w agoPosted 8 years, 3 weeks ago
all over the internet by now, but for those who missed,

see below:
Tags:
grex9101 Avatar
8y, 3w agoPosted 8 years, 3 weeks ago
Options

All Comments

(33) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
#3
starsparkle2311
Is that your girlfriend? Who's the one in the car?:whistling:


your mum
#4
welcome to 3days ago
#5
black gerbil1
welcome to 3days ago


life changing post
banned#6
grex9101;3466609
life changing post

No!!




This is though; http://www.hotukdeals.com/item/202642/just-thought-about-this-online-bett/
#7
had worse
#8


yep, that WAS awesome :thumbsup:
banned#9


no man pic on post 17!!!!!!!!!! loool!!!
banned#10
grex9101;3466636
yep, that WAS awesome :thumbsup:

http://www.hotukdeals.com/forums/showthread.php?t=276208
:thumbsup:
banned#11
and post 50!!!
#12


got to be a wind up, surely no-one is that dumb!?!?
#13
starsparkle2311
oooooooh nasty.......................


you started it lol. friends now? :friends:
banned#14
84 lmfao!!!!!!!!!!!!!!
#15
salder21
84 lmfao!!!!!!!!!!!!!!


ohhh, nasty :w00t:
banned#16
lol i feel the need to read ever page of that thread!!!!!!
#17
i've seen uglier, they're being a tad harsh methinks.
banned#18
grex9101
i've seen uglier, they're being a tad harsh methinks.


some of the comments are still ******* hilarious tho!!!!!!!! :thumbsup:
#19
grex9101
i've seen uglier, they're being a tad harsh methinks.


its a bodybuilding site! They will all be stuck up their own jarse.
banned#20
matt3454;3466926
its a bodybuilding site! They will all be stuck up their own jarse.

like yourself then...
#21
matt3454
its a bodybuilding site! They will all be stuck up their own jarse.


wonder if bg1 is registered there, amybe we'll find his fabled Men's Health shoot :-D:-D:-D
#22
grex9101
wonder if bg1 is registered there, amybe we'll find his fabled Men's Health shoot :-D:-D:-D

I am under black_gerbil1
#23
ODB_69
like yourself then...


lol
#24
76 is brilliant too!
#25
black gerbil1
I am under black_gerbil1


so did you post your Men's Health pics there?
#26
grex9101
so did you post your Men's Health pics there?


have a look
#27
black gerbil1
have a look


i'm sure you could post a direct link IF YOU REALLY DID lol :-D:-D
#31
yea its old news, i feel bad for the guy though as everyone is diggin in and to be honest I dont think shes that bad looking myself

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!