Tonights HUKD poll: Xbox or PS3? - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HotUKDeals, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HotUKDeals app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit

Tonights HUKD poll: Xbox or PS3?

£0.00 @ HUKD
which is the better console xbox360, or ps3? Read More
salder21 Avatar
banned8y, 8m agoPosted 8 years, 8 months ago
which is the better console xbox360, or ps3?
salder21 Avatar
banned8y, 8m agoPosted 8 years, 8 months ago
Options

All Comments

(120) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
Page:
#1
ps3..
#2
Wii60, fail.
#3
Xbox 360 Dude!!
#4
could u not be arsed to go out?
banned#5
both have merits no one console is better than the other
#6
Xbox 360 and a vote from aln too :thumbsup:
banned#7
dean3988
could u not be arsed to go out?


nah man i bailed lol
#8
i only have the xbox..so say that
#9
ps3 rocks
#10
Xbox 360 has the whole red ring of death problem but still, better visuals and better game exclusives/selection of games in general. Xbox 360 it is!
#11
Snes :thumbsup: :p
#12
360, unless of course you aren't interested in how cheap posh dvd players are getting
#13
snowtiger
Snes :thumbsup: :p


[SIZE="7"][COLOR="Red"]GO AWAY[/COLOR][/SIZE]
banned#14
ps3 here :)
#15
salder21
ps3 here :)


[SIZE="7"][COLOR="Red"]GO AWAY, YOU ARE NOT WELCOME ON THIS THREAD[/COLOR][/SIZE]
banned#16
dean3988
[SIZE="7"][COLOR="Red"]GO AWAY, YOU ARE NOT WELCOME ON THSI THREAD[/COLOR][/SIZE]


lol cheers man...
...kk cya :-( lol
#17
love both

ps3 gets my vote cos I use it every single day, playtv, dvd upscaling, blu-ray, all in all pretty good with the media stuff.

a few decent games too - not many great exclusives tbh though
banned#18
360 is the better games console - FACT

PS3 WILL be the better games console in maybe 18 months


360 has the better exclusives and more games therefore no way anyone can say PS3 is the better games console
#19
ODB_69
360 is the better games console - FACT

PS3 WILL be the better games console in maybe 18 months


360 has the better exclusives and more games therefore no way anyone can say PS3 is the better games console


agreed
#20
hypnoticstate
Xbox 360 has the whole red ring of death problem but still, better visuals and better game exclusives/selection of games in general. Xbox 360 it is!


RROD is only a problem if you're modding imo.
My mate just got his sons 360 replaced/repaired? free of charge by microsoft.
He bought it him for Christmas in 2005 :santa:
Try that with your broke ps2:whistling:
1 Like #21
I think that both consoles are good, both have their ups and downs.

I prefer the PS3 but I still keep buying 360's even though they keep breaking.

I've had two PS3's (none broken) I've had 7 Xbox's (6 broken, Will be on my 8th at christmas)

Buy both, be happy.

I just know theres more 360 fanboys out there which are an easier target than PS3 fanboys and I like to wind them up :)
#22
Screw buying both, buy all three :).

Shame though that the PS3 continues to defeat modders.
#23
ODB_69
360 is the better games console - FACT

PS3 WILL be the better games console in maybe 18 months


360 has the better exclusives and more games therefore no way anyone can say PS3 is the better games console


al says are you having a game? in his words ' put your money where your mouth is you big sh1t' lol now you know i would never say that to you hunny so it has to be aln lol
#24
ODB_69
360 is the better games console - FACT

PS3 WILL be the better games console in maybe 18 months


360 has the better exclusives and more games therefore no way anyone can say PS3 is the better games console


dean3988
agreed


Agreed here too in hindsight, the question was which is the better games console right now.

I won't argue the 360 currently tops the ps3 in the games stakes.

Doesn't help that my 360's got a piddly 20gb hard drive though - saying that my 60gb ps3 is full to..grrrrr:x
banned#25
robtallica
love both

ps3 gets my vote cos I use it every single day, playtv, dvd upscaling, blu-ray, all in all pretty good with the media stuff.

a few decent games too - not many great exclusives tbh though


good man!!! :-D
#26
t0mm
I think that both consoles are good, both have their ups and downs.

I prefer the PS3 but I still keep buying 360's even though they keep breaking.

I've had two PS3's (none broken) I've had 7 Xbox's (6 broken, Will be on my 8th at christmas)

Buy both, be happy.

I just know theres more 360 fanboys out there which are an easier target than PS3 fanboys and I like to wind them up :)


7 xbox's!:w00t:

geeze rep for your will to want to carry on:thumbsup:
banned#27
whats RROD? :s
#28
salder21
whats RROD? :s


red ring of death, google is ur friend
banned#29
After creating this poll I'm away to play a pc game now :oops: lol cyaz
banned#30
dean3988
red ring of death, google is ur friend


may i remind you that I am drunk and lazy ;-) :thumbsup: lol
#31
t0mm
I think that both consoles are good, both have their ups and downs.

I prefer the PS3 but I still keep buying 360's even though they keep breaking.

I've had two PS3's (none broken) I've had 7 Xbox's (6 broken, Will be on my 8th at christmas)

Buy both, be happy.

I just know theres more 360 fanboys out there which are an easier target than PS3 fanboys and I like to wind them up :)


yeah als had 2 old xbox's and an xbox 360 and an xbox 360 elite (i bought him both!) he's never had a ps but family who were both set on ps's being the best have both bought xbox 360's and insist they are much better whereas aln has been an xboxer from the start :thumbsup:
#32
salder21
After creating this poll I'm away to play a pc game now :oops: lol cyaz


:lol: what a cheek!

cya mate:thumbsup:
#33
c ya salder xx
#34
robtallica;3232848
7 xbox's!:w00t:

geeze rep for your will to want to carry on:thumbsup:

Aye, I've had 2 DVD Drive failures and 5 RRODs. Two dead on arrival which were brand new, from store (Exchanged instore).
#35
x 360 :)
#36
Xbox 360 for games and music
PS3 for bluray, dvd's and other videos.
Wii for... erm... I cant think of anything.
1 Like #37
ps3!!
banned#38
DVS_Dee
ps3!!


rep to ya!!! :-D lol
#39
course its ps3, 360 is old generation in ps3 terms FACT
#40
PS3 :thumbsup:

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!