Votes needed hmmm - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit

Votes needed hmmm

GerryG Avatar
8y, 4m agoPosted 8 years, 4 months ago
Do I put my old avitar back up..ya know that creepy wee beastie that I know some of the ladies lurveeeeee lol..or keep my Ginga hair on for a wee bitty longer .

Get voting lol :)
GerryG Avatar
8y, 4m agoPosted 8 years, 4 months ago
Options

All Comments

(24) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
#1
Calm down, calm down, keep your hair on. :-D

Thinking about it, could put that in the list of prizes. :-D
#2
Bring back the old one :thumbsup:
banned#3
ginge one!!! :-D
banned#4
...took me ages :-( lol
#5
salder21
...took me ages :-( lol


Awe ya poor wee scone ;)...umm maybe a couple of days will keep it on..don't wanna upset ya with your excellent work of art :)
#6
Cant remember the old one, can you post it here?
banned#7
i wonder if anyone actually thinks that is your real hair lol
#8
What is that not your real hair, :-D

are you bald. :whistling:
banned#9
charver
What is that not your real hair, :-D

are you bald. :whistling:


lol :p
#10
harlzter
Cant remember the old one, can you post it here?


lol just take away the red hair and put a bald slap head on it lol :)
#11
You look like a match for someone I know. Oh sorry, I meant you look like a match. :)
#12
harlzter
Cant remember the old one, can you post it here?


Predikuesi
You look like a match for someone I know. Oh sorry, I meant you look like a match. :)


:cry:
#13
i like the ginge one too
#14
Cheer up

Hair today gone tomorrow. :whistling:
#15
keep the ginge one - look like 70's era David Bowie. It's cool
banned#16
looks like johnny rotten :p
#17
No disrespect

But the more I look at it
the more it reminds me of that muppet
from the muppet show
I just can't remember his name now. :whistling:
banned#18
http://i407.photobucket.com/albums/pp158/salder21/Untitled.jpg
#19
charver
No disrepect

But the more I look at it
the more it reminds me of that muppet
from the muppet show
I just can't remember his name now. :whistling:


Beaker!:w00t:
#20
http://thetimetube.com/wp-content/uploads/Ugliest%20People/lyle_beaker.gif

Yeah this is the one. :-D
#21
http://i259.photobucket.com/albums/hh285/oraclemonkey43/102307110452-beaker.jpg

:whistling:
banned#22
charver
http://thetimetube.com/wp-content/uploads/Ugliest%20People/lyle_beaker.gif

Yeah this is the one. :-D


LMAO!!!!!
#23
salder21
LMAO!!!!!


LMAO too :-D
#24
Keep the hair :thumbsup:

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!