What did you get in your post today? - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit

What did you get in your post today?

DLM Avatar
banned8y, 6m agoPosted 8 years, 6 months ago
I got another sample for my man.

He's got more samples than an Avon lady (me)

Dunhill London
DLM Avatar
banned8y, 6m agoPosted 8 years, 6 months ago
Options

All Comments

(46) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
Page:
#1
I got that one yesterday, today I got the Radio Times magazine (subscription), junk from the bank, pension stuff, the sky mag and that was it.
#2
i don't know yet, our postman doesn't waddle up our street until gone 3pm
banned#3
I got 3 DVD's
Kiss Kiss Bang Bang
Fifth Element
Troy (Directors Cut)

but best of all.....

My Kimono from Hong Kong came!

Still waiting on an item though that RM better not have lost....i'm desperate to get it and it only came from like 15 miles away....I should have just picked it up!
#4
I got 2 samples of energy pills - one for me one for o/h but I dont think Ill give them t him, I need them more....
bills, and more bills
an oh I forgot - not with the post but with royal mail, I got 2 K/S egyptian cotton sheets and 2 flat sheets and 4 pillowcases all 200 thread count in latte really cheap of Amazon £6.99 and £4.99 and £2.99:)
#5
just my bank statement
banned#6
suze
I got that one yesterday, today I got the Radio Times magazine (subscription), junk from the bank, pension stuff, the sky mag and that was it.


I like the same stuff as you, I got the Radio Times yesterday:thumbsup:
#7
lol, i also got this sample 2day, considerate lucky though as they had my address all wrong lol.
banned#8
4241mackay
lol, i also got this sample 2day, considerate lucky though as they had my address all wrong lol.


Very lucky at least you didn't pay for it.

Does it smell nice, I don't do fragrance, I have allergies:p
#9
got dunhill sample hubby 2, samples of business cards & letter for someone i've never heard of & a tesco's money off coupon
#10
Set of 4 NECA Gears of War figures

woooo hahahaha
banned#11
Havince;2199211
Set of 4 NECA Gears of War figures

woooo hahahaha

......................................
#12
I got a madeleine wickham book, a norbit dvd, a true life book for my mom- Fatwa,living with a death threat. And got this thompson blinds thingy which got me ipoints lol.

Oh yeah, I got my moveme.com box yesterday,full of goodies!! I was really chuffed,ordered one for my elderly neighbour lol,one for my inlaws and one for my mom!! Gonna order one for my nan too.
#13
Havince
Set of 4 NECA Gears of War figures

woooo hahahaha


wow i got R6V2
#14
Two invoices, a bank statement, a credit card bill and a copy of Lust Caution from Lovefilm... Only the last one interests me.
#15
midjet666;2199217
Oh yeah, I got my moveme.com box yesterday,full of goodies!! I was really chuffed,ordered one for my elderly neighbour lol,one for my inlaws and one for my mom!! Gonna order one for my nan too.

what box is this midjet666? :)
banned#16
midjet666
I got a madeleine wickham book, a norbit dvd, a true life book for my mom- Fatwa,living with a death threat. And got this thompson blinds thingy which got me ipoints lol.

Oh yeah, I got my moveme.com box yesterday,full of goodies!! I was really chuffed,ordered one for my elderly neighbour lol,one for my inlaws and one for my mom!! Gonna order one for my nan too.


Good for you:thumbsup:
#17
i also got GRID PS3, MarioDS (thanks 2 nightswimmer) A club nintendo mario pouch from japan, and lmao, it would probs smell nice ifit wernt empty! the cheeky so n so's ;o
#18
cnt believ theyd do this 2 me ;( Glad i gt grid day early though!
#19
Nothing yet - Doesnt normlly come till about one - I am hoping that it is Empire day though!!
#20
monkey.nut
Nothing yet - Doesnt normlly come till about one - I am hoping that it is Empire day though!!


yes it is i just got mine - shal i ruin the front cover for you?
#21
I got me a dunhill london botle and a great big parcel from moveme.com, full of free stuff for those moving house.
I'm not but it had toilet roll, kitchen towl, biscuits, and some cleaning fluid. Both great freebies!!
#22
I got a Northampton University prospectus, a letter from Littlewoods Direct telling me that they'd give me £20 to spend in the new catalogue if I spent £150 (no thanks!) & a slimfast mailing that contained a 50p coupon :roll:

So to sum it up, nothing interesting :-D
banned#23
4241mackay
i also got GRID PS3, MarioDS (thanks 2 nightswimmer) A club nintendo mario pouch from japan, and lmao, it would probs smell nice ifit wernt empty! the cheeky so n so's ;o


Noooooooo, I'm checking mine right now, bloody posties, chav's.

Mine's ok.
#24
hugo boss sample yest,
dont nooo whats in the post yet cos im at work
doubt im not waiting on anything so i doubt i will get anything
#25
REDRANGER86
yes it is i just got mine - shal i ruin the front cover for you?



It will either be a blockbuster from next couple of months or a Summer preview.
banned#26
200 safety pins lol Needed some and couldnt be bothered to trudge around stores trying to find some. £1.50 from ebay incl P&P ;)

also Super paper mario from lovefilm
#27
My new glasses (2 pairs) - sooo excited! Got a new look now. A leaflet from Churchhill about car insurance, hubby got a bank statement.
#28
Those nice people at Atlantic energy wrote to tell me that my direct debit was not covering my payments and £250 was owing for the last six months.:x
#29
Mine hasn't arrived yet ! :x
#30
lovefilm scrubs season 4 disc 2!! and also wage slip and child tax credit thing...good times no bills )
#31
ODB_69
......................................


what cant you read
#32
Nothing, lazy git ain't here yet!
#33
i won 75,000 euros.
now just need to send off my bank details to spain :)
banned#34
Mclovin
i won 75,000 euros.
now just need to send off my bank details to spain :)


Lol, you get the same mail as me:oops:
banned#35
Havince;2199974
what cant you read

Oh I can read perfectly well.....
just can't believe what I read!
#36
DLM
Lol, you get the same mail as me:oops:


:P

it has a nice spanish stamp on it too!
#37
Whey my mail arrived, an Information Pack for my graduation in July.
#38
Just got some free INTELECTOL pills ? funny thing is it says on the box : they are
a 'powerful memory Enhancer'!! don't remember ordering these :lol: so I probably
could do with some :giggle:

Has anyone else had these ?
#39
i got the best thing .... a PAY SLIP ;-)
#40
I got a laptop, an xbox game, FHM (this month with free sexy lady cards :w00t:) and a P90 from this place I worked at for one day two years ago, with my name spelt wrong and 0p earnt this year...:thinking:

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!