what do you do?? - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HotUKDeals, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HotUKDeals app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit

what do you do??

£0.00 @
just been sent i parcel from a company called dandy candy, had to go to the post office and collect and sign for it and got it home. Was about to open it but then i noticed its got different name on i… Read More
hockeyguy09 Avatar
7y, 10m agoPosted 7 years, 10 months ago
just been sent i parcel from a company called dandy candy, had to go to the post office and collect and sign for it and got it home. Was about to open it but then i noticed its got different name on it and the address was just my house number and road (THATS IT!) LOL what do i do aint mine or my neighbours but i did sign for it. sooooo wanna open it
hockeyguy09 Avatar
7y, 10m agoPosted 7 years, 10 months ago
Options

All Comments

(13) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
#1
do it
#2
maybe someone has sent you a present

http://www.dandycandyonline.com/
#3
do it, could be fun
#4
did you not hand id over to collect it?
banned#5
go on you know you want to !!!!!!!!!
#6
shanecr
did you not hand id over to collect it?


just a letter with my address.

hmmmmm okay just opened it without making look like i have its filled up with 4 massive bags off sweets and some random lolly pops and stuff. i dont think it came from here http://www.dandycandyonline.com/
#7
No don't, wait until tomorrow
#8
Do it and feel guilty after you've stuffed your face with chocolate...
There may be more clues inside as to where it should have gone.....

Please let us know. We wont tell. Honest.:whistling:
#9
Send half of it to me or I'll report you to internet police:p
#10
hahaha it came from [url]www.sugarpost.co.uk[/url] which isnt working for me.
banned#11
you know you shouldn't accept sweets off stangers
#12
yvonne1174
you know you shouldn't accept sweets off stangers


hahaha :-D it seems to be from the queeny (HM world wide portals)
#13
laxatives lol,

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!