What do you think the Olympic Logo for 2012 looks like????? - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit

What do you think the Olympic Logo for 2012 looks like?????

DarloNige Avatar
8y, 3m agoPosted 8 years, 3 months ago
Jason Manford from 8 out of 10 cats last night gave a really funny answer.....!!
I will reveal his quite rude explaination later...lol

Cant stop laughing......
Tags:
DarloNige Avatar
8y, 3m agoPosted 8 years, 3 months ago
Options

All Comments

(21) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
#1
why u gonna explain later?
#2
yeah get on with it
banned 1 Like #3
ive always thought it looked kinda like someone taking it from behind lol
#4
lisa simpson giving h**d
#5
heh? u guaise r a bit mental!
#6
google it on (image) but not offically anounced
banned#7
magicbeans
heh? u guaise r a bit mental!


just a bit ;-)
#8
Gorilla
banned#9
wat was answer thn?
#10
It looks like a swastika that has been broken.
#11
http://tbn0.google.com/images?q=tbn:3fk58-NaneGbsM:http://acavill.com/wp-content/uploads/2007/06/london_olympics_logo.jpg
banned#12
cannyscot
http://tbn0.google.com/images?q=tbn:3fk58-NaneGbsM:http://acavill.com/wp-content/uploads/2007/06/london_olympics_logo.jpg


lol
#13
fireexit
lisa simpson giving h**d


Yeah thats what was said on 8 out of 10 cats....:oops:
Fantastic!!!!
#14
fireexit;2898241
lisa simpson giving h**d


cannyscot;2898369
http://tbn0.google.com/images?q=tbn:3fk58-NaneGbsM:http://acavill.com/wp-content/uploads/2007/06/london_olympics_logo.jpg




Lol, I see it now :lol:
#15
How did they miss that one? looks like something my 4 year old draws - the random shapes - not s**t!
#16
vikingaero
How did they miss that one? looks like something my 4 year old draws - the random shapes - not s**t!


exactly and they paid £400000 for it its crazy.
#17
dont really get it.... but meh!

anyways like ur avi OP!
#18
its a very old comment about the logo, was fling around about lisa simpson giving head (to millhouse) when they first announced it.
#19
vikingaero
How did they miss that one? looks like something my 4 year old draws - the random shapes - not s**t!


sarbjeet_
exactly and they paid £400000 for it its crazy.


says alot about 'modern' art/design doesnt it lol
#20
sarbjeet_
exactly and they paid £400000 for it its crazy.


its mad what the UK leaders will do with our money, for something that could probably have been knocked up in 10 mins by anyone who can use photoshop.

However, this logo will have hours of research and meetings behind it, hours of professional people looking at the pros and cons. It is just a logo, but the halifax man is just a halifax man, it stil cost them millions to produce.
1 Like #21
http://i226.photobucket.com/albums/dd59/jddigitalworld/2012_logo.png

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!