What is the best deal you have ever found on this site? - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HotUKDeals, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HotUKDeals app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit

What is the best deal you have ever found on this site?

£0.00 @
Been on here a little while now, benefited from it for ages before i joined just wondered what was the best deal you have ever benefited from on this site? to start it off the most recent deal I wa… Read More
Jake1983 Avatar
7y, 8m agoPosted 7 years, 8 months ago
Been on here a little while now, benefited from it for ages before i joined just wondered what was the best deal you have ever benefited from on this site?

to start it off the most recent deal I was really pleased with was 2 socom games for ps3 with 2 official sony headsets For £30, my brother was pleased too as I gave him the extra set!
what your best deal?
Tags:
Jake1983 Avatar
7y, 8m agoPosted 7 years, 8 months ago
Options

All Comments

(31) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
#1
Intel E4600 processor reduced from £70 to £10 at PC world .Bought 2 of em but staff werent happy,
#2
tonyg1962
Intel E4600 processor reduced from £70 to £10 at PC world .Bought 2 of em but staff werent happy,


sweet deal:thumbsup:
#3
Pack of Household scissors reduced to a pound at pound world.
#4
I got the £2 debenhams double bed with mattress - ended up selling it on for £160 in the local ads4free
#5
martyj999
I got the £2 debenhams double bed with mattress - ended up selling it on for £160 in the local ads4free


Thats braw! :thumbsup:
#6
martyj999
I got the £2 debenhams double bed with mattress - ended up selling it on for £160 in the local ads4free


lol i remember the thread, without doubt ONE of the hottest deals ever, even tho I never got mine lol
#7
lovefilm 3months free rental which I am using from 12 months now :thumbsup: then free photos from photobox and jessops, had tons of photos for free.. some quidco deals like £50 from paydayuk.. etc.
#8
Dreraf
lovefilm 3months free rental which I am using from 12 months now :thumbsup: then free photos from photobox and jessops, had tons of photos for free.. some quidco deals like £50 from paydayuk.. etc.


yeah I have had 200 photos in the last month, cant beat free other than a double bed for £2 lol I missed that one!
#9
yeh Id have to say the gold bracelets from argos deal
#10
Carley
Gold Bracelet from Argos, made £60 profit scrapping it.

29p album downloads from Amazon.


Got the downloads as well - pretty hot

I'll never forget how gutted I was missing the dell mini 9 for £99:-(
#11
treble99
yeh Id have to say the gold bracelets from argos deal


what was the gold bracelets deal? sounds interesting!
#12
Jake1983
yeah I have had 200 photos in the last month, cant beat free other than a double bed for £2 lol I missed that one!


I had 300 last month from jessops plus 2 photobooks :p
#13
ive got a few:
a couple christopher ward watches - half price, saving me around £350
a couple laptops which has saved around £200
and the free €40 euro accor vouchers for everyone in the family (thats like pure cash in the hand for me as I stay with them so often)
#14
I got a weekend for 1cent in Venice :) in an amazing room :-D
#15
Mine was getting the Nokia N97 from Voda for free using the glitch that allowed me to upgrade my SIM only deal to include the phone. Not even my contract with Voda allowed it for free.
#16
The one and only...

http://www.hotukdeals.com/item/284491/dell-inspiron-mini-9-1gb-ram-8gb-hd/

LOL deal only lasted 1/2 hour ! lots of happy / unhappy people :p
#17
Hmm....I've had quite a few - none of these £1 bed deals though. I like the vouchers for money off.
#18
lil_tiger
I got a weekend for 1cent in Venice :) in an amazing room :-D


Hmmm that sound like a deal!
#19
DS for £65, a few others
banned#20
i got a hoover from bid tv, think it was around £10 was over £80 ish in argos
#21
I got the Spykee Wifi Robot with webcam from Debenhams for £48 - was £299 from Argos at the time (It was around Feb/March time).

Has been great cos my OH works abroad and when he's lonely he controlls the robot around the house and talks to the cats!
#22
£150 Acer network from Asda
#23
martyj999
I got the £2 debenhams double bed with mattress - ended up selling it on for £160 in the local ads4free


OMG!!!! does anyone else remember this and can tell us about it! thats amazing:thumbsup:
#24
bossyboots
OMG!!!! does anyone else remember this and can tell us about it! thats amazing:thumbsup:


yeh prob one of the hottest deals ever lol, cant find the thread tho, and a few ppl got them
TBH theres been loads of good deals over the years but just spend most of my time on misc now so dont even see them before they expire lol
#25
All the cinema ones, quids in as charge my mates a £1 per ticket, over the year made hundreds :whistling:
#26
bossyboots
OMG!!!! does anyone else remember this and can tell us about it! thats amazing:thumbsup:



Hi I think this is it :)

http://www.hotukdeals.com/item/95094/kingsized-double-bed-misprice-2-00-/
#27


WOW WOW and WOW again - av just read through that!! that is just so unbelievable - I bet that guy got so much rep!!!! What a bargain and some people actually got the bed!!!!

Thats got to be THEEEEEE DEAL ever on here!!!!!

Thanks Jenny for posting the link:thumbsup: as was a great thread to read through!
#28
the FREE mp3 albums at Amazon by far :-D



:whistling::thumbsup:
#29
I got a steam room (ok 2!!) from B&Q reduced from £999 to a tenner!!! :thumbsup:
#30
foxymissroxy
I got a steam room (ok 2!!) from B&Q reduced from £999 to a tenner!!! :thumbsup:


OMG:w00t:

how!!!!!!!!
#31
Charlie Scene;6433163
the FREE mp3 albums at Amazon by far :-D

and this one

:whistling::thumbsup:


:roll:

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!