What is the purple blotch thingy when you get rep? - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HotUKDeals, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HotUKDeals app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit
Expired

What is the purple blotch thingy when you get rep?

£0.00 @
My last 2 reps have had purple card blotch things next to them, as opposed to the normal red fire dot. What are they? Is it neg rep? cuz I have one with a positive comment next to it? Read More
gdw298 Avatar
8y, 4m agoPosted 8 years, 4 months ago
My last 2 reps have had purple card blotch things next to them, as opposed to the normal red fire dot.

What are they? Is it neg rep? cuz I have one with a positive comment next to it?
gdw298 Avatar
8y, 4m agoPosted 8 years, 4 months ago
Options

All Comments

(9) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
1 Like #1
It's when a noob gives you rep I think, or someone with little or no rep
1 Like #2
It is not negative rep but rep from people with little or no rep themselves so it doesn't count towards your rep
1 Like #3
If its this...

http://www.hotukdeals.com/forums/images/reputation/reputation_balance.gif

Then the person that left you rep had little or no rep so it would not actually give you any rep points....

Admin is too busy on other sites to work on HUKD anymore so it wont get skinned to fit in with the rest of the site.
#4
ChipSticks
It's when a noob gives you rep I think, or someone with little or no rep


ooohhhh, like rep power? lol.

Cheers bud
Purple blotch for you:thumbsup:
and gary and russ
#5
So how many purple blotches = 1 red spot?
#6
gdw, im not sure that ur rep would be a purple block, i think it is only when someone has real low rep, but u have two orange circles so u might actually give an orange dot when u rep.
#7
Spod;4407096
So how many purple blotches = 1 red spot?
reg spot is back in the old days when we could neg rep people... it was sooo much fun!

no amount of purples could ever make a red... and on my screen its actually grey not purple!
#8
acecatcher3
gdw, im not sure that ur rep would be a purple block, i think it is only when someone has real low rep, but u have two orange circles so u might actually give an orange dot when u rep.


Couldnt tell you about my rep, no ones said anything when ive sent some.
But the rep Ive been receiving lately are purple dots. Just wondering what they were, lol
#9
If you click to give yourself rep then it tells you how much you have.

As this thread has now been answered... expired.

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!