What is this horror movie/tv program? - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit

What is this horror movie/tv program?

ttsese Avatar
8y, 7m agoPosted 8 years, 7 months ago
Hi everyone i got a very vague memory of either a movie or a tv program but i think it might be a movie, i kinda remember it being like a horror film of some sort. Theres a guy his either strange or mad who has interchangeable heads i might have got it confused with a film called "return to oz" where the witch i think can change her heads anyone know what im talking about its a toughie ps. the film should be from the 80s or latest very very early 90
Tags:
Other Links From Movie:
ttsese Avatar
8y, 7m agoPosted 8 years, 7 months ago
Options

All Comments

(15) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
#1
Wurzel Gummidge?
#2
wurzel gummage used to **** me up when una came on?lol
#3
Driller Killer :whistling:
#4
What a program. Bought the full DVD box set for the wife and we watched it. Brilliant. Never could stand Aunt Sally, useless b****.
#5
nightswimmer;1980871
Wurzel Gummidge?

Sounds about right to me! I couldnt think of anything that matches the op's description but as soon as I read wurzel I thought thats it!
http://tbn0.google.com/images?q=tbn:x6rjri_G46zpbM:http://i184.photobucket.com/albums/x192/wurzelbucket/worzel-gummidge.jpg
#6
Shengis
Never could stand Aunt Sally, useless b****.


She done a nice cup of tea and a slice of cake though :roll:
#7
oyz got moy *************** edd on oy azz:w00t:
#8
owlass
She done a nice cup of tea and a slice of cake though :roll:


She stole ol' Worzels birthday cake. Needed a damn good kick in the arse:lol:

Watch this : Scarecrow Hop:w00t:
#9
Shengis;1980923
She stole ol' Worzels birthday cake. Needed a damn good kick in the arse:lol:

break your foot she's made from wood:w00t:
#10
Shengis
She stole ol' Worzels birthday cake. Needed a damn good kick in the arse:lol:

Watch this : Scarecrow Hop:w00t:



Cheers, i'm gonna do that next week at my nieces party, embarrassing uncle :w00t:
#11
raptorcigs
break your foot she's made from wood:w00t:


Yeah but ol' Worzel could get the crowman to make him a new one:-D

Another program I seriously have to get around to watching is Catweazle....

(The connection being the Crowman for those that don't know ;-))
#12
I preferred 'Evil Wurzel Gummidge' head....
Aunt Sally was a hoochy mama BTW.
Is John Pertwee dead .. if he's not they should start filming again! :)
#13
Sheriff Waffles
I preferred 'Evil Wurzel Gummidge' head....
Aunt Sally was a hoochy mama BTW.
Is John Pertwee dead .. if he's not they should start filming again! :)


Long buried think around 1996.
banned#14
go to foot of our stair aunt sally
#15
thanks guys yeah maybe it was Wurzel Gummidge but i remember it freaking me out and being really dark and creepy

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!