What's goin' on Mekon? - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HotUKDeals, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HotUKDeals app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit

What's goin' on Mekon?

£0.00 @
No, really. innit? Read More
grex9101 Avatar
8y, 3m agoPosted 8 years, 3 months ago
No, really.









innit?
grex9101 Avatar
8y, 3m agoPosted 8 years, 3 months ago
Options

All Comments

(86) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
Page:
#1
http://blogs.coventrytelegraph.net/thegeekfiles/mekon3.jpg

Warning:

Had:

http://www.restaurant-bei-barbara.de/assets/images/erdinger.jpg
#2
This thread makes no sense???
#3
bellabonkers;4317895
This thread makes no sense???


That should be Misc's new tagline lol
#4
bellabonkers
This thread makes no sense???


emasu
That should be Misc's new tagline lol


Nobody's talking on the misc tonight.

And i'm bored.

Hence.

Plus, the JFK has gone to sleep so we can all be adults.

lol
#5
grex9101
Nobody's talking on the misc tonight.

And i'm bored.

Hence.

Plus, the JFK has gone to sleep so we can all be adults.

lol


It is quiet init
#6
perfect example of little boys and alcohol not mixing:whistling:
#7
ding
perfect example of little boys and alcohol not mixing:whistling:


Where?

Did you take a photo?

Is it you?
#8
Aww grex...I like you.
#9
grex9101
Where?

Did you take a photo?

Is it you?


i wish i was young again and drunk but i dont have a life anymore :cry:
#10
angelfairee
Aww grex...I like you.


Fanks!!!

Thought you were still mad at me :-(
#11
grex9101
Fanks!!!

Thought you were still mad at me :-(


I normally require grovelling but I'll let you off this time.
#12
angelfairee
I normally require grovelling but I'll let you off this time.


I thank you, I didn't mean to offend Quincy, I just don't watch that much telly. :roll:
#13
yup its soooo quiet tonight i can actually keep up with all the thread talking and several MSN and text conversations tonight! ;-)
#14
Borrrrrrrrrrredom. And misery. Woe.
#15
i feel like eeyore tonight.

woe....
#16
WeeWifie
i feel like eeyore tonight.

woe....


I do too! And nothing helps! I think I need an ego-boost from my own ego-boost thread. I dont think that will work.
#17
angelfairee
I do too! And nothing helps! I think I need an ego-boost from my own ego-boost thread. I dont think that will work.


Link>?
#18
So who's still awake?
#19
whats popping gs, just been owning on the wii for best mates bros 18th..............wii is awesome!
#20
robtallica
So who's still awake?


acecatcher3
whats popping gs, just been owning on the wii for best mates bros 18th..............wii is awesome!


Not many folks awake and very little happening. The misc is the quietest it's been for quite some time :x
#21
grex9101
Link>?


http://www.hotukdeals.com/item/333060/what-i-think-of-you
robtallica
So who's still awake?


Me, as ever.
#22
I'm still here... this place is BORING tonight though!! :x
#23
Is this thread 'insomniacs anonymous'?
#24
dmh77
I'm still here... this place is BORING tonight though!! :x


It is...quick, inject some life into it!

robtallica
Is this thread 'insomniacs anonymous'?


Possibly! Not the same without ilovelilac though.
#25
robtallica
So who's still awake?

me lol :thumbsup:
1 Like #26
Angelstar
me lol :thumbsup:


and me :)
#27
angelfairee

Possibly! Not the same without ilovelilac though.


lol, I logged in here real late one night and I swear that username was showing as the last poster on almost the entire misc-discussed page!
-------------

Red Dwarf was/is just on on Dave - funny stuff still!
#28
angelfairee
It is...quick, inject some life into it!

:thinking:[COLOR="Blue"] How...???
[/COLOR]


Possibly! Not the same without ilovelilac though.


[COLOR="Blue"]Why, where has she gone??? [/COLOR]
#29
robtallica
lol, I logged in here real late one night and I swear that username was showing as the last poster on almost the entire misc-discussed page!
-------------

Red Dwarf was/is just on on Dave - funny stuff still!

it's classic x x x
#30
im still here not for much longer though as sleep is calling me
#31
Angelstar
it's classic x x x


I don't usually mention post count as I don't care for it tbh...

what the heck, congrats on 1k! :santa:
#32
dmh77
[COLOR="Blue"]Why, where has she gone??? [/COLOR]


She is away for the weekend!
#33
angelfairee
She is away for the weekend!


Ahhh, thats OK then!! :-D
#34
angelfairee
She is away for the weekend!


Maybe that's code for her broadband being down for a few days:-D
#35
WeeWifie
im still here not for much longer though as sleep is calling me


Are you the hot one from the semi naked thread? little pair of specs?
#36
robtallica
Are you the hot one from the semi naked thread? little pair of specs?

haha spose yes...
#37
WeeWifie
haha spose yes...


Did those pics get you plenty of PM's from the guys?
#38
WeeWifie
haha spose yes...


Lol, you are out of practice.... the response you were looking for is " purrrrrrrrr....... "

:-D:prop:
#39
robtallica
I don't usually mention post count as I don't care for it tbh...

what the heck, congrats on 1k! :santa:

woohoo well thank you very much I really appreciate it x x x x x :thumbsup:
#40
dmh77
Lol, you are out of practice.... the response you were looking for is " purrrrrrrrr....... "

:-D:prop:

well i have only been single for 27 hours:whistling::p

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!