what the hell are CD WOW playing at? - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit

what the hell are CD WOW playing at?

phatboy123 Avatar
7y, 4m agoPosted 7 years, 4 months ago
remember the Starship Troopers Trilogy on Blu-ray for £5.49 deal from cd-wow?

they canceled it and refunded me.......... fair enough, thats what i expected

but now they've taken the money back again without asking,
and are going to send me it.
lol wut?

can they do that?
phatboy123 Avatar
7y, 4m agoPosted 7 years, 4 months ago
Options

All Comments

(5) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
banned#1
can they do that?

they just did

lol
#2
didnt cd wow go into administration a good few months back?
#3
Yes they are going to send you it, you should have recieved any e-mail similar to this:

Thank you for your order for Starship Troopers Trilogy on Blu-ray. We previously communicated to you that we were unable to fulfil your order for this item, however we are in the process of sourcing the stock from our supplier to make sure we honour your order.

If you have any questions then please don’t hesitate to contact Customer Services on [email protected]

From all the team at CD WOW, we thank you for your patience and look forward to dispatching your order very soon.


I paid through paypal and they've already given me a refund and they don't have my card details so I think i'll be getting mine for free xD
#4
rwm24;5765983
Yes they are going to send you it, you should have recieved any e-mail similar to this:



I paid through paypal and they've already given me a refund and they don't have my card details so I think i'll be getting mine for free xD


them taking the money back isn't even on my paypal statement the money just disappeared........ but it shows on my bank one?
#5
I take it you paid via Paypal, funded from your bank (rather than PP funds)? If so, it might be that the refund to your PP account hasn't yet refunded to your bank account. And the original payment from your Paypal account has only just come out of your bank. It's often a few days later than the PP transaction.

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!