where do you spend more time facebook or HUKD? - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit

where do you spend more time facebook or HUKD?

crse2008 Avatar
6y, 10m agoPosted 6 years, 10 months ago
im not on facebook, too much crappy app spam for me.
Tags:
crse2008 Avatar
6y, 10m agoPosted 6 years, 10 months ago
Options

All Comments

(48) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
Page:
#1
i'm guessing you spend more time on hukd then..
#2
dataload
i'm guessing you spend more time on hukd then..


nope i look at the facebook homepage for HOURS on end :?
#3
only just joined facebook but at the moment is a 80/20 split hotuk being the 80!!!!!
#4
both equally i reckon maybe more in hukd for the same reasons as dcx
#5
rob585
only just joined facebook but at the moment is a 80/20 split hotuk being the 80!!!!!


always can get a good laugh here just reading comments :thumbsup:
#6
dataload
i'm guessing you spend more time on hukd then..




**cough**
[mod]#7
Facebook :-D
#8
andywedge
Facebook :-D


hmmmmmmmmmm i smell sh....................................

better not finish that :p
#9
andywedge
Facebook :-D


Lies, endless lies, your nearly as bad as BG1.
[mod]#10
Adam2050
Lies, endless lies, your nearly as bad as BG1.


:w00t:Moi? Lies?
#11
I got a facebook account, go on it like every 2 weeks lol. Hotukdeals for me!
#12
andywedge
:w00t:Moi? Lies?


:w00t: Said Sigmas all woman, and that was a lie, there was no evidence either way :whistling:

(Tbh always bring up the question what does everyone look like:oops:)
#13
I think it's about even, I'm always browsing on here & I get emails through my phone every time something happens on Facebook, which gets pretty annoying after a while! :)
#14
livingthelife07
I think it's about even, I'm always browsing on here & I get emails through my phone every time something happens on Facebook, which gets pretty annoying after a while! :)


everytime something happens on facebook i bet its always going off lol *beep beep* look like someones got a message :whistling:
#15
andywedge;7688577
Facebook :-D


Reported, enjoy your ban :-D
[mod]#16
Adam2050
:w00t: Said Sigmas all woman, and that was a lie, there was no evidence either way :whistling:

(Tbh always bring up the question what does everyone look like:oops:)


I look like a cross between David Tennant and Matt Bellamy but I aint shaved; Sigma actually does look like like Marge Simpson (she aint yellow though); ASB looks like Daniel Craig; and that's all I giving away ;-)
1 Like #17
Andy...you've got same avvy as me? :?
#18
andywedge
I look like a cross between David Tennant and Matt Bellamy but I aint shaved; Sigma actually does look like like Marge Simpson (she aint yellow though); ASB looks like Daniel Craig; and that's all I giving away ;-)


:lol:


I know the smileys aren't working right... ( it was a LOL BTW)

:p
#19
Marina
Andy...you've got same avvy as me? :?


:w00t::w00t::w00t:
#20
dmh77;7688727
:w00t::w00t::w00t:

true isn't it? :p
#21
Marina
true isn't it? :p


Yup!!! :w00t: :? :thinking:
[mod]#22
Marina
true isn't it? :p


Reported for impersonating a hamster
#23
andywedge;7688736
Reported for impersonating a hamster


Who are you reporting it to? :lol:
#24
Marina
Who are you reporting it to? :lol:


Me, me me!!! :w00t:

My god I'm confused!!!! :oops:
[mod]#25
I'm on the left - Mrs W on the right (I've shown this before - but will be deleting in 5 mins) I'm 3 years older now - so just imagine a bit of stuble and a few crows feet

http://i636.photobucket.com/albums/uu90/andywedge/wedding.jpg?t=1241875357


See Matt Bellamy / David Tennant
#26
Is Adam online now? If not, I've seen this...new ones plz:p
#27
andywedge
I'm on the left - Mrs W on the right (I've shown this before - but will be deleting in 5 mins) I'm 3 years older now - so just imagine a bit of stuble and a few crows feet



See Matt Bellamy / David Tennant


PIRATE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[mod]#28
micoo
PIRATE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Aaaaargh :)
[mod]#29
Marina
Is Adam online now? If not, I've seen this...new ones plz:p


Marina; change your avvy back
It's confusing me
#30
andywedge
Aaaaargh :)


RUN AWAY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
#31
andywedge;7688763
Marina; change your avvy back
It's confusing me


done :thumbsup:
#32
andywedge
Marina; change your avvy back
It's confusing me


The voice of reason! :p
banned#33
Never been on facebook. Cant really see the point. Is it just a site where people update it with where they have been today? Doesnt it get extremely mindless in a big brother kind of way?
#34
csiman
Never been on facebook. Cant really see the point. Is it just a site where people update it with where they have been today? Doesnt it get extremely mindless in a big brother kind of way?

it's a good way to keep in contact with people who live far away etc but people do post alot of carp on there "is eating a pizza" like anyone cares or wants to know about what you're eating.
banned#35
dataload;7689344
it's a good way to keep in contact with people who live far away etc but people do post alot of carp on there "is eating a pizza" like anyone cares or wants to know about what you're eating.

pretty much how I expected it to be then :thumbsup:

more for the kiddies I guess
#36
love love love fb to pieces spend far too long on there :thumbsup:
#37
starsparkle2311
Yes you do, what's this? Your lunch break from the place? hahahahaha:p


oh thats me caught out then!! actually got the two going at the same time think its called multitasking lol! :w00t:
#38
I have about 51 friends request in my facebook inbox and I ve not bothered to even responde to anyone of them, I know someone @ work who update their facebook profile like every hour and will probably die without facebook. life is so empty for so many without face book. its more like a diary....whenever they find love its on facebook, when the love is lost, its on face book. its so pathethic.
#39
The novelty of facebook has long worn off for me.

fed up of reading peoples banal status changes when all I am thinking is GET A JOB!! (this does apply to certain people that will remain nameless)

Its HUKD all the way!! I am never off it
#40
DJNG22
The novelty of facebook has long worn off for me.

fed up of reading peoples banal status changes when all I am thinking is GET A JOB!! (this does apply to certain people that will remain nameless)

Its HUKD all the way!! I am never off it


you see back in the old days hukd used to be a lovely place with lots of fun banter and nice people who were up for a laugh but lately misc especially, has become a little tedious with all the bitching and nastiness so im not on here to post everyday now but i check in on a daily basis for a wee nosy, have to say mostly to look at the deals now though not so much the misc section.

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!