Where's that 'best looking' HUKD'er thread? - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit
Expired

Where's that 'best looking' HUKD'er thread?

deeky Avatar
7y, 3m agoPosted 7 years, 3 months ago
Has it gone?
deeky Avatar
7y, 3m agoPosted 7 years, 3 months ago
Options

All Comments

(32) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
#1
The one with pics on it from 1995 ?
#2
deb8z
The one with pics on it from 1995 ?

Yeah pics but about 6months or so ago.
[mod]#3
I posted one of Debs and my bro cuddling and it broke the internet. :oops: :-D
#4
i submitted my photo.... it was too scary. they had to spam the thread :cry:
#5
Syzable
I posted one of Debs and my bro cuddling and it broke the internet. :oops: :-D


Shut it you arghhhhhhhh
#6
magicbeans
i submitted my photo.... it was too scary. they had to spam the thread :cry:


That was me,sorry:p
#7
deb8z
That was me,sorry:p


:p (ur meant to say..... no no ur gorgeous mb!) :p
#8
deek72
Yeah pics but about 6months or so ago.


I know:roll: that went Whoosh
[mod]#9
magicbeans;6523308
i submitted my photo.... it was too scary. they had to spam the thread :cry:


That was you??? I though the elephant man had signed up :p
#10
magicbeans
:p (ur meant to say..... no no ur gorgeous mb!) :p


Soz i forgot myself then,your sooooooooo gorgeous mb(although i've never actually seen you lol)
#11
Syzable
That was you??? I though the elephant man had signed up :p


HAHAH! :w00t: im running away now!








(need a quick nap!) LOL!
#12
Just to go off on a tangent,did you get the Tudors sorted out mb ?
#13
deb8z
Soz i forgot myself then,your sooooooooo gorgeous mb(although i've never actually seen you lol)


hahaha!! im pregnant....trust me.... u dont wana see me!
#14
Err, so it's gone then?:-D
[mod]#16
magicbeans;6523350
hahaha!! im pregnant....trust me.... u dont wana see me!


I've never seen you either.........sooooooooooo................i double dare you. :-D
#17


Hmm, very astute. I'd forgot. I'm carp at searches, it's annoying that I couldn't find any mention of it anywhere. I'll go and refresh myself then on where it went.
Thanks.
#18
After that link i'm worried OP is a stalker lol
#19
deek72
Hmm, very astute. I'd forgot. I'm carp at searches, it's annoying that I couldn't find any mention of it anywhere. I'll go and refresh myself then on where it went.
Thanks.


you are welcome


thread expired
#20
WhhhhOOOOoooooOOoooohhhhhh! (That's a ghostly wail sort of Whhhoooohhhh btw).
Nah, not a stalker - trying to get rid of one,,,,,,
#21
[quote=deek72;6523428]WhhhhOOOOoooooOOoooohhhhhh! (That's a ghostly wail sort of Whhhoooohhhh btw).
Nah, not a stalker - trying to get rid of one,,,,,,[/quote]
Whooooooooooooooooooooooooooooooo???????????:)
[mod]#22
Marina;6523441

Whooooooooooooooooooooooooooooooo???????????:)



Youuuuuuuuuuuuuuuuuuu :w00t:
#23
Marina;6523441
[quote=deek72]WhhhhOOOOoooooOOoooohhhhhh! (That's a ghostly wail sort of Whhhoooohhhh btw).
Nah, not a stalker - trying to get rid of one,,,,,,[/quote]
Whooooooooooooooooooooooooooooooo???????????:)


;-)
#24
Syzable;6523447
Youuuuuuuuuuuuuuuuuuu :w00t:

I didn't stalk him or her:?

I say its youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu:p
#25
Isn't it strange how lots of people on here have stalkers.
#26
deb8z;6523465
Isn't it strange how lots of people on here have stalkers.


Equally strange how some people like me don't have any. :giggle:
#27
Marina
Equally strange how some people like me don't have any. :giggle:


I know lol !!!!!
[mod]#28
Marina;6523464


I say its youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu:p


It is. :oops: :w00t:

Merry Xmas Deek :santa: Can i come in for coffee?? :-D
#29
boothy
you are welcome


thread expired


btw, perhaps you could explain how you searched to find that? It may help me and others in the future?
#30
deek72
btw, perhaps you could explain how you searched to find that? It may help me and others in the future?


he searched for threads made by you:p:w00t:
#31
Syzable
It is. :oops: :w00t:

Merry Xmas Deek :santa: Can i come in for coffee?? :-D


Lol, feel free. In fact you can all come, the more the merrier!
#32
jasonrat
he searched for threads made by you:p:w00t:


Oh eye! Never thought of that. So it wasn't exactly the astounding feat of searchmanship that I thought it was.

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!