Who rep-rolled me? :-p - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HUKD, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HUKD app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit
Expired

Who rep-rolled me? :-p

duckmagicuk2 Avatar
8y, 6m agoPosted 8 years, 6 months ago
I suppose I could just look it up in the mod panel... but I wouldn't ever abuse that feature in such a way. So, I guess I'll never know who left me rep with Rick Astley lyrics in it a few days ago...

Hehe, you cheeky rascals. =D
duckmagicuk2 Avatar
8y, 6m agoPosted 8 years, 6 months ago
Options

All Comments

(294) Jump to unreadLocked
Comments/page:
Page:
banned#1
hehe

[url]www.bringvictory.com[/url]
1 Like #2
what is rep rolling?!
banned 1 Like #3
Someone leave something rude and offensive in his rep so he is forced to look at the mod panel to see who it was then he can look and see who rep rolled him
1 Like #4
Lol! You must post a screenshot!
banned#5
Laffy42
what is rep rolling?!


it's like rick rolling but with rep, if you don't know what rick rolling is see the first post :lol:
1 Like #6
lol i gotta get some people with that :D
banned#7
well you dont have too, ask one of the others too - lol
#8
doughnuty
it's like rick rolling but with rep, if you don't know what rick rolling is see the first post :lol:


You ****! :x lol.
#9
Thank goodness for 'end task'!
2 Likes #10
hahahahaha you were rolled!
#11
Laffy42
Thank goodness for 'end task'!


Had the laptop on full volume as well! Stupid dialog boxes! I feel sorry for peeps who don't know about crtl+alt+del.
#12
You still at it Doughnuty .... your obsessed!
Funny tho! :)
1 Like #13
doughnuty
hehe

[url]www.bringvictory.com[/url]



I have just been so Rick Rolled.. Still rolling around the floor.. Saves me hoovering tomorrow... Love it..:-D
#14
Hey, I've been rep rolled too! More than once, too. And think I may know who it is but don't want to say in case I'm wrong. The mystery continues...
#15
doughnuty
hehe

[url]www.bringvictory.com[/url]


Oooo that's clever..LOL. :thumbsup:
1 Like #16
I just been repped rolled too. Lol! Gotta be someone with only little rep themselves because I didn't gain many points.

Doughnuty?!
1 Like #17
curiosity killed the cat, I've only just got up too :x
#18
Ooooo...the plot thickens ;-)
#19
someone got me aswell :O
1 Like #20
doughnuty;2099336


That is the most annoying rick roll ever.

I am sending that link to everyone :p
1 Like #21
Someone got me a few days ago but they did leave their name;-)
1 Like #22
fox2020
Someone got me a few days ago but they did leave their name;-)



starting to feel left out here!!! :p
1 Like #23
suze
starting to feel left out here!!! :p



I'm part of the gang!!! someone rep rolled me!! :-D
#24
suze
I'm part of the gang!!! someone rep rolled me!! :-D


And..........someone else has!!! :-D
#25
I'm missing something but I really don't want to click that link!
#26
Help - I can't stop singing Rick Astley lyrics now - they're in my heeeeeaaaaadddd...
#27
If you Do click it - get ready with Ctrl Alt Del & then End Task!

superfran
I'm missing something but I really don't want to click that link!
#28
I wasn't too bothered about finding out who it was by the way - if anyone was wondering.
banned#29
just bothered enough to make a thread
banned#30
i know who it is! but its not me ;-)
#31
been rick rolled twice.....:roll:

melu
Had the laptop on full volume as well! Stupid dialog boxes! I feel sorry for peeps who don't know about crtl+alt+del.


ohhhhhhh :? :? :?
#32
Proximo
just bothered enough to make a thread


I thought people might (and did) find it funny that it had spread to rep. Hence the :p in the title.
#33
I have been done twice in 2 days as has magicbeans! Anyone else had more than 1?
1 Like #34
I only had one - which I appreciated BTW! - do you get different lyrics the second time?!
#35
melu;2105377
I have been done twice in 2 days as has magicbeans! Anyone else had more than 1?



I may have had one more than one!
#36
Laffy42
I only had one - which I appreciated BTW! - do you get different lyrics the second time?!


No actually.

Boths times I got "you've been rep rolled - never gonna give you up:)"

Kinda disappointed I have to say! The whole chorus a line at a time wuda have been good and the extra points wud be nice too lol!
#37
[QUOTE
The whole chorus a line at a time wuda have been good and the extra points wud be nice too lol![/QUOTE]

see post #1 for that!
#38
Laffy42
[QUOTE
The whole chorus a line at a time wuda have been good and the extra points wud be nice too lol!


see post #1 for that![/QUOTE]

I'm lookin....and what am I meant to be seeing? :?
#39
Click that bring victory link - get ready on ctrl alt del ...
#40
Laffy42
Click that bring victory link - get ready on ctrl alt del ...


Lol nice try! See post 9 and 12 :oops:

Post a Comment

No more comments can be posted to this thread.
Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!