Women. - HotUKDeals
We use cookie files to improve site functionality and personalisation. By continuing to use HotUKDeals, you accept our cookie and privacy policy.
Get the HotUKDeals app free at Google Play

Search Error

An error occurred when searching, please try again!

Login / Sign UpSubmit

Women.

£0.00 @
Why can't they keep their faces shut? Read More
iNSOMANiAC Avatar
7y, 3m agoPosted 7 years, 3 months ago
Why can't they keep their faces shut?
iNSOMANiAC Avatar
7y, 3m agoPosted 7 years, 3 months ago
Options

All Comments

(47) Jump to unreadPost a comment
Comments/page:
Page:
#1
someone get out the wrong side of bed this morning?
#2
lol....can see this thread being great reading.....

in answer to your question they just cant....
#3
Evolution, it means they can moan/nag pretty much 24/7... :p
#4
oh dear what has she done.
#5
Man hate entering... :p
#6
hahaha
#7
jellybaby22
we cant..... its impossible.......

and we are always right...even though...most of the time we are actually wrong.....

in b4 the man hate :lol:


lfc_engravedonheart
hahaha


you both have internet in the kitchen? says black gerbil1.
#8
black gerbil1
you both have internet in the kitchen? says black gerbil1.


LMAO! that actually made me laugh... no i have an extension lead :-D
banned#9
Gyals can't keep their faces shut because the are either stuffing them with cakes and chocolate or using them to scream and moan out of.

Especially the fat wimmin on here.
#10
jellybaby22
yes...its called a laptop..enables me to multi task....:-D


Shouldn't u ask your OH before u play with his equipment!:w00t::p
#11
In b4 women are fat too,oh wait .........
#12
Haha
I detect a shallow learning curve.:giggle:
#13
once i saw a women shut her face it was not pretty.
#14
Oh my.
#15
why can't women leave the toilet seat up - its so infuriating when i go for a jimmy riddle that i have to put the toilet seat up
:thumbsup:
#16
shedboy66
why can't women leave the toilet seat up - its so infuriating when i go for a jimmy riddle that i have to put the toilet seat up
:thumbsup:


haha thats a good one :thumbsup:
doesnt bother me in the slightest the toilet seat being up.... pee in the toilet seat is a different thing altogether :x
#17
shedboy66
why can't women leave the toilet seat up - its so infuriating when i go for a jimmy riddle that i have to put the toilet seat up
:thumbsup:


Nobody forces you to stand up and piddle,sit down then nobody would have to lift the lid up or down:thumbsup:
banned#18
Popular wimmin threads on HUKD: These threads are made by wimmin and gyals and are stupid -

1. "Plz halp me. I brunged somethink off Ebay and it is broked. How am I get refund LOLZZz!"

2. "My man walked out. Bcoz I am fat and smell of bacon. LOLZzzzzZ!"

3. "My computer has a virus. I cannot play Facebook on maschine, how am fix?! LOLzz PLZ HELP!"

4. "My 12 year old daughter smells of beer and has 8 boyfriends. She is also preggernant. Plz halp. LOLZ"

Also, all threads by wimmin will include too many smilies.
#19
deb8z
Nobody forces you to stand up and piddle,sit down then nobody would have to lift the lid up or down:thumbsup:


nobody forces you to sit down so there :-D
banned#20
Q: What is the difference between a battery and a woman?
A: A battery has a positive side.
Q: How many men does it take to open a beer?
A: None. It should be opened by the time she brings it in.
banned#21
DanJackson;8314729
Popular wimmin threads on HUKD: These threads are made by wimmin and gyals and are stupid -

1. "Plz halp me. I brunged somethink off Ebay and it is broked. How am I get refund LOLZZz!"

2. "My man walked out. Bcoz I am fat and smell of bacon. LOLZzzzzZ!"

3. "My computer has a virus. I cannot play Facebook on maschine, how am fix?! LOLzz PLZ HELP!"

4. "My 12 year old daughter smells of beer and has 8 boyfriends. She is also preggernant. Plz halp. LOLZ"

Also, all threads by wimmin will include too many smilies.

so true - and thats just in the last 24 hours in MISC! :w00t:
#22
shedboy66
nobody forces you to sit down so there :-D


Anatomy forces us to sit down. :p
banned#23
Rhianne
Anatomy forces us to sit down. :p


get yourself a shewee

http://www.hotukdeals.com/item/648511/shewee-portable-urine-device-for-wo
#24
Rhianne
Anatomy forces us to sit down. :p


lazyitis forces women to sit down ..............oh i'm not gonna be popular here :-D
#25


Eww. No way!!
banned#26
Rhianne
Eww. No way!!


invented by a women to be more like a man says it all really
#27
shedboy66
lazyitis forces women to sit down ..............oh i'm not gonna be popular here :-D


:w00t:

The cheek of it.

Bet you would be sitting in your 3 day old crusty boxers if it wasn't for your wife/mother etc!
#28
Rhianne
:w00t:

The cheek of it.

Bet you would be sitting in your 3 day old crusty boxers if it wasn't for your wife/mother etc!


well you got me there :-D but as I tell my girlfriend I can play xbox much better in my boxers
banned#29
Seriously, the smilies? Why is at that ALL the wimmins here cannot post without putting at least 1 smilie in each post?

There's a thread going on at the moment about Twitter and it has just turned into a chat thread between two of the fat wimmin on here, yesterday, on one page there were 4 posts and 9 smilies.
#30
DanJackson
Seriously, the smilies? Why is at that ALL the wimmins here cannot post without putting at least 1 smilie in each post?

There's a thread going on at the moment about Twitter and it has just turned into a chat thread between two of the fat wimmin on here, yesterday, on one page there were 4 posts and 9 smilies.


Wow, you can count to 9! :p:p:p:p:p
#31
shedboy66
well you got me there :-D but as I tell my girlfriend I can play xbox much better in my boxers


I hate the Xbox! It's ruined my life!
#32
DanJackson
Seriously, the smilies? Why is at that ALL the wimmins here cannot post without putting at least 1 smilie in each post?

There's a thread going on at the moment about Twitter and it has just turned into a chat thread between two of the fat wimmin on here, yesterday, on one page there were 4 posts and 9 smilies.


:):thumbsup::-D:p:whistling:
banned#33
[SIZE="7"][COLOR="Red"]WOMEN - LISTEN TO THIS WOMAN![/COLOR][/SIZE]

http://storyporridge.files.wordpress.com/2009/05/keep_your_mouth_shut.jpg
#34
I think I got lost on my way from the washing line to the kitchen and I've ended up somewhere where men look me in the eye and there's lots of talk of equal rights. Help?
[mod]#35
I thought to myself, why do women need watches?

There's a clock on the oven:p
banned#36
angelfairee;8314929
I think I got lost on my way from the washing line to the kitchen and I've ended up somewhere where men look me in the eye and there's lots of talk of equal rights. Help?

equal rights for women?

us men fooled you al with that one. Now you have to look after the kids, cook the dinner, do the housework AND go to work

RESULT! :giggle:
#37
Rhianne
I hate the Xbox! It's ruined my life!


Should have got a PS3 then. :thumbsup:
banned#38
Rhianne;8314864
I hate the Xbox! It's ruined my life!

You only hate it because you can't do your cooking on it
#39
jellybaby22
really???
I thank xbox and ps3....means i dont have to spend time looking at or talking to my OH :w00t:


Is that because he plays on them in the lounge whilst your changing the settings on your hotpoint or sharpening knives or whatever it is u lot do


Haha :p
#40
jellybaby22
truth is...its him who does the washing...dishes...cooking....he is well trained:p


Oh lawd

You are mean! :p

Post a Comment

You don't need an account to leave a comment. Just enter your email address. We'll keep it private.

...OR log in with your social account

...OR comment using your social account

Thanks for your comment! Keep it up!
We just need to have a quick look and it will be live soon.
The community is happy to hear your opinion! Keep contributing!