1 litre spirits only £15 from tomorrow at Morrisons inc Bombay Dry Gin, Famous Grouse Whisky, Captain Morgan Spiced Gold Rum, VSOP Brandy and others, please see 1st post.
1047°Expired

1 litre spirits only £15 from tomorrow at Morrisons inc Bombay Dry Gin, Famous Grouse Whisky, Captain Morgan Spiced Gold Rum, VSOP Brandy and others, please see 1st post.

89
Found 21st Aug 2016
As above -

...and just in time for the Bank Holiday next week

1 litre spirits only £15 from tomorrow at Morrisons inc Bombay Dry Gin, Famous Grouse Whisky, Captain Morgan Spiced Gold Rum and others see 1st post.

89 Comments

Original Poster

Mmmmmmmmmmm

http://i129.photobucket.com/albums/p225/happiness66/morries_zpsraukzvoh.jpg

No 1Litres of JD for £15

Voting Hot anyway (_;)

Original Poster

Treboeth

No 1Litres of JD for £15 :(Voting Hot anyway (_;)



Haha I think that would be a miracle, but thank you for the vote X)

http://www.groonk.net/blog/wp-content/uploads/2011/03/tumblr_li3xgeidcQ1qz57mho1_250-1.gif

Thanks Maccy!

http://i.imgur.com/O6ouCfz.gif

maccy1

Haha I think that would be a miracle, but thank you for the vote X)



It happened once and now I live in perpetual hope X)
Have to get a Whisky to drown my sorrows (_;)

Original Poster

Chanchi32



X)

You'll have to get on your bike tomorrow chichi...

https://media.giphy.com/media/d3FActtVPJ5XExEY/giphy.gif

...and no showing off X)

Original Poster

937666

Thanks Maccy!



You're so welcome 937666, I need to memorise that number X)

Original Poster

Treboeth

It happened once and now I live in perpetual hope X)Have to get a Whisky … It happened once and now I live in perpetual hope X)Have to get a Whisky to drown my sorrows (_;)



Never give up hope...but then, your second plan seems good X)
Edited by: "maccy1" 21st Aug 2016

Another good offer today. More whiskey for Christmas

Thanks Maccy

Cheers maccy, hope your well ( drink to your health ), heat added

Original Poster

Beabee

Another good offer today. More whiskey for Christmas :DThanks Maccy



If it lasts that long Beabee X) thank you

Original Poster

sradmad

Cheers maccy, hope your well ( drink to your health ), heat added



You're welcome sradmmmmmmad (drink to your health too) hope you're well...too too X)

Cheers.
http://67.media.tumblr.com/108e79845e29efd6005ff6358cb5ff04/tumblr_n7ru3pVH4f1s4eb6co1_400.gif

Original Poster

Andy@XCite

Cheers.



You just can't beat drinking and exercising at the same time X)

Hot deal but i only drink the very best.

http://liquor.s3.amazonaws.com/wp-content/uploads/2015/06/heisenberg-vodka-news.jpg

Mmmmmmmmmmmmm
https://31.media.tumblr.com/c07897e0a29de0cebab231823f8734d3/tumblr_mw6mbjNaax1qgrki5o1_500.gif

maccy1

If it lasts that long Beabee X) thank you



I always stash few bottles away

Original Poster

burningmoney77

Hot deal but i only drink the very best.



https://media.giphy.com/media/Ibd8rxdyKlTe8/giphy.gif

's

X)

Original Poster

daffers

Mmmmmmmmmmmmm



You need to come up for air daffers... X)

Original Poster

Beabee

I always stash few bottles away



Good for you X)

Thanks Mac! will pick some up for when I decide to watch inbred one night. Have you finished watching that other movie yet? X)

Original Poster

Frank30uk

Thanks Mac! will pick some up for when I decide to watch inbred one … Thanks Mac! will pick some up for when I decide to watch inbred one night. Have you finished watching that other movie yet? X)



X) X)

Yes I did...what was it called again? X) actually, I did watch it Frank, I've seen a few ads for Game of Thrones lately, I've not watched that but from the clips, it looked very much like it and it was a great film, damn my memory though X)
Edited by: "maccy1" 21st Aug 2016

I don't believe it!

I've just packed in drinking alcohol from today!
Just joking..............................................









I packed it in yesterday.

http://rs731.pbsrc.com/albums/ww312/tstephens78/22146.jpg~c200

Treboeth

No 1Litres of JD for £15 :(Voting Hot anyway (_;)


Was thinking the same !

http://i.imgur.com/4rAxhaX.png

Hot.

Heat added Maccy.. Late to join the party

Need to finish this first.
http://i67.tinypic.com/oucaxi.gif

Original Poster

backinstock

I don't believe it!I've just packed in drinking alcohol from today!Just … I don't believe it!I've just packed in drinking alcohol from today!Just joking..............................................I packed it in yesterday.



X)

Banned

Hallelujah to op !

Original Poster

pennyfarthing88

Hot.



Cheers PF...I raise you...

http://www.doseoffunny.com/wp-content/uploads/2014/05/irish-yoga-funny-pictures-1.jpg

X)

Original Poster

vassy4u

Heat added Maccy.. Late to join the party



Never too late vassy, especially when it starts tomorrow X) and good evening btw, hope you're good

maccy1

Never too late vassy, especially when it starts tomorrow X) and good … Never too late vassy, especially when it starts tomorrow X) and good evening btw, hope you're good


Perfect timing then Maccy.. Good evening.. Guess summer has ended in Wales so stuck staring at Hukd

Original Poster

vassy4u

Perfect timing then Maccy.. Good evening.. Guess summer has ended in … Perfect timing then Maccy.. Good evening.. Guess summer has ended in Wales so stuck staring at Hukd



X)

That's a shame vassy, a blessing in disguise sometimes though X)

http://i.imgur.com/suWNbO6.gif

http://i.imgur.com/kCLTzwI.gif

maccy1

X)That's a shame vassy, a blessing in disguise sometimes though X)


Ha ha ha.. true Maccy.. hope you had a nice day..

20 packs of beers will be £10 aswell a posted this a while ago but got deleted and a got a warning cause a work there lol

youtube.com/wat…wrk
Great deal on the vodka, heat added maccy

Cheers Maccy
http://www.designdpi.com/blog/images/blog/subtle-animated-gif-11.gif

thewongwing101

Cheers Maccy


Would your glass be half full or half empty X)
Post a comment
Avatar
@
    Text