£25 xbox credit & Wrath of the titans in HD £18.99 @ Wuaki
469°Expired

£25 xbox credit & Wrath of the titans in HD £18.99 @ Wuaki

SuperEd 53
SuperEd
Found 24th Nov 2016
£25 Xbox credit and HD rental for £18.99

This offer includes this specific Movie rental in HD. The movie will be available to watch 48 hrs right away after the purchase.

https://wuakimedialandings.s3.amazonaws.com/uploads/registration_step/promo_image/504/LP_18.99.png
Community Updates

Groups

52 Comments
Thank you! i just missed the last one the other day :-D
fourth offer in a row with constant " Something went wrong! " messages
Thanks, these deals are always welcome. Bought and topped my account back up after effectively spending the last one on GoW4 a few minutes ago. (Makes gears, what £19.03?).

BTW, get the code from your email, it's formatted without the spaces that are present went copied straight from the website after purchase, so you can paste straight into xbox app or website.
Original Poster SuperEd
Daft_Aider

fourth offer in a row with constant " Something went wrong! " messages



All OK here atm!
I've had a few people comment with issues on my £50 deal aswell
thanks! just redeemed my xbox credit
thanks just got it and got gears of war 4
thanks for this. I always miss these deals but not today!!!
Avatar
deleted800342
Daft_Aider

fourth offer in a row with constant " Something went wrong! " messages



I can't get this either!
tom_gov

thanks just got it and got gears of war 4



Bargain for just over £19
Thanks, I missed the Godzilla offer yesterday so this will do nicely.
I got sent code in email, does that mean successful transaction. I presume so.

Always miss the deals from Wuaki.
Does the Xbox Code once redeemed Have a certain expiry date on them anyone HELP !
Edited by: "otonytonton" 24th Nov 2016
Daft_Aider

fourth offer in a row with constant " Something went wrong! " messages



turn off VPN ? or set it to UK ? clear cookies and cache and try an incognito browsing page. i get this error using VPN so may be worth a try

edit: heat added got it this time
Edited by: "billysablo" 24th Nov 2016
Can you buy multiples of these so have £50 in credit in total?
beardchris13

Can you buy multiples of these so have £50 in credit in total?



Yes, just use different e-mail.
Admast79

Yes, just use different e-mail.


ok thank you
Does the code need to be redeemed immediately? I want it for Christmas gift.

Edited by: "spenz09" 24th Nov 2016
how many times can we do it? need 3 lol for the combo pack
Page doesn't exist?
Cheers managed to redeem one but now it says the page doesn't exist.
link doesn't work for me
dammit link has stopped working ...
wanted to get this but needed to double check first
terms and conditons there is a stock of 500 better get it next time lol the bf discounts are gonna go soon ...
Gutted missed out again. The page doesn't exist now!
Got Wuaki in my alerts.......it only triggered 8 minutes ago
Son of a ****!
I've xbox credit in my alerts, but it only alerted me about 90 mins after this was posted, by then it was too late!
Reality

I've xbox credit in my alerts, but it only alerted me about 90 mins after … I've xbox credit in my alerts, but it only alerted me about 90 mins after this was posted, by then it was too late!


makes it a bit redundant with these limited numbers offers
IT IS BACK :0 JUST DID IT HOORAY
NOW NEED ANOTHER 50 LOL
back up
Worked for me, heat added
Yup. Back (for now). Thanks all.
sweet, this combined with metro redux bundle and ass creed black flag is a deal.
tigershuffle

makes it a bit redundant with these limited numbers offers



​I only just got the notification! Pointless isn't it..
I just got it notified and just bought this. thanks
goonertillidie

All OK here atm!



Yeah you generally only get the something went wrong message if buying multiple codes from different accounts. Wuaki or the people that run the promotion detect your IP address to try and ensure that it's one code per person or to deter bulk buying. What you generally have to do is switch your IP. For example use your phone to purchase the code and use mobile data not wifi.
Exactly, chenge IP use incognito mode, use different e-mail and everything should be fine.

And I just bought it.. damn you HUKD!
I always miss this
Avatar
deleted800342
Rossmor40

Yeah you generally only get the something went wrong message if buying … Yeah you generally only get the something went wrong message if buying multiple codes from different accounts. Wuaki or the people that run the promotion detect your IP address to try and ensure that it's one code per person or to deter bulk buying. What you generally have to do is switch your IP. For example use your phone to purchase the code and use mobile data not wifi.



That hasn't worked for me
Post a comment
Avatar
@
    Text