40 x Duracell Plus AA Batteries - £2.05 delivered! @ Amazon

40 x Duracell Plus AA Batteries - £2.05 delivered! @ Amazon

Found 10th Dec 2011
Sure to be a misprice, but gotta be worth a go, eh?

Dispatched by indigostarfish within 1-2 months, but I'm not in a rush, and presumably they charge your card as and when they're dispatched.
Community Updates
ordered.... and now we wait and see lol

thank you (_;)
Nice one - thanks!

1-2 months..........ouch. lol. Superb price though if they honour it. Heated
Ordered thank you
Ordered. Many thanks OP
Order thanks
Very generous Xmas special offer from them
worth a try...!
Usually despatched in 1 - 2 months - so let's hope you don't need them for Christmas!
Delivery in 1 - 2 months?
Thank you will be handy for all the after Christmas toys
Ordered. Thanks. Must be a misprice!
i chose free one day delivery, saying should be here by tuesday?
Gonna give it a go, thanks
Ordered thanks
Thanks for sharing - fingers crossed.
Hahaha just wait for the "order cancelled" notice in your email inbox... these deals just don't work any more! Suppose there's no harm in trying though
Ordered!! yay! lets wait n watch :-)
Ordered, thanks
i have given it a go-have some heat
Ordered... Thanks..
Ordered too - let's hope they let the orders go through!
worth a try thx
Ive prime and im being told Tuesday also
Ordered Thanx
Ordered. Thanks. Have left some heat.
Great price let hope it's honoured!
Ordered thanks! - worth a shot but probably a misprice.....
from . Estimated shipping date 24 Dec 2011 - 14 Jan 2012
Review or edit your order
still think they are well worth the wait at this price thanks OP
Worth a shot! Cheers!
No harm trying.. can't complain if they don't follow through though :P
Great find, hope its honoured.
thanks op
Great price
Post a comment