8 Items for £8 Each @ orangeaccessories Starts 8th May
950°Expired

8 Items for £8 Each @ orangeaccessories Starts 8th May

Avatardeleted57959968
Found 7th May 2010
Nokia BH - 102 Bluetooth Adaptor Normally £9.00

Phillips CD 1 Cordless Digital Phone Normally £20.00

Tech 21 8" Netbbok Sleeve Normally £25.00

Tech 21 8" Laptop Sleeve Normally £37.00

BeeWi Bluetooth Carkit Normally £40.00

Southwing SF505 Bluetooth Visor Car Kit Normally £48.00

Snooper SatNav Normally £73.00

Fujitsu Extrenal 160GB HDD Normally £59.00

All £8.00 from Tomorrow.

EXCHANGE25 for extra discount (thanks Somebody) only works with HDD

also add two items get free delivery

******PLEASE READ*****
Some people have completed orders fine, but some through refreshing etc, have either completed order with multiple charges or been charged and not received confirmation, now i cant confirm if the goods will be dispatched if you didnt receive confirmation, but if you need to get your funds back in the account, read the following...

Credit Cards...... Call Your Credit Card Issuer and request a Charge back on these purchases the credit card company can then reapplies the funds to your account, i cannot confirm whether goods will still be dispatched or if it will mess up your orders

Debit Cards...... When you purchase something on Debit Card most times the funds are placed in allocation until the order is completed and funds are usually taken just before dispatch, but you can contact your bank (telephone banking line) and request that the funds be released back to your account this will immediately place the funds back in your account, but warning, if the goods are dispatched and the order is completed the funds will still be debited as it doesn't cancel the transaction only funds for dispatched items will be taken and not multiple order funds unless those multiple orders are sent also! and your bank will release regardless of available funds or not even if you don't have overdraft facilities.

Info here in case this is causing someone problems this weekend and urgently needs there funds, otherwise payments should automatically be reapplied over course of the week (sometimes longer).

******PLEASE READ*****
Community Updates

Groups

984 Comments
Sounds amazing heat added
Can see any mention of this on the website. Any more info?

Cheers
sounds too good to be true, must be a catch surely? prob only a handful of items if it is true
so 8th may will start in about1.30min,will this sale start than??
hot from me:thumbsup:
might have to stay up to find out then i guess
wat about delivery??
wow some good deals there
The only item that will probably be available will be the Nokia headset was £9 now £8 haha
Dan2008;8553136

The only item most probably will be available will be the Nokia headset … The only item most probably will be available will be the Nokia headset was £9 now £8 haha



agree
aishaukhan;8553062

wat about delivery??



Ive put 4 of the items I would like into my basket and its come up with free delivery. Who knows if it will stay that way when the prices change though. Fingers crossed though. Think this is worth me staying up for another hour just to see if it goes live at midnight. Thanks OP
Got the email earlier and was gonna keep it quiet in the hope of getting something..
Well done OP, just screwed up both our chances!

Good to see you being part of the community that is HUKD :?

thrustmaster;8553151

Got the email earlier and was gonna keep it quiet in the hope of getting … Got the email earlier and was gonna keep it quiet in the hope of getting something..Well done OP, just screwed up both our chances!

Some real bargains there, especially the sat nav!!
i agree was waiting till i got them then put it on here.
Payment not going through.... brilliant
Pretty sure payment has been accepted..
It does not want to give you a confirmation though.

Checked my bank and it seems to have debited from available balance
thrustmaster;8553434

Pretty sure payment has been accepted.. It does not want to give you a … Pretty sure payment has been accepted.. It does not want to give you a confirmation though.Checked my bank and it seems to have debited from available balance



same, i placed two orders, for the same stuff and its been taken from my account. just got my first confirmation....
Damn, I tried around 5 times and i thought it failed each time, But it's pending the money from my account, Just got order confirmation screen and email, Lets hope i get 1 and not 5 haha
surahman;8553442

same, i placed two orders, for the same stuff and its been taken from my … same, i placed two orders, for the same stuff and its been taken from my account. just got my first confirmation....



You receive a confirmation by email?

Edit: crap received 2 order confirmations now..
had to try twice and only got to the confirmation screen once, so might need to retry

got confirmation - satnav for £8 - woohoo!
loopz;8553462

had to try twice and only got to the confirmation screen once, so might … had to try twice and only got to the confirmation screen once, so might need to retrygot confirmation - satnav for £8 - woohoo!



I never got to the order confirmation screen and now I have 2 emails :-D
thrustmaster;8553151

Got the email earlier and was gonna keep it quiet in the hope of getting … Got the email earlier and was gonna keep it quiet in the hope of getting something..Well done OP, just screwed up both our chances!



Lmao..... so true mate, well said.
Tried paying twice and it kept coming up payment failed - tried another card and it went through. Hope I don't get charged 3 times!
got mine great it went live at 11.50 got a sat nav and hands free
done that to me to
Just got order confirmation for SatNav
JPS;8553486

Lmao..... so true mate, well said.



lol I was in the process of making a submission and the little box told me about this thread. I made an order on the 160GB drive.

The website seems to have crashed lol

edit oh and it did not give me step 4 it went straight to Visa Verfied and completed.

how is the SatNav did not bother with it, dont want to collect junk if its useless.
Snooper SatNav Normally £73.00
Get outta here
HoTTTTTT
aye its now down. good luck to those that got in

dont forget to add some H&R for the OP
got my order and confirmation email site now dead it seems just hoping get this was there any restrictions on it as got the email but seem to have deleted iy
i get to verify bank details and then it says service unavailable, had no email from them, does it take long? not sure if i should keep trying?
Grrrrr "Service Unavailable" every time I checkout
andywedge;8553511

Snooper SatNav Normally £73.00Get outta hereHoTTTTTT



darn should have went for the satnav as well, oh well.
got email virtually instantly took me two attempts to get to the confirmation page though
Site still crashing.
looks to be back up
ordered one sat nav and one external hdd, cheers op.
loopz;8553547

looks to be back up



well i could add more to basket, seems temperamental - just keep trying
loopz;8553547

looks to be back up



it works but its struggling on each page
excellant, third time lucky!

can't believe it, thanks op
Post a comment
Avatar
@
    Text