87.5 p: Newcastle Brown Ale 87.5p a 550ml bottle @ Asda £3.50 for 4 using ClickSnap - £1.99/ bottle elsewhere eg Sainsbury's, Tesco, Ocado, Waitrose
-78°Expired

87.5 p: Newcastle Brown Ale 87.5p a 550ml bottle @ Asda £3.50 for 4 using ClickSnap - £1.99/ bottle elsewhere eg Sainsbury's, Tesco, Ocado, Waitrose

34
Found 19th Feb 2013
4 bottles for £5 but you get another £1.50 back from ClickSnap making this 87.5p a bottle.

Can't be bad though the ClickSnap colders (univited guests from TCB?) - will vote it down as per usual. We need to get rid of the TCB plants IMHO.
Community Updates

Groups

34 Comments
Original Poster Banned
http://kd59.files.wordpress.com/2010/02/newcastle_brown_ale.jpg
Original Poster Banned
This offer can only be redeemed up to 3 times per offer period.
Original Poster Banned
This dude's deal got hot @ £1.25 and mine is only 87.5p lol

hotukdeals.com/dea…897
These ClickSnap deals are getting a bit tedious, COLD
Original Poster Banned
Why's that? You don't know how to upload a receipt?
kiwikeen

These ClickSnap deals are getting a bit tedious, COLD



yes very YAWNNNNNNN
Original Poster Banned
I'm off to buy 3 x 4 in a few minutes, can't get this beer cheaper anywhere else.
squillion

I'm off to buy 3 x 4 in a few minutes, can't get this beer cheaper … I'm off to buy 3 x 4 in a few minutes, can't get this beer cheaper anywhere else.



and what are you going to do with 8 bottles of brown ale?
Original Poster Banned
There seem to be some TopCashBack plants here who are colding all the ClickSnap deals.

I think a short ban would be in order for colders like this.
squillion

There seem to be some TopCashBack plants here who are colding all the … There seem to be some TopCashBack plants here who are colding all the ClickSnap deals.I think a short ban would be in order for colders like this.




Got a funny feeling its not because its a clicksnap deal but because you posted it
Original Poster Banned
Nae problemo but ISTR there's a HUKD rule against uninformed colding and we certainly don't want the TCB plants on here dissing all the ClickSnap deals
squillion

Nae problemo but ISTR there's a HUKD rule against uninformed colding and … Nae problemo but ISTR there's a HUKD rule against uninformed colding and we certainly don't want the TCB plants on here dissing all the ClickSnap deals



you are a wanna be mod, but will never be 1 , so stop telling people what to do all the time and be decent towards people and you might get some heat..
voted cold as I can't be bothered reading any more of your whining. topcashback plants? grow up.
I'm going to vote hot. Just because little cold voting trolls are tedious
Original Poster Banned
Just went out and bought 12 bottles, already uploaded and first one poured ;-)

87.5p a bottle, hey!
Original Poster Banned
Just tucking into another bottle.

Can't go wrong @ 87.5p a bottle ;-)
What's the bet you manage to get yourself suspended, yet again, by bottle number 5 (_;)
Banned
I'm new here.

Is HUKD basically clapsnip "deals" and ancient horse "jokes"?
Original Poster Banned
Nothing wrong with Newkie Brown @ 87.5p a bottle my 'lad' (geddit???!!!)
Original Poster Banned
Just going to go to the fridge to get another one, 87.5p can't be sneezed @ lol
Original Poster Banned
Going to get another 1 lol
Original Poster Banned
Going down noicely lol
squillion

Going down noicely lol



lmfao@u u cant spell
Original Poster Banned
That how we spell down here lol
squillion

That how we spell down here lol


yes very funny
Original Poster Banned
Good old NBA
made by good old northerners
Original Poster Banned
Not tracking yet - usually takes 24 hours or so ;-)
Original Poster Banned
Mod pls unexpire as offer still going strong - thanks
Original Poster Banned
OFFER STILL GOING FOLKS
Original Poster Banned
Mods pls unexpire as the deal is still going strong
expired
Original Poster Banned
coolcraig999

expired



Reported: Poster seems to think it is amusing to expire deals that are not actually expired. Not in the spirit of HUKD.
Post a comment
Avatar
@
    Text