269°
EXPIRED
Adidas 'Liverpool FC' Polo Shirt £15.15 Delivered @ Bargain Crazy
Adidas 'Liverpool FC' Polo Shirt £15.15 Delivered @ Bargain Crazy

Adidas 'Liverpool FC' Polo Shirt £15.15 Delivered @ Bargain Crazy

Buy forBuy forBuy for£15.15
GETGet dealVisit site and get deal
Adidas 'Liverpool FC' Polo Shirt
Features Club Badge Motif on chest
Available in Black
Material Consists of 100% Cotton
Please Note: This Garment is Machine Washable

Sizs Available at time of posting: S, L, XL (Still available as 5pm today)

Don't forget to use the voucher code for 20% off to get this price

23 Comments

Nice find. Ill have on of these for me dad.

very nice.... but annoyingly i hit warm instead of hot! sorry!!

last years training kit,
still hot but watch out if you are buying for a fussy fan.

Thanks - hot for me and been meaning to buy one of these so thanks to your post, I now have (plus a couple of other bits on the site)

Cheers

is there a size guide? i cant see one..

voucher code??

Original Poster

Voucher Code is: WFMLY001BCP

thanks for the code, anyone know if the smalls would be suitable for a 16 year old girl??

Also check sports division via quidco/topcashback (don't think they had the same design, but they did have some around £12 plus P&P with around 10% cashback).

Hot purely for the fact its a piece of liverpool fc merchandise!! :thumbsup:

No XL left, damn. Great deal though.

Cheers, I need another rag to clean up after the dog!

LOL

scottydont;3719526

Hot purely for the fact its a piece of liverpool fc merchandise!! … Hot purely for the fact its a piece of liverpool fc merchandise!! :thumbsup:



If this is gonna get hot, I can only hope it burnsssssssss!!!

magicbeans;3718122

very nice.... but annoyingly i hit warm instead of hot! sorry!!



You know I never realised there was a warm choice until i read this - lol! been using HUKD for ages as well...

OK for a door mat:w00t:

Purchased a red one in the adidas store in Portsmouth for only £12.50 last year

Bought one of these with Gerrard on the back, but everytime I wore it I fell over when anybody came anywhere near me :whistling:

Hughsee;3721373

OK for a door mat:w00t:



grumblesheeve;3719990

Cheers, I need another rag to clean up after the dog!LOL



hukd don;3720419

If this is gonna get hot, I can only hope it burnsssssssss!!!



Hamish;3723571

Bought one of these with Gerrard on the back, but everytime I wore it I … Bought one of these with Gerrard on the back, but everytime I wore it I fell over when anybody came anywhere near me :whistling:



And there they are.... Those pesky little Fcuk Nuts can't help themselves... Time to get yourselves a hobby peeps... GEESH!

Merry Christmas, oh and let's see if you can win the Premiership :w00t:

Voted HOT OP!

Dang... Only Small left... Oh well still hot :thumbsup:

Interesting the level of abuse the Liverpool fans gave the Everton shirt thread.

I seem to remember them expiring and spamming it constantly.

johnnie;3724464

And there they are.... Those pesky little Fcuk Nuts can't help … And there they are.... Those pesky little Fcuk Nuts can't help themselves... Time to get yourselves a hobby peeps... GEESH! Merry Christmas, oh and let's see if you can win the Premiership :w00t:Voted HOT OP!



Knob head

Just thought I'd let you guys know that Medium has become available!
Post a comment
Avatar
@
    Text