355°
EXPIRED
Ann Summers pure satin black cami WAS £18 NOW £4 delivered with codes
Ann Summers pure satin black cami WAS £18 NOW £4 delivered with codes

Ann Summers pure satin black cami WAS £18 NOW £4 delivered with codes

Buy forBuy forBuy for£4
GETGet dealVisit site and get deal
Ann Summers pure satin black cami WAS £18 NOW £4 delivered with codes

To feel extra sexy in the bedroom or the boardroom, the Pure Satin Black & Cream Cami is a luxurious black satin cami, trimmed with contrasting cream lace, a pretty bow and diamante detail at the front. The adjustable straps ensure a perfect fit.

codes:
DUTYCALLS 20% OFF
THURSDAYS FREE DEL


£4 delivered if you use code THURSDAYS
- Smaybelline

24 Comments

Only available in itty bitty sizes tho.......wifes a 14, lovely and curvy!!

Hot deal! but thought it best to have a bigger picture, purely for inspecting the stitch quality of course!
http://www.annsummers.com/wcsstore/AnnSummers/images/AnnSummers/ASPRODUCT_IMAGES/01STCMAS1020_Z.jpg

Yep looks fine to me

excellent stitch quality

Phew......UnclePotter is sweating.

Thanks just orderd - Its £4 delivered if you use code THURSDAYS

Yes I fully agree, that is a very well stitched cami

thanks just ordered..

just need to find someone to give it to now as wont fit the wife......

m00nie

thanks just ordered.. just need to find someone to give it to now as wont … thanks just ordered.. just need to find someone to give it to now as wont fit the wife......



LOL!

Think I will buy one for the wife, if only she looked like the model !!!!!!

hot!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Thanks for the codes...must stop ordering X)

Thanks for that fellas, the girls birthday is coming up, perfect gift (for me)haha

Don't forget Topcashback too (11.11%) so £3.56 delivered!! It's a cracker!

aliandk

Only available in itty bitty sizes tho.......wifes a 14, lovely and … Only available in itty bitty sizes tho.......wifes a 14, lovely and curvy!!



same here mate. top half of it will certainly be filled

carno1

same here mate. top half of it will certainly be filled



Yes, my OH is the same as well, gives us more to play with up top! so unfortunately not in her size, so I could only buy this for someone else, still I was pleased with the stitching!

Personally I like a woman with curves, in the right places of course! but have to agree too much Ice Cream etc, not good, I mean I doubt this lady would get through the bedroom door! ...
http://fatgrrl.com/wp-content/FatGirls_FatFriday_Gaultier_27Oct06.jpg
No offence intended towards all the cute and cuddly XXXL ladies!

sweet deal, nice xmas pressie for the mrs.....


cheers
Edited by: "dickstallion" 15th Nov 2010

think you missed out an X or two there HAL2000.
Hope the 36ee's in my house appreciate this garment.
You should see them without anything holding them in

have the cami in size, not the thong! lol.

free delivery is not working for me .does it come off b4 i put the card details in ??

smilespiles

free delivery is not working for me .does it come off b4 i put the card … free delivery is not working for me .does it come off b4 i put the card details in ??



Yes, just continue through checkout. It is deducted at the end before you pay.

out of stock all sizes

Shame there out of stock now, got one ordered though. Anybody interested in seeing how it looks on me missus when it arrives??????

seems to back in stock now, but free delivery and 20% codes no longer working now showing at £8.95
Post a comment
Avatar
@
    Text