Apple AirPods (2nd Generation)  - Headphones | Earphones  (Wireless, In-ear, White) £133 @ Amazon Spain
595°Expired

Apple AirPods (2nd Generation) - Headphones | Earphones (Wireless, In-ear, White) £133 @ Amazon Spain

£133£14911%Amazon Spain Deals
47
Posted 18th May
Available to order thoigh currently Oos.

Pay with a fee free card in euros to get these for £127.65

3231997.jpg

Description
Other features:
Accelerometer: Yes
Height: 40.5 mm
Width: 16.5 mm Headphones
: Intraaural
Battery: Yes
Bluetooth: Yes
Color of product: White
Compatible with Mac: Yes
Connector of 2.5 mm: No
Connector of 3.5 mm: No
USB connection: No
Load sheath dimensions (Width x Length x Height): 44.3 x 21.3 x 53.5 mm
Designed for sports activities: No
Charging case: 38 g
Charging sleeve : Yes
Guide of voice: Yes
Charge indication: Yes
Compatible brand: Apple
Right earphone weight: 4 g
Headphone weight left: 4 g
Depth: 18 mm
Rechargeable: Yes
Connectivity technology: Wireless
Talk time: 3 h
Headset
type : Binaural Battery type: Built-in battery
Control type: Touch
3231997.jpg
Community Updates
Amazon Spain Deals

Groups

47 Comments
Will this include apple warranty (12 months) even though they’re not sold from the uk ? Will it also include Amazon’s warranty too ?
ShafiqAmin18/05/2019 10:56

Will this include apple warranty (12 months) even though they’re not sold f …Will this include apple warranty (12 months) even though they’re not sold from the uk ? Will it also include Amazon’s warranty too ?


I think both, apple warranty I believe is world wide, or at least Europe wide.
Edited by: "Mrswitch" 18th May
Mrswitch18/05/2019 10:58

I think both, apple warranty I believe is world wide, or at least Europe …I think both, apple warranty I believe is world wide, or at least Europe wide.


If I don’t have amazon prime and I’m paying through normal shippping and normal card will it still come up to the same price of £133?
ShafiqAmin18/05/2019 10:59

If I don’t have amazon prime and I’m paying through normal shippping and no …If I don’t have amazon prime and I’m paying through normal shippping and normal card will it still come up to the same price of £133?


Yep. Certainly will, price includes delivery etc.
Mrswitch18/05/2019 10:59

Yep. Certainly will, price includes delivery etc.


Thanks a lot, just don’t wanna be faced with some ridiculous, out of the nowhere import fees or otherwise.
ShafiqAmin18/05/2019 11:00

Thanks a lot, just don’t wanna be faced with some ridiculous, out of the n …Thanks a lot, just don’t wanna be faced with some ridiculous, out of the nowhere import fees or otherwise.


No import fees from Spain, look into warranty though, before purchase.
ShafiqAmin18/05/2019 11:00

Thanks a lot, just don’t wanna be faced with some ridiculous, out of the n …Thanks a lot, just don’t wanna be faced with some ridiculous, out of the nowhere import fees or otherwise.


Be prepared for nasties if they dispatch after May delivers the red, white and blue baby.
Would have purchased these but you can’t use GC as payment on the Spanish amazon site heat for the price as been looking and the price goes up and down each day depending on where you purchase from
These fee free cards. I've heard of Revolut, but I don't have an account. I have a family member with a Halifax Clarity card, would that help save a few quid, or are they different things?

Thanks in advance
Mr.Nutts18/05/2019 11:39

These fee free cards. I've heard of Revolut, but I don't have an account. …These fee free cards. I've heard of Revolut, but I don't have an account. I have a family member with a Halifax Clarity card, would that help save a few quid, or are they different things?Thanks in advance


Yeah the Halifax clarity would help you save the £6 or so.
Mrswitch18/05/2019 11:40

Yeah the Halifax clarity would help you save the £6 or so.


Dammit. Does this mean I now have to buy these Airpods?

Not sure if I should thank you or sue you.

(PS genuine thanks for the info though)
Are these the ones with the wireless charging case?
LaughingJoke18/05/2019 11:48

Are these the ones with the wireless charging case?


No, just the standard charge case.
Mr.Nutts18/05/2019 11:44

Dammit. Does this mean I now have to buy these Airpods?Not sure if I …Dammit. Does this mean I now have to buy these Airpods?Not sure if I should thank you or sue you.(PS genuine thanks for the info though)


Haha, sorry matey.
LaughingJoke18/05/2019 11:48

Are these the ones with the wireless charging case?


No. Standard charging case.
I bought the first gen airpods last week and actually think the music quality is amazing for what they are. I have Bose soundsport wireless and they are on par
If you have employee benefits it’s worth checking if they do Apple as the offer is pretty good I think. Probably not as cheap as this but it’s a option
y_am_I_buying_this18/05/2019 13:07

If you have employee benefits it’s worth checking if they do Apple as the o …If you have employee benefits it’s worth checking if they do Apple as the offer is pretty good I think. Probably not as cheap as this but it’s a option


No discount on accessories for me but a whopping £7.80 off a £399 Apple Watch haha
Any idea on delivery time?
hot
Mr.Nutts18/05/2019 13:24

No discount on accessories for me but a whopping £7.80 off a £399 Apple W …No discount on accessories for me but a whopping £7.80 off a £399 Apple Watch haha


Add to basket and free engraving
37672933-VnsiD.jpg
Mr.Nutts18/05/2019 13:24

No discount on accessories for me but a whopping £7.80 off a £399 Apple W …No discount on accessories for me but a whopping £7.80 off a £399 Apple Watch haha


For some reason accessories have to added to basket. Gopro 7 black with case, handle memory card like £300
Apple Pencil 2 £93
Apple taking a big bite out of your wallet. £130 for earphones
Mr.Nutts18/05/2019 17:28

I don't want engraving, no matter how free it is lol


You’re a idiot. I’m pointing out to you that u can get it cheaper from Apple and how to get it and you think you’re a comedian
@Mrswitch liking comments sarcastic towards me because I’ve pointed out people could potentially get it cheaper
y_am_I_buying_this18/05/2019 19:19

@Mrswitch liking comments sarcastic towards me because I’ve pointed out p …@Mrswitch liking comments sarcastic towards me because I’ve pointed out people could potentially get it cheaper


Uh? I'm categorically not, tbh I thought your comments were in relation to airpods 1.

Sorry if you feel that way but I'm really not doing that!
Mrswitch18/05/2019 19:26

Uh? I'm categorically not, tbh I thought your comments were in relation to …Uh? I'm categorically not, tbh I thought your comments were in relation to airpods 1.Sorry if you feel that way but I'm really not doing that!


Nope the new ones. Just funny you liked the comments where the person was being a total idiot
y_am_I_buying_this18/05/2019 19:29

Nope the new ones. Just funny you liked the comments where the person was …Nope the new ones. Just funny you liked the comments where the person was being a total idiot


This one
"I don't want engraving, no matter how free it is lol"

I found it funny, I thought it was a joke, I didn't see it as offensive, sorry if it came across that way.

I just thought you two were having banter, obviously not
Mrswitch18/05/2019 19:33

This one "I don't want engraving, no matter how free it is lol" I found it …This one "I don't want engraving, no matter how free it is lol" I found it funny, I thought it was a joke, I didn't see it as offensive, sorry if it came across that way. I just thought you two were having banter, obviously not


No I was trying to explain if people couldn’t get this deal how they maybe able to get it another way. Was just trying to be helpful lol
y_am_I_buying_this18/05/2019 19:17

You’re a idiot. I’m pointing out to you that u can get it cheaper from App …You’re a idiot. I’m pointing out to you that u can get it cheaper from Apple and how to get it and you think you’re a comedian



y_am_I_buying_this18/05/2019 19:29

Nope the new ones. Just funny you liked the comments where the person was …Nope the new ones. Just funny you liked the comments where the person was being a total idiot


No need for the name-calling. I read your comment but overlooked the price in your picture by mistake.

You obviously have access to different discount to me via your employer. Mine were RRP £159.
Edited by: "Mr.Nutts" 18th May
y_am_I_buying_this18/05/2019 19:35

No I was trying to explain if people couldn’t get this deal how they maybe …No I was trying to explain if people couldn’t get this deal how they maybe able to get it another way. Was just trying to be helpful lol


Ah right, sorry about that buddy, I meant no offence, it was only a like, I didn't know I could cause offence by liking someone's comment, anyway, sorted now, have a good evening.
y_am_I_buying_this18/05/2019 19:41

Comment deleted


Indeed it was clear, I don't disagree, but as I said, I overlooked the picture. My apologies for missing it and more importantly being a "total idiot" and a "sarcastic a hole".

I only mocked the 'free engraving', so I stand by my point that the name-calling is unnecessary. I personally prefer to interact unaggressively, but if it makes you feel better, be my guest.
Mr.Nutts18/05/2019 19:49

Indeed it was clear, I don't disagree, but as I said, I overlooked the …Indeed it was clear, I don't disagree, but as I said, I overlooked the picture. My apologies for missing it and more importantly being a "total idiot" and a "sarcastic a hole".I only mocked the 'free engraving', so I stand by my point that the name-calling is unnecessary. I personally prefer to interact unaggressively, but if it makes you feel better, be my guest.


Whether you miss read it or not!! The point is you didn’t need the sarcastic answer. A simple sorry not the deal for me instead you tried to mock me. Anyway I’ve got better things to do.
y_am_I_buying_this18/05/2019 20:04

Whether you miss read it or not!! The point is you didn’t need the s …Whether you miss read it or not!! The point is you didn’t need the sarcastic answer. A simple sorry not the deal for me instead you tried to mock me. Anyway I’ve got better things to do.


My response wasn't a personal attack on you, nor should it be hurtful. I was mocking the free engraving, not you, not your helpfulness, because I would normally have said thanks.

Anyway, I don't even know why I'm still being polite to you, when you aren't doing the same in return despite me apologising and explaining myself... If you had better things to do you would have taken my sarcasm on the chin like a champ instead of spitting your dummy out about it.
Mrswitch18/05/2019 19:33

This one "I don't want engraving, no matter how free it is lol" I found it …This one "I don't want engraving, no matter how free it is lol" I found it funny, I thought it was a joke, I didn't see it as offensive, sorry if it came across that way. I just thought you two were having banter, obviously not


I thought it was banter too
Out of stock now
Post a comment
Avatar
@
    Text