58°
EXPIRED
Avatar Blu-Ray Steelbook Limited Edition with Art Cards, Glow in the dark t-shirt and book plus 4% Quidco and free delivery @ Play.com
Avatar Blu-Ray Steelbook Limited Edition with Art Cards, Glow in the dark t-shirt and book plus 4% Quidco and free delivery @ Play.com

Avatar Blu-Ray Steelbook Limited Edition with Art Cards, Glow in the dark t-shirt and book plus 4% Quidco and free delivery @ Play.com

Buy forBuy forBuy for£24.99
GETGet dealVisit site and get deal
24.99 sounds like a high price points but you get a host of extras and the steelbook at HMV only comes with the art cards and is 29.99! This is a wise investment for those looking to sell in the future, steel books hold a lot of there value!

4% QuidCo too bring this down to around 23.99 and Play's preorder promise means that if the price drops then you get it at the lowest price point (and if the price goes up which it probably will you'll get it at the lowest price preorder!)

Contents:
- 2 Disk Limited Steelbook Blu-Ray Movie
- FREE Glow-in-the-dark Avatar T-shirt worth £14.99!
- FREE Full Book (203 pages) - a confidential report on the biological and social history of Pandora- activist survival guide- field notes and other data from the Resources Development Administration's xenobiological research and scientific labs have been compiled as a guide to the many unique aspects of the mood Pandora.
- FREE 4 Lenticular Art Cards

35 Comments

Original Poster

http://images.play.com/banners/content/13858078a.jpg

does look a nice set,when they say "limited" would be interesting to know exactly how many they are limited to tho-its only gonna hold its value if its genuinely rare. Limited could be five thousand or five million.voted hot for price tho.

would love this, but dont fancy paying £25 for it. gonna vote hot for it though.

This film makes me want to take the plunge and get a ps3 for blu ray, it is gonna look stunning.......

whatsThePoint;8117512

shame its such a boring story once you take the effects away



Its an effects movie, if you watched it for a storyline then you maybe need to judge what films you watch a little better.

this can be had for £19.99 using the voucher code pre-order trick :thumbsup:

still a high price but could well sell out like the Star Trek steelbook.

Banned

dogvilledan;8117605

this can be had for £19.99 using the voucher code pre-order trick … this can be had for £19.99 using the voucher code pre-order trick :thumbsup:still a high price but could well sell out like the Star Trek steelbook.



what trick is that :?

dog_cop;8117635

what trick is that :?



you pop the disc in your basket, then add a pre-order for a game that isnt due to be out until after Avatar is released.

Apply one of the '£5 off a £50 spend' vouchers that are available, and it will knock the amount off Avatar.

Then once Avatar has shipped, cancel the other pre-order :thumbsup:

has worked twice for me so far.

I ordered one it looks good to me ..

whatsThePoint;8117512

shame its such a boring story once you take the effects away



I agree; certainly not going to waste any money on a 2D version when there'll blatently be a 3D "limited edition" in the pipeline...:thumbsup:

...what size is the T-shirt???

whatsThePoint;8117566

I don't remember the tagline being "crap story but look what computers … I don't remember the tagline being "crap story but look what computers can do on the screen"



what was the tagline ? Avatar, the new colour purple ?

The reason the film took years up on years was that Cameron didnt have the technology to finish it or make it in the way he wanted. Its an effects movie, you want a story then select your films better.

ive got this set coming free with my sony BD360 bluray player i have just ordered.....

strange as it said hurt locker on plays website...

barky;8117510

does look a nice set,when they say "limited" would be interesting to know … does look a nice set,when they say "limited" would be interesting to know exactly how many they are limited to tho-its only gonna hold its value if its genuinely rare. Limited could be five thousand or five million.voted hot for price tho.



yeah it might be as 'limited' as the band of brothers limited edition blu ray lol.

This personally isnt my thing at all, I'll definitely get the blu ray but I'm not into collectors editions or memorabilia clothing and the t-shirt would make my girlfriend deffo have second thoughts about our relationship.

Having said that, I havnt seen this anywhere else and an extra tenner for a t-shirt, art cards, book, steel case and dvd version seems like a good deal for those into this kind of thing.

Like barky said though, really depends on how limited its going to be, could be going for £15 in 6 months time on every major website.

I guess they have loads coming if they are giving them away with the sony bluray player....

sheff_uk;8118068

ive got this set coming free with my sony BD360 bluray player i have just … ive got this set coming free with my sony BD360 bluray player i have just ordered.....strange as it said hurt locker on plays website...



You do know the BDP-370 is due for release imminently ;-)

http://turbo.inquisitr.com/wp-content/2010/01/pocahontas-avatar.jpg :-D

Uridium;8118615

You do know the BDP-370 is due for release imminently ;-)




yes and it will be about £180....

if i sell the avatar boxset for £20 the BD-360 will have cost me under £100 :thumbsup:

they said i will also be getting the hurt locker and wolverine from sony after i apply for them....

Degeneratemoo;8118923

:-D



There you go, no-one ever said Pocahontas story was rubbish :thumbsup:

581d;8119901

There you go, no-one ever said Pocahontas story was rubbish :thumbsup:



Yeah, but the effects were rubbish! :w00t:

Dear Mr Echo;8120920

Yeah, but the effects were rubbish! :w00t:



:-D Very good, I liked that. Repped.

whatsThePoint;8121317

Your a bit touchy because i slagged a film with blue people in..not a … Your a bit touchy because i slagged a film with blue people in..not a smurf by any chance are you?



Oi! Papa Smurf to you.

whatsThePoint;8124162

Nah its ok..i'm happy calling you spat the dummy smurf



You can call me whatever you like - whats 'i watched avatar for the storyline' thepoint. lol

Leewom;8117535

This film makes me want to take the plunge and get a ps3 for blu ray, it … This film makes me want to take the plunge and get a ps3 for blu ray, it is gonna look stunning.......



i was going to get a PS3 at some point, so even though i dont have a blu ray yet i ordered this...

i wouldnt if you could get the special edition stuff with dvd but you cant :(...so since i would pay 10 quid for DVD, the extra stuff costs 10 quid so thats 20- i paying 5 quid extra to have the blue ray when i get a player...since it DVD as well i cant still watch until then

the t-shirt seems exclusive to play too...since hmv, amazon and zavvi dont do the t-shirt in the pack (if they do the pack cause i tihnk zavvi didnt)

dunno about them releasing a 3D version though...can always cancel pre-order later if something better turns up

voted hot

btw...smurfs are awesome

3D version wont come for a good while yet, there are not 3d tv or player sales (excluding ps3) so it will be this release, a multidisc release later in the year (xmas) then a 3d release late next yer when there is actually a good number of systems capable of playing it. It also means everyone will double and maybe triple dip which is what they want

whatsThePoint;8117512

shame its such a boring story once you take the effects away



story wasnt too bad. not great, but not bad either. effects is what made the movie so popular and interesting to watch imo.

pre-ordered anyway.

tbh this is 'limited edition' but i suspect tens of thousands of copies atleast so not really limited but nice keep sake anyway, plus PLAY seem to be offering the best pre-order deal (with a free t-shirt) so good good :thumbsup:

I just watched the colour purple, the story was good but the special effects were rubbish.

Banned

lol @ people saying its not worth it as the 3d version will come out in Nov

you wont have a 3d tv for at least a year.....tech in infancy, think of old dvd's compared to newer release dvd's...

by the time decent affordable 3d tvs out new updated directors cut will be out

best price therefore HOT

581d;8165057

I just watched the colour purple, the story was good but the special … I just watched the colour purple, the story was good but the special effects were rubbish.



Yeah - could do with a good car chase too!

ODB_69;8165134

lol @ people saying its not worth it as the 3d version will come out in … lol @ people saying its not worth it as the 3d version will come out in Novyou wont have a 3d tv for at least a year.....tech in infancy, think of old dvd's compared to newer release dvd's...by the time decent affordable 3d tvs out new updated directors cut will be outbest price therefore HOT



yeah i checked this shortly after posting...they originally said about a 3D version this year, then said no 3D til at least next year, but they will re-release it at the end of year with extras...but i dont really want to wait til novemeber to get this film...and then when 3d does come out i would have owned this version just about long enough to possibly justify the 3d version lol

'Please note that the Limited Edition Glow-in-the-dark Avatar t-shirt has now sold out.'

when i ordered mine on 16th march the t shirt offer was still on
i had an email on wednesday saying it had been despatched but nothing about the tshirt and in my account there was no t shirt listed either :?
if i dont get one i will not be happy

sellingmysoul666;8443154

when i ordered mine on 16th march the t shirt offer was still on i had an … when i ordered mine on 16th march the t shirt offer was still on i had an email on wednesday saying it had been despatched but nothing about the tshirt and in my account there was no t shirt listed either :?if i dont get one i will not be happy


got mine this morning the t shirt is a large , it looks good & says avatar on the sleeve:thumbsup:
the blue ray tin is lovely

Got mine today with t shirt.

It all arrived in a cardboard box so the dented steelbook tin will be getting replaced grrr why can't they package this stuff up appropriately like Amazon do?!

burstlikeabubble;8460339

Got mine today with t shirt.It all arrived in a cardboard box so the … Got mine today with t shirt.It all arrived in a cardboard box so the dented steelbook tin will be getting replaced grrr why can't they package this stuff up appropriately like Amazon do?!



noticed a minor dent on the top of mine too. Play packaging has always been dodgy ever since i've used them but usually doesnt matter too much for dvds/games anyway. good luck getting a replacement too, OOS now everywhere too.
Post a comment
Avatar
@
    Text