536°
EXPIRED
Battlefield™ Hardline / Battlefield 4 (Xbox One) £3.75 Each @ Xbox (Gold Members/China Rising Free)
Battlefield™ Hardline / Battlefield 4 (Xbox One) £3.75 Each @ Xbox (Gold Members/China Rising Free)

Battlefield™ Hardline / Battlefield 4 (Xbox One) £3.75 Each @ Xbox (Gold Members/China Rising Free)

Buy forBuy forBuy for£3.75
GETGet dealVisit site and get deal
Be the law or Break the law in Battlefield™ Hardline. This action-packed blockbuster combines intense signature multiplayer moments of Battlefield with an emotionally charged story and setting reminiscent of a modern television crime drama. In a visceral single-player campaign you’ll play the role of Nick Mendoza, a young detective who embarks on a cross-country vendetta, seeking revenge against once trusted partners on the force.

41 Comments

oUkTuRkEyIII

WWE 2K16Beyond Good & Evil HD (BC)Are live


Thanks for the reminder

oUkTuRkEyIII

WWE 2K16 Beyond Good & Evil HD (BC)Are live



​Tbh they should make all games with gold games an auto purchase. I've missed out a few games because I believed I had already purchased them for the page to time out or not go through correctly.

Now I triple check all my gwg purchases. >

Nice one

kos1c

​Tbh they should make all games with gold games an auto purchase. I've m … ​Tbh they should make all games with gold games an auto purchase. I've missed out a few games because I believed I had already purchased them for the page to time out or not go through correctly. Now I triple check all my gwg purchases. ><



Yeah, great idea. why not make it easy for us since we already paid for the sub. I've missed a few myself

relight

Yeah, great idea. why not make it easy for us since we already paid for … Yeah, great idea. why not make it easy for us since we already paid for the sub. I've missed a few myself



Because those that miss, will have to buy.

I don't get it, you have just over 2weeks to grab each one. Just spend 30seconds doing it

If I could get BF4 for the PC at that price... Mmmmmm

benjammin316

Because those that miss, will have to buy. I don't get it, you have just … Because those that miss, will have to buy. I don't get it, you have just over 2weeks to grab each one. Just spend 30seconds doing it



You actually get the full month to grab each one. There are always two available concurrently, but the release dates are staggered. So you can get one from the 1st to the 1st of the following month, and the next one from the 15th to the 15th of the following month.
And it's always advertised on the dashboard, even if you think you may have already clicked on it, it doesn't take more than ten seconds to click on the tile to see whether it says 'buy' or 'owned' on the next screen.

schucks...it looks like the only one I missed out from BF4s dlc was Dragons Teeth. Fingers crossed they chuck it in again at some point!

oUkTuRkEyIII

Battlefield 4Battlefield 4™ China RisingBattlefield 4™ China Rising (X360)



oUkTuRkEyIII

WWE 2K16Beyond Good & Evil HD (BC)Are live


Mate can you tell me how this works?

I'm new to Xbox One so forgive the newb question, (it's literally on its was to me now by courier) but if this is downloadable games at this price I would love to know how to get them?!

benjammin316

Because those that miss, will have to buy. I don't get it, you have just … Because those that miss, will have to buy. I don't get it, you have just over 2weeks to grab each one. Just spend 30seconds doing it



I have missed some because of the split month thing and the fact I use my PS4 90% of the time so may not log onto my XB1 for weeks, thing is the ones I have missed I don't care about having tbh, I would rather they did them all on the same day like PS+ tbh but like you said, it's not hard to check.

DragonChris

If I could get BF4 for the PC at that price... Mmmmmm



It's been that price on Origin before and no doubt will again. I'm after it myself as well since they gave me all the expansions for it free. Devious of them. I feel I have to buy the base game or my freebies are wasted!

oUkTuRkEyIII

Battlefield 4Battlefield 4™ China RisingBattlefield 4™ China Rising (X360)

oUkTuRkEyIII

WWE 2K16Beyond Good & Evil HD (BC)Are live



If you have Xbox Live Gold, you can download 4 free games per month direct from MS/Xbox.

kos1c

​Tbh they should make all games with gold games an auto purchase. I've m … ​Tbh they should make all games with gold games an auto purchase. I've missed out a few games because I believed I had already purchased them for the page to time out or not go through correctly. Now I triple check all my gwg purchases. ><



The game auto downloads after purchase. Check the downloads and you will see it there if transaction was successful

This is the second time China rising is available for free so no doubt all the bf4 content will be free again in the coming weeks

Original Poster

oUkTuRkEyIII

Battlefield 4Battlefield 4™ China RisingBattlefield 4™ China Rising (X360)

oUkTuRkEyIII

WWE 2K16Beyond Good & Evil HD (BC)Are live



You just need to be an Xbox Live Gold subscriber and they're all yours

support.xbox.com/en-…faq

kotr

The game auto downloads after purchase. Check the downloads and you will … The game auto downloads after purchase. Check the downloads and you will see it there if transaction was successful



​That's based on if the console is turned on, or set up for quick boot (rest mode for ps4). Also you need this option switched on.

I barely use my xbox one. I've only missed one or two xbox 360 games, that was mainly due to the horrible way you had to purchase them via the console in the past (going for through the website via the console). Something has gone wrong on these two instances and my purchases didn't go through.

Their not games I'm to bothered about. But what's with people defending a system when a suggestion to making it easier is offered?

I remember when the ps4 had its own ps+ page that showed you every game on offer for that month. Ps3, ps4 and ps vita. You were able to purchase all those games straight from the console. You can't now.

I no longer own a vita or ps3 so I no longer bother grab those titles as I got to go through the store on my phone and search each title. Why was the chance made from being simple to now needing more steps.

Thanks for this. I have Gold but it's trying to charge me (through the app), will wait til I get home.

SVRich

I have missed some because of the split month thing and the fact I use my … I have missed some because of the split month thing and the fact I use my PS4 90% of the time so may not log onto my XB1 for weeks, thing is the ones I have missed I don't care about having tbh, I would rather they did them all on the same day like PS+ tbh but like you said, it's not hard to check.




You can grab the xbox one games from the smartglass app top, 360 ones from the website if it's easier

benjammin316

You can grab the xbox one games from the smartglass app top, 360 ones … You can grab the xbox one games from the smartglass app top, 360 ones from the website if it's easier



Oh there is plenty of easy ways, I am just a forgetful type and I'll get the ones at the start of the month but miss the second ones. I know the issue is mine and there is nothing wrong with the system.

oUkTuRkEyIII

You just need to be an Xbox Live Gold subscriber and they're all … You just need to be an Xbox Live Gold subscriber and they're all yourshttp://support.xbox.com/en-GB/my-account/xbox-live-membership/games-with-gold-faq



Ah right okay, so just buy a 12 months subscription (that's the thing that allows you to play online and stuff) and you can just download these games to use whenever you like?!

Superb if I'm picking that up correctly!

JusticeForThe96

Ah right okay, so just buy a 12 months subscription (that's the thing … Ah right okay, so just buy a 12 months subscription (that's the thing that allows you to play online and stuff) and you can just download these games to use whenever you like?!Superb if I'm picking that up correctly!




Yeah, get the 12months from cdkeys and not direct from Microsoft tho, cheaper. Plus it auto renews with ms

benjammin316

Yeah, get the 12months from cdkeys and not direct from Microsoft tho, … Yeah, get the 12months from cdkeys and not direct from Microsoft tho, cheaper. Plus it auto renews with ms


Great advice, cheers mate! Do they email you the code so you can use it immediately?

JusticeForThe96

Great advice, cheers mate! Do they email you the code so you can use it … Great advice, cheers mate! Do they email you the code so you can use it immediately?




Yeah instant usually bud

Thanks for the post Turkey, I missed China rising last time it was free (ended on the 9th of this month?) and was disappointed. Thought I'd have to wait a while to see it free again - bonus!

And I will rain down cruise missiles apon thee with great vengeance!

Or if you like sports games there's EA access for £19.99 per yer. The sub includes both BF4, Hardline and all the dlc's as you get the premium edition too!

Evouk

Or if you like sports games there's EA access for £19.99 per yer. The sub … Or if you like sports games there's EA access for £19.99 per yer. The sub includes both BF4, Hardline and all the dlc's as you get the premium edition too!


I was looking at this too.

So basically you can play all of their games (Battlefield and Fifa 16 included) with a one off annual payment? Including online with/against friends too?

WWE2016 is impossible to buy via mobile!

JusticeForThe96

I was looking at this too.So basically you can play all of their games … I was looking at this too.So basically you can play all of their games (Battlefield and Fifa 16 included) with a one off annual payment? Including online with/against friends too?


It's exactly the same as owning the game so multiplayer will work the same. If you stop paying the yearly or monthly sub all that happens is you can't play the game. All your achievements are saved regardless so if you decide to cancel then resubscribe it will be as you left it. Personally if you like the games in the vault I can't fault the value considering what you get.
Edited by: "Evouk" 16th Aug 2016

Evouk

It's exactly the same as owning the game so multiplayer will work the … It's exactly the same as owning the game so multiplayer will work the same. If you stop paying the yearly or monthly sub all that happens is you can't play the game. All your achievements are saved regardless so if you decide to cancel then resubscribe it will be as you left it.


Amazing mate, thank you for the details!

JusticeForThe96

Amazing mate, thank you for the details!


No worries ;). Not sure but first registration may get you a months trial.

Evouk

No worries ;). Not sure but first registration may get you a months trial.


You my jock friend are a legend!

JusticeForThe96

You my jock friend are a legend!


X)X)X)

Good find, my EA access runs out on the 22nd, so i will grab this and the free dlc packs for £3.75 instead, cannot argue with that price.

Heat.

Banned

DragonChris

If you have Xbox Live Gold, you can download 4 free games per month … If you have Xbox Live Gold, you can download 4 free games per month direct from MS/Xbox.


I honestly didn't know that. Thanks

Thanks, purchased

YepYep

I honestly didn't know that. Thanks



NP I should really have said 4 selected games per month, but yeah, keep an eye on the Games With Gold tab on Xbox.com site, under the Xbox Live menu.

thanks. good price imo!

Currently downloading WWE and BF4. I've been unsure about BF4 because BF One is Imminent and I'm also 2 years behind everybody else. However for this price it's a no brainer. I had a quick go of WWE last night. It has a weird control system. It's certainly no UFC2, by far but I shall give it a longer play later.
Post a comment
Avatar
@
    Text