Brand new album - Pendulum Immersion mp3 download £3.97 @ Tesco Entertainment
422°Expired

Brand new album - Pendulum Immersion mp3 download £3.97 @ Tesco Entertainment

32
Found 24th May 2010Made hot 24th May 2010
Brand new album - Pendulum Immersion mp3 download for £3.97 at tesco entertainment. DRM-free mp3 download.

It was only released today. £7.95 at play etc...

32 Comments

Great album, had mine on pre order from hmv, great price this

Original Poster

Damn I just realised there is a 15% off all orders voucher which I didn't know about. That would make it around £3.37

Mike2325;8681067

Damn I just realised there is a 15% off all orders voucher which I didn't … Damn I just realised there is a 15% off all orders voucher which I didn't know about. That would make it around £3.37



Yep it would - just downloaded it :whistling:

Nice one, thanks

great album!
and they were immense on saturday at doncaster, best gig of my life!

cheers op, when i looked yesterday it was still around £8. H+R

Fabulous! Thanks very much.

Can't believe this isn't hotter. I know it's a download and doesn't have the same quality as CD but £3.37!

Cheers.
H+R

Heat and rep, brilliant new album and incredible price.

free sample here........

we7.com/

Hot.

Awesome! CHeers!

Snare;8682455

great album!and they were immense on saturday at doncaster, best gig of … great album!and they were immense on saturday at doncaster, best gig of my life!



I was there too! :-D it was great, missed all but one of subfocus though due to all the messing about getting in!
I was absolutely drenched when i left there!! :?

Absolutely freakin amazing album!!!! HOT!!

It doesn't come close to HOLD YOUR COLOUR, but then nothing Pendulum have done since has.

"sorry this item is unavailable to order at this time"
any ideas?

pete100;8683611

"sorry this item is unavailable to order at this time"any ideas?



Are you on a Mac? It's not Mac compatible I don't think..

Nevertheless, Hot price!!!

Website is slow for me but good price thanks

pete100;8683611

"sorry this item is unavailable to order at this time"any ideas?



hmm - it's because my user agent said I was running linux. worked fine when I pretend to be internet explorer.

pete100;8683611

"sorry this item is unavailable to order at this time"any ideas?



pete100;8683865

hmm - it's because my user agent said I was running linux. worked fine … hmm - it's because my user agent said I was running linux. worked fine when I pretend to be internet explorer.



then I need windows to use the "download manager" ... I see.
what's wrong with using the browser, eh?

*reboots into windows*

Thanks for posting - great deal - Hot!

geegee-pinata;8683148

I was there too! :-D it was great, missed all but one of subfocus though … I was there too! :-D it was great, missed all but one of subfocus though due to all the messing about getting in! I was absolutely drenched when i left there!! :?



ahhh, sub focus was carp imo, and it was mega quiet for him!
and yeah me too, you could wring my tshirt out by the end :oops: haha

vuittion;8683419

It doesn't come close to HOLD YOUR COLOUR, but then nothing Pendulum have … It doesn't come close to HOLD YOUR COLOUR, but then nothing Pendulum have done since has.



+1

Bought it but dont think it was worth my £3.99, was hoping they might have decided to go back to a more DnB style, throughily dissapointed.....it appears mainstream just isnt for me.

AMAZING album! HOT HOT HOT!

pete100;8683875

then I need windows to use the "download manager" ... I see.what's wrong … then I need windows to use the "download manager" ... I see.what's wrong with using the browser, eh?*reboots into windows*



VOTED HOT for the deal, but stuff mp3 downloads from Tesco Entertainment ever again. Why have DRM free mp3 tracks then have a Windows only download manager? The file that the download manager uses is some asp.net binary file - not easily read. At least Amazon provides Linux download managers and the amz file format they use is easily read so alternatives like pymazon are available. Grrrr. :x

Already have the CD, but voted hot cos' it's still a decent deal, and it's Pendulum of course! How could anything they do not be hot :thumbsup: Self Vs Self and Set Me on Fire are my fave tracks, and of course Watercolour.

Album sucks except for The Island Part 2. That song is off it's face.

This is an awesome deal especially with the 15% off too.

Thank you Heat added

Good find.

I got the album yesterday from HMV. Taking a few listens, it's starting to grow on me.

Heat added.

Amazing album with a couple of mind blowing choons good deal

Anyone know where it can purchases in flac or similar lossless format?

vuittion;8683419

It doesn't come close to HOLD YOUR COLOUR, but then nothing Pendulum have … It doesn't come close to HOLD YOUR COLOUR, but then nothing Pendulum have done since has.



just downloaded cheers, imo in silico a far more grown up offering than hold your colour, live at brixton just awesome, especially the dvd, in silico great sound if you want something a little more refined but still want to upset the neighbours 4 doors away
Post a comment
Avatar
@
    Text