371°
EXPIRED
Brannigans Dry Roasted Peanuts 50g (pub size) pack ONLY 10p @ B & M
Brannigans Dry Roasted Peanuts 50g (pub size) pack ONLY 10p @ B & M

Brannigans Dry Roasted Peanuts 50g (pub size) pack ONLY 10p @ B & M

Buy forBuy forBuy for£0.10
GETGet dealVisit site and get deal
Sorry everyone, made a slight error, apparently it was a B & M store I was in, not a Home Bargains! they all look the same inside.

Just got back from Hemel, and found these little 'pub size' packs of Dry Roasted peanuts at only 10p a pack!
These often sell in blister packs of 24 for about £14, or about 50-60p a pack, so instead you can grab yourself 24 (if you want) for only £2.40, Bargain!
Good date codes BTW

Warning: MAY CONTAIN NUTS!!

22 Comments

Cheers good price for dry roasted, good they are in small packets too otherwise I scoff the lot.

Handy size and very cheap.

woy! not seen these for years, loved the crisps, think they were ham and mustard flavor.

Can you still get Brannigan's Roast Beef and Mustard Crisps? They are wonderful. Good find BTW. Sizzle. Sizzle.

Yes you can still buy Roast Beef and Mustard crisps but they are really hard to find. There is an online shop that sells them. King of all crisps.

MintyMat

Can you still get Brannigan's Roast Beef and Mustard Crisps? They are … Can you still get Brannigan's Roast Beef and Mustard Crisps? They are wonderful. Good find BTW. Sizzle. Sizzle.



Haven't seen them round my way for ages - their Smoked Ham and Pickle flavour was another corker.

MintyMat

Can you still get Brannigan's Roast Beef and Mustard Crisps? They are … Can you still get Brannigan's Roast Beef and Mustard Crisps? They are wonderful. Good find BTW. Sizzle. Sizzle.



Have them in my local spar... they are around 65p a packet these days
I love them though. Even contemplated buying a box of them from eBay because it 'only' worked out 40p a bag then or something...

My eyes popped when I saw this post... if it were 10p a pack for the crisps I'd clear every store out!



Edited by: "mamboboy" 13th Apr 2011

MintyMat

Can you still get Brannigan's Roast Beef and Mustard Crisps? They are … Can you still get Brannigan's Roast Beef and Mustard Crisps? They are wonderful. Good find BTW. Sizzle. Sizzle.



the vending machine at work is the only place i can ever seem to get them around my area!

OMG theres one in Hemel I only live a few miles away thanks for bringing this to my attention I shall be visiting shortly

None in my store earlier today.

Branigan crisps are defo the king of crisps.

Could never decide if the beef an mustard or ham an pickle were the daddy?

nice nuts

I can clearly see your nuts! HOT! :P

Thanks for the responses. Surely with this level of crisp enthusiasm they could make a mainstream return?!

Found them here: http://www.britishcornershop.co.uk/product.asp?id=15647

Not a Hot Deal!

Original Poster

gfunk1851

OMG theres one in Hemel I only live a few miles away thanks for bringing … OMG theres one in Hemel I only live a few miles away thanks for bringing this to my attention I shall be visiting shortly



Sorry, I made an error! it was actually a B & M store (used to be Woolworths) and not a Home Bargains.I hadn't looked at the sign, and TBH it looked pretty much the same inside, so I didn't even notice.So I'm afraid there isn't a Home Bargains in Hemel, it's a B & M, but enjoy your 10p peanuts all the same.
I guess I shouldn't go shopping with a bad headache!

As Mr T would say.. "Go get some nuts!" .. and @ 10p a pack, it'd be rude not to.

Edited by: "HAL2000" 14th Apr 2011

Pub size? Does that mean someone else has already put their fingers in the packet?

If only they still did Brannigans Beer nuts! They were amazing!!

pvo_dave

If only they still did Brannigans Beer nuts! They were amazing!!



That's what I thought they were at first, they were bloody amazing!!

MintyMat

Thanks for the responses. Surely with this level of crisp enthusiasm they … Thanks for the responses. Surely with this level of crisp enthusiasm they could make a mainstream return?!Found them here: http://www.britishcornershop.co.uk/product.asp?id=15647Not a Hot Deal!



Cheers for the link but £18.99 for 36 packs is a little mental! I love them but not that much




Edited by: "d_dixon50" 13th Apr 2011

Not much difference but a slight saving - £17.01 here ...

http://www.shortersclub.co.uk/products/28893-brannigans-from-mccoys-roast-beef-mustard-flavour-potato-chips-40g-pack-of-36.aspx

However delivery is...

England & Wales - £5.50 for orders up to 10Kg and £0.30 per kilo after that

BUT still cheaper overall than British Corner Shop as there delivery is £5.99




Edited by: "bundle" 14th Apr 2011

Original Poster

Oops! oO
Sorry, is there a MOD that can change the store to B & M? I got them muddled up!
I've edited my title, but the deal is still listed under Home Bargains, so I need to change to B & M to avoid any further confusion.

Thanks.

HAL2000

Oops! oOSorry, is there a MOD that can change the store to B & M? I got … Oops! oOSorry, is there a MOD that can change the store to B & M? I got them muddled up!I've edited my title, but the deal is still listed under Home Bargains, so I need to change to B & M to avoid any further confusion.Thanks.



Lol, that'll explain why I never saw them in HB yesterday

Got some today, thanks OP
Loads of 10p crisps too - all with a month on their exipry dates
Edited by: "turbob" 14th Apr 2011
Post a comment
Avatar
@
    Text