Call of Duty: Infinite Warfare PS4  £17.86  Shopto
1069°Expired

Call of Duty: Infinite Warfare PS4 £17.86 Shopto

58
58 Comments

xbox £19.98

wow that is cheap not a bad game for the price still not as good as black ops 3

Cracking deal but it must be really crap if it's this cheap this soon.

gilderoyr7

Cracking deal but it must be really crap if it's this cheap this soon.



Tbh its dropped the same way block ops 3 did.

thecoolguy

Tbh its dropped the same way block ops 3 did.


Black Ops 3 had a storyline, though.*



*actually it didn't, really, did it

gilderoyr7

Cracking deal but it must be really crap if it's this cheap this soon.



I reckon price drops are more a reflection of quantity (sales to date) rather than quality. Look at Titanfall 2: terrible sales initially, but Game of the Year contender regularly selling for £20.

I'm very late to the CoD party. Which title is best to get if you're a noob?

All I seem to be doing lately is heating infinite warfare price drops! Where will they stop? £14.99 gotta be in near future!
Only cod I haven't bought in 6 years, I'm so so happy lol

thecoolguy

Tbh its dropped the same way block ops 3 did.



​not really. black Ops 3 took ages to get under 20, even now it's priced higher than iw

Asked this before, but nothing confirmed. If I borrowed the legacy disc (xbone) downloaded modern warfare, returned legacy disc. Then bought the base game, would modern warfare still be playable?. Cheap if you can!

They'd rather sell 15 million @£20 than 5 million @£40 - if only all the other publishers followed!

houston26

​not really. black Ops 3 took ages to get under 20, even now it's priced h … ​not really. black Ops 3 took ages to get under 20, even now it's priced higher than iw



https://s30.postimg.org/jgzv8fa4h/camelchart_locale_ukasin_b011ij3zb2pricetypes_am.png

Every January Cod goes £20 or under.

pjuk14

Asked this before, but nothing confirmed. If I borrowed the legacy disc … Asked this before, but nothing confirmed. If I borrowed the legacy disc (xbone) downloaded modern warfare, returned legacy disc. Then bought the base game, would modern warfare still be playable?. Cheap if you can!



Modern warfare is on the disc on xbox one, IIRC

thecoolguy

Modern warfare is on the disc on xbox one, IIRC


But once it's downloaded you need the game to play it, would the base game work? As it's already installed. Cheers

pjuk14

But once it's downloaded you need the game to play it, would the base … But once it's downloaded you need the game to play it, would the base game work? As it's already installed. Cheers



​u need the disc

Jimdabod

​u need the disc


Cheers won't bother buying infinite on its own then.

thecoolguy

Every January Cod goes £20 or under.



​that's not under tho, and Amazon was the cheapest by miles then, I remember cos that's when I bought it, lol

Original Poster

houston26

​not really. black Ops 3 took ages to get under 20, even now it's priced h … ​not really. black Ops 3 took ages to get under 20, even now it's priced higher than iw


Priced higher than IW ? deals.simplygames.com/p/c…ps4

pavel76

Priced higher than IW ? … Priced higher than IW ? http://deals.simplygames.com/p/call-of-duty-black-ops-iii-3-ps4



​in most places,seen in in sainsburys today for 24, next to iw for 20

pavel76

Priced higher than IW ? … Priced higher than IW ? http://deals.simplygames.com/p/call-of-duty-black-ops-iii-3-ps4



​in most places,seen in in sainsburys today for 24, next to iw for 20

iantldn

I'm very late to the CoD party. Which title is best to get if you're a … I'm very late to the CoD party. Which title is best to get if you're a noob?



If you have a PS3, in my opinion, Call of Duty World At War is the best alongside Call of Duty Modern Warefare (which is available on both PS3 and PS4)

caironjake

If you have a PS3, in my opinion, Call of Duty World At War is the best … If you have a PS3, in my opinion, Call of Duty World At War is the best alongside Call of Duty Modern Warefare (which is available on both PS3 and PS4)



Battlefield 1

Anyone know if this comes with zombies? Xbox one version states it's included but no mention of it on the PS4 version.

iantldn

I'm very late to the CoD party. Which title is best to get if you're a … I'm very late to the CoD party. Which title is best to get if you're a noob?


If you have a PS3, Modern Warfare 2 is more friendly to 'noobs' and the campaign mode minimap is far more friendly than the stupid bar compass thing on top in Modern Warfare 1 campaign (both campaigns are awesome though, modern warfare 2's ending with one of the top 5 gaming moments of gen 7 (for those who want to know what my number 1 is, Uncharted 3 plane level. And number 2 is... yep you guessed it, both the prologue and chapters of the train in Uncharted 2)). If you have a PS4, Battlefield 1.
Edited by: "hass123" 12th Jan

jimbo001

They'd rather sell 15 million @£20 than 5 million @£40 - if only all the o … They'd rather sell 15 million @£20 than 5 million @£40 - if only all the other publishers followed!



​the suppliers want the stock gone. publishers don't care, as far as the developers are concerned the shops bought a **** load of stock now it's time to get rid somehow.

jimbo001

They'd rather sell 15 million @£20 than 5 million @£40 - if only all the o … They'd rather sell 15 million @£20 than 5 million @£40 - if only all the other publishers followed!



If only other games sold like COD. I used to pick up the latest COD at launch, complete the single player, play a bit online before the fanboys get too good with constant playing, and sell on within the month getting my money back.

Was it COD 4 that was 26 quid from Sainsbury at launch...!?

Not yet played this one, I'll hold off for 15 quid

houston26

​not really. black Ops 3 took ages to get under 20, even now it's priced h … ​not really. black Ops 3 took ages to get under 20, even now it's priced higher than iw


I picked up Black Ops 3 for £20 early last Feb I think, not too dissimilar. Agreed, this isn't as good.

Black ops 3 is far superior to IW, however it isn't the worst COD for me (Ghosts, Advanced Warfare).

Well worth 18 quid for a years gaming (if you play shooters a lot), and Battlefield 1/TF2 didn't quite take your fancy for whatever reason.

Whats with double jump and wall running all of a sudden.

I can understand it (slightly) in TF2 but not Modern Warfare. Spoils it a little for me!

I hope they expand on the Tactical Team Deathmatch to other game modes which feels much more like Cod remastered. PS. latest patch added huge amounts of additional weapons, paint effects/ decals (and now animated), upgrades, armour skins, emblems etc.
This is something that I feel lets Titanfall 2 down as theres not much in terms of interesting weapon paints and its the same selection for each weapon , titan, pilot and they are charging £3.99 for each extra Titan skin aswell as charging for metalic paints.
I know its not intrinsic to the game but its quite fun spending those 30 coins and get some unique weapon or 3D skin.

FREEZIN WOLF

Whats with double jump and wall running all of a sudden. I can understand … Whats with double jump and wall running all of a sudden. I can understand it (slightly) in TF2 but not Modern Warfare. Spoils it a little for me!



​There's no double jump and wall running in Modern Warfare.

Considering this will be under £17 next week and around £15 by the end of this month. Cold from me

Modern warfare remastered needs to be this price separately. I'd purchase that alone, thats it.

nolanj3

Modern warfare remastered needs to be this price separately. I'd purchase … Modern warfare remastered needs to be this price separately. I'd purchase that alone, thats it.



It has been sold separately by cdkeys, not sure if they're still doing it though. Originally for £32 but think it went up to £55ish!

hu5sain

Considering this will be under £17 next week and around £15 by the end of … Considering this will be under £17 next week and around £15 by the end of this month. Cold from me



Its actually FREE on PC and i still don't wan't it.....a waste of HD space, time and just SAD.

chaank

Its actually FREE on PC and i still don't wan't it.....a waste of HD … Its actually FREE on PC and i still don't wan't it.....a waste of HD space, time and just poor


lol.......be £9.95 next week

chaank

Its actually FREE on PC and i still don't wan't it.....a waste of HD … Its actually FREE on PC and i still don't wan't it.....a waste of HD space, time and just SAD.



lol it's actually already £15 in Asda. Desperate times. I pity the COD fan boys who have kept the franchise alive for so long

Getting hot in here

iantldn

I'm very late to the CoD party. Which title is best to get if you're a … I'm very late to the CoD party. Which title is best to get if you're a noob?



Wait till Modern Warfare remastered comes out separately (hopefully) and buy this if you can find it £25 or under. It really is the best there is and the best to start off with. Failing that Black Ops 3 is also great. Do not buy infinite warfare its a very poor game. Its not even worth £18 to be honest.
Post a comment
Avatar
@
    Text