371°
EXPIRED
Chicago Town Edge to Edge Pizzas £1.22 @ Asda
Chicago Town Edge to Edge Pizzas £1.22 @ Asda

Chicago Town Edge to Edge Pizzas £1.22 @ Asda

Buy forBuy forBuy for£1.22
GETGet dealVisit site and get deal
ASDA are selling their Chicago Town Edge to Edge Pizzas half price at £1.22 each. I picked up a Thin Crust New York Deli earlier but they had a few varieties such as the cheese one and the Miami Meaty. Not a stonking deal as there are always deals on for 22p less but I really like CT pizzas and hope this will help someone. Stangely couldnt find this on ASDAs website but it came up on mysupermarket
mysupermarket.co.uk/asd…tml
Will keep as offline, bought from ASDA Cannock

38 Comments

LOL heat for the picture

spamcan61;8010282

LOL heat for the picture



Yeah quite good.
:thumbsup:

spamcan61;8010282

LOL heat for the picture


+1

Wouldn't want one of these with my pizza though

]http://cdn2.maxim.com/maxim/files/2009/08/03/best-big-ass-rock-star-hats/Slash-Saul-Hudson.jpg

ooo... these are lovely my fav like the pic too :-D

or one of these

http://www.metalsucks.net/wp-content/uploads/2009/03/flea-pic.jpg

Noodles would be ok, bit weird on a pizza tho

http://offspringru.ru/pics/noodles/noodles02.jpg

splatsplatsplat;8012832

or one of these



is that a chilli pepper? ....or a pea? :whistling:

how about some of this?

http://www.virginmedia.com/images/meatloaf-431.jpg

Tom Servo;8012873

how about some of this?



Too much fat

and dont forget to season ;-)
http://whenevawhateva.files.wordpress.com/2009/06/salt_n_pepa.jpg

Are these pizzas just for one person or are they big enough to...
http://img638.imageshack.us/img638/5456/cherpt.jpg???

Adding that Edge to the pic sucked!!!

http://g-ecx.images-amazon.com/images/G/01/dvd/genius/WWEedge/WWE-Edge-_1_L.jpg

Don't eat too much or you might be
http://www.brooklynvegan.com/img/music/fatboys.jpg

Always a good idea to go for cook-at-home pizzas, greatly reduces the risk of biting into any traces of...

http://img.thesun.co.uk/multimedia/archive/00831/SNF24SPDJ--380_831217a.jpg

£1.22 for a pizza full of processed rubbish...... ohhhhh that's gotta
http://www.propertyinvesting.net/cgi-script/csNews/image_upload/default_2edb.sting-.jpg

Tom Servo;8012859

is that a chilli pepper? ....or a pea? :whistling:



neither! its a http://www.petside.com/petsideblog/2009/06/29/29-flea-1.jpg

splatsplatsplat;8013098

neither! its a



lol... your right! I got confused as they did a song called pea on one hot minute.

Rubisco;8012955

Are these pizzas just for one person or are they big enough to...???



More natural ingredients in the Pizza....

RiverChelt;8013079

Always a good idea to go for cook-at-home pizzas, greatly reduces the … Always a good idea to go for cook-at-home pizzas, greatly reduces the risk of biting into any traces of...



These can still easily become contaminated unless the box has a good...
http://img189.imageshack.us/img189/5854/seals.jpg

Rubisco;8013163

These can still easily become contaminated unless the box has a good...



That's all very well.... but what if the box has a ......
http://www.bittenandbound.com/wp-content/uploads/2009/07/hole-courtney-love-grunge-band.jpg

best post EVER !!!!!


rep to everyone

Tom Servo;8013181

That's all very well.... but what if the box has a ......


Then it's highly probable that you'll find a...
http://img69.imageshack.us/img69/135/img617269primary.jpg inside

what happens if I bite into the
http://www.dance-lyrics.com/ama/the_best_of_bread_b00005jga4.jpg
and find it's gone
http://www.rarefm.co.uk/shows/johnny-rotten.jpg

Lol, funny picture

these pizzas are pretty dire - had one last week - a 3 cheese one - not nice at all

Tom Servo;8013287

what happens if I bite into the and find it's gone


It will taste pretty bad, but you won't get ill as the...
http://img704.imageshack.us/img704/7267/mozzer.jpghttp://img704.imageshack.us/img704/1116/ellaef.jpg
has antibiotic properties

Rubisco;8013470

It will taste pretty bad, but you won't get ill as the...has antibiotic … It will taste pretty bad, but you won't get ill as the...has antibiotic properties



Ahh I see..... I feel like a
http://images.contactmusic.com/dn/james+blunt_855_18569027_0_0_7005312_300.jpg

...that's not a play on words by the way..... that's just what he is ;-)

If you do take advantage of this offer..... dont forget to get some
http://images.art.com/images/-/Chips--C10039208.jpeg
to go with it.

i wonder how long this....
http://3.bp.blogspot.com/_YSj9VerPFmY/Siber1_jyXI/AAAAAAAABvk/fFK7h7BGdoI/s400/LinenThreadLg.jpg

could go on for, because i was just about to...
http://www.bbc.co.uk/cumbria/content/images/2004/12/04/post_box_barrow2_470x353.jpg

a...
http://images2.layoutsparks.com/1/72787/hot-fire-girl-blaze.jpg
Deal

but then got distracted by all this...
http://www.worldwideshoppingmall.co.uk/toys/images/products/0749852143.gif

so i think its tome for us all to...
http://www.ducey.com/graphics/grologowow2.gif

I agree.

























http://www.virginmedia.com/images/tribes-madness-431x300.jpg

This is a http://busycowboy.files.wordpress.com/2008/03/david-busst.jpg deal.

All this talk about food is making me
http://www.destinationcreation.com/informatives/wp-content/uploads/2007/10/keira_knightley_d.jpg

Love these too - just bought some from Tesco as they've got them on offer as well but £1.29 so asda's is cheaper. Good find!

spamcan61;8010282

LOL heat for the picture



Seconded!

The Edge To Edge is the best supermarket pizza money can buy IMO.

Have some rep! - good deal and nice pic

[QUOTE=tom_p1980;8014024]This is a http://busycowboy.files.wordpress.com/2008/03/david-busst.jpg deal.




OMG David Busst's leg, that brings back awful memories just seeing that again .....

joesmum;8019533

OMG David Busst's leg, that brings back awful memories just seeing that … OMG David Busst's leg, that brings back awful memories just seeing that again .....



Back in the days when the Prem was worth watching. :-D
Post a comment
Avatar
@
    Text