Dualshock 4 V2 (Used - Like New) £32.52 @ amazon warehouse
-140°Expired

Dualshock 4 V2 (Used - Like New) £32.52 @ amazon warehouse

17
Found 1st Mar
8 used from £31.85 / £32.52Not as cheap as a few weeks ago but the best price i can see now

17 Comments

Few red ones as well for £27, which is not bad at all.

Original Poster

Lukester

Few red ones as well for £27, which is not bad at all.


Voted down lol
Anywhere cheaper ?
amazon.co.uk/gp/…all

I naively jumped on a £19.26 offer at Gameseek, wondering if maybe the red controllers just weren't selling. They immediately charged me and cancelled my order, without any notification. No wonder they're banned from HUKD.

Anyway! I'm not sure I'd want to go second-hand with a controller. Is there any better way to grab one new than Sainsbury's with £18 off a £60 spend?

silvercondor

I naively jumped on a £19.26 offer at Gameseek, wondering if maybe the … I naively jumped on a £19.26 offer at Gameseek, wondering if maybe the red controllers just weren't selling. They immediately charged me and cancelled my order, without any notification. No wonder they're banned from HUKD.Anyway! I'm not sure I'd want to go second-hand with a controller. Is there any better way to grab one new than Sainsbury's with £18 off a £60 spend?



I was about to jump on that myself! just as I was going to order they jumped the price up. Shame they cancelled it (but expected), Still have my order from amazon with them for £28 so will see where that goes. In terms of a new price I haven't seen anything great yet.

Lukester

I was about to jump on that myself! just as I was going to order they … I was about to jump on that myself! just as I was going to order they jumped the price up. Shame they cancelled it (but expected), Still have my order from amazon with them for £28 so will see where that goes. In terms of a new price I haven't seen anything great yet.



​I managed to order that one too. Do Gameseek tend to cancel Amazon orders?

Original Poster

silvercondor

I naively jumped on a £19.26 offer at Gameseek, wondering if maybe the … I naively jumped on a £19.26 offer at Gameseek, wondering if maybe the red controllers just weren't selling. They immediately charged me and cancelled my order, without any notification. No wonder they're banned from HUKD.Anyway! I'm not sure I'd want to go second-hand with a controller. Is there any better way to grab one new than Sainsbury's with £18 off a £60 spend?


Roll the dice hotukdeals.com/dea…e=2

Lukester

I was about to jump on that myself! just as I was going to order they … I was about to jump on that myself! just as I was going to order they jumped the price up. Shame they cancelled it (but expected), Still have my order from amazon with them for £28 so will see where that goes. In terms of a new price I haven't seen anything great yet.



Yeah, it was clearly too good to be true, a bit like the time I ordered a 64GB Vita memory card for £15 on eBay X)

I paid through Amazon Payments for the controller, so hopefully that'll speed up the refund process.

Bit dodgy, as they clearly had no intention of honouring the £19.26 price, and someone at their end had to set that up.

And still not a peep from them. If I hadn't logged into my Gameseek account, I'd assume - from my emails (from Gameseek and subsequently Amazon Pay) - that everything was fine.

Believe_Me

Roll the dice … Roll the dice http://www.hotukdeals.com/deals/new-sony-playstation-dualshock-4-black-27-73-amazon-warehouse-2614951?page=2#comments



On Gameseek? Again?!

hashamabbas

​I managed to order that one too. Do Gameseek tend to cancel Amazon o … ​I managed to order that one too. Do Gameseek tend to cancel Amazon orders?



I have no idea :D. First time ordering with them through amazon. judging by them normally, it most likely will be cancelled (lets hope not though!)
silvercondor

Yeah, it was clearly too good to be true, a bit like the time I ordered a … Yeah, it was clearly too good to be true, a bit like the time I ordered a 64GB Vita memory card for £15 on eBay X)I paid through Amazon Payments for the controller, so hopefully that'll speed up the refund process.Bit dodgy, as they clearly had no intention of honouring the £19.26 price, and someone at their end had to set that up.And still not a peep from them. If I hadn't logged into my Gameseek account, I'd assume - from my emails (from Gameseek and subsequently Amazon Pay) - that everything was fine.



Impressive!

Yeah that is very dodgy by them, especially as you have heard nothing from them too! can see why they got banned on HUKD now.

Hope it gets sorted out pretty quickly. Now to see what happens to the amazon order.

amazon are currently selling brand new black controllers for £39.60 dispatched and sold by Amazon, seeing as my sons genuine Sony controllers only last about 18 months I don't think it's worth buying second hand, we always get rid of our old ones at CEX for £19

Pay another £8 for a trusted new one at this price. :P

Original Poster

Alethia

Pay another £8 for a trusted new one at this price. :P


Red still there tho

Yep, Gameseek just canceled my order citing "a quality control issue" with the product, which I see now is a perfect description of the company itself.

hashamabbas

Yep, Gameseek just canceled my order citing "a quality control issue" … Yep, Gameseek just canceled my order citing "a quality control issue" with the product, which I see now is a perfect description of the company itself.



Haha! Genius.

Amazon Payments say they can't refund my £19.26 as the order doesn't show as cancelled to them, except it's clearly shown as cancelled on my Gameseek account.

That was some showing from Gameseek, almost simultaneously taking the money and cancelling the order. Well done, guys.

hashamabbas

Yep, Gameseek just canceled my order citing "a quality control issue" … Yep, Gameseek just canceled my order citing "a quality control issue" with the product, which I see now is a perfect description of the company itself.



Just had mine cancelled too. Shame.

I got the Used Like New red one which arrived today. Its only a damaged box but brand new pad.

Original Poster

PalG

I got the Used Like New red one which arrived today. Its only a damaged … I got the Used Like New red one which arrived today. Its only a damaged box but brand new pad.


I don't pay attention to critics here -136 lol
Post a comment
Avatar
@
    Text