437°
EXPIRED
Duracell rechargeable batteries @ Tesco £1.25 pack of 4 AA
Duracell rechargeable batteries @ Tesco £1.25 pack of 4 AA

Duracell rechargeable batteries @ Tesco £1.25 pack of 4 AA

Buy forBuy forBuy for£1.25
GETGet dealVisit site and get deal
Just popped into my local Tesco extra and they have managers specials.
duracell rechargeable batteries @ £1.25 2850mAh

they were in one of the metal cages. not sure if nationwide... I'm sure they were about £5 the last time I saw them on offer

don't know where to find picture

26 Comments

how is this cold ?

what store is this?
as managers special is seems to be store specific
and what brand?

Narkodrom;8907383

what store is this?as managers special is seems to be store specificand … what store is this?as managers special is seems to be store specificand what brand?



at a guess, duracell?

Original Poster

Narkodrom;8907383

what store is this?as managers special is seems to be store specificand … what store is this?as managers special is seems to be store specificand what brand?



hmm i think its says Tesco extra
hmm... duracell rechargeable batteries SUPREME

Narkodrom;8907383

what store is this?as managers special is seems to be store specificand … what store is this?as managers special is seems to be store specificand what brand?



maybe read the title

wickedteen;8907455

maybe read the title



read my message properly, or skip thread
;-)
Amanda.UK
hmmm... I think I've asked about store location...
hmmm...in other words, where is this store located?!
lol

Original Poster

Narkodrom;8907488

read my message properly, or skip thread;-)Amanda.UKhmmm... I think I've … read my message properly, or skip thread;-)Amanda.UKhmmm... I think I've asked about store location...hmmm...in other words, where is this store located?!lol



the store will be yeovil

they've also got brooms on offer...


kids hangers

extension leads

cold none in peterborough store

I really need a couple of packs of these... I am going to check out our local tescos tonight. Thanks for the tip off.

Great price, even if store specific :thumbsup:

What he said , if this post helps ya keep yer eyes peeled, thats great.

Thanks o.p. :thumbsup:


Midge

Just been to oxford store (retail park one) and they had the batteries but not at this price

May try the smaller tesco tomorrow and ask a mate to visit the Abingdon store, as I could really do with some if I find them

Banned

Is that the right picture of the batteries u got Amanda?

Managers specials hmmmmm - that rules OUT my local. :cry:
The manager of my local store takes GREAT delight I think in price marking ALL the great bargains (often discontinued items) with the 'managers special' yellow stickers at a price FAR higher than they would normally scan at. - MEAN, MEAN, MEAN!

Heat given....I could do with some of these

I'll file this in the "never happens in my store" box.

Great offer if the store has it, does depend on them being in one of the cages they randomly leave in store at the end of certain isles with usually an untidy mix of bits and pieces on them, bargains to be found if you look!

Amanda.UK;8907454

hmm i think its says Tesco extrahmm... duracell rechargeable batteries … hmm i think its says Tesco extrahmm... duracell rechargeable batteries SUPREME



Heat added , if just for the warm reposte .

I have these from last year not very good for saying there a good make as they tend to leak and not hold there charge for long.

useless

Original Poster

Adnan786;8911099

Is that the right picture of the batteries u got Amanda?



hi
didnt put the picture on, but its very smiliar to the packs i have got.

I've had these batteries before paid lots for them, used them in camera and now in some expensive expment, no leaks and holds there charge.

also went back to yeovil store last night to do my shopping, customer in there buying 100 packs :thinking:

copystuff;8911615

I have these from last year not very good for saying there a good make as … I have these from last year not very good for saying there a good make as they tend to leak and not hold there charge for long.

Agreed, these Duracell Supreme batteries are awful. Don't hold their charge at all. I would avoid even at this low price as you'll be constantly changing/charging batteries which can become irritating after a while. The AAA ones are fine but the AA are really to be avoided. Other users as well as myself have said the same..... Take heed.

STAY AWAY!!!!!!! not good batteries

Were there any of these left in the Yeovil store or have they all gone now?

Was wondering whether it's worth the trip in the morning to see if I can get any

Thanks

Managed to picked up 20 packs. There's still loads more left! Thanks for the info!

yep loads left...

http://i713.photobucket.com/albums/ww134/tinytool_1979/IMAGE_171-1.jpg
Post a comment
Avatar
@
    Text