-1225°
EXPIRED
Eoghan Quigg Album - £4.95 @ Zavvi
Eoghan Quigg Album - £4.95 @ Zavvi

Eoghan Quigg Album - £4.95 @ Zavvi

Buy forBuy forBuy for£4.95
GETGet dealVisit site and get deal
Realise that it's not everybody's cup of tea, but I actually quite like him (prefer him singing ballads though to the pop stuff)

Can't really go wrong at this price!

51 Comments

Happilly this has already been posted to great consternation.

Original Poster

Sure the other thread was for the Asda deal? This price is better...

little irish runt!! Have some ice

Guy looks like a sissy lol

Congrats to the fastest freeze today lol

sing2trees;5343137

little irish runt!! Have some ice




Have some ice lol ! :giggle:

Gonna get cold in here :w00t:

No price is good for this......unleash the glacier!

"Can't really go wrong at this price!"

Are you mentally ill?

If this keeps bumping it might get to -1000 a first lol

sing2trees;5343137

little irish runt!! Have some ice



I was thinking of something more descriptive that rhymes with runt! :whistling:

wonder if this is so cheap everywhere because all stores have too much unsold stock? just a thought:whistling:

poundland here we come!

Gitfinger;5343244

I was thinking of something more descriptive that rhymes with runt! … I was thinking of something more descriptive that rhymes with runt! :whistling:




punt?:whistling:

hunt I think he mean't

shouldn't they be giving this away...
free with the daily mail or something - mind you they probably will in 6 months time!

LMAO - I've just registered purely so I can add to the frosty rating..........ha, ******

Hibron;5343146

Guy looks like a sissy lol



He's a singer not a cage fighter.

cas398;5343371

He's a singer not a cage fighter.



"singer" being a matter of opinion.

barky;5343407

"singer" being a matter of opinion.



I'd pay this to see the cage fight though

watfordcat;5343436

I'd pay this to see the cage fight though



Id pay this to be his opponent in the cage fight!

Gitfinger;5343244

I was thinking of something more descriptive that rhymes with runt! … I was thinking of something more descriptive that rhymes with runt! :whistling:


I think grunt was the word we were all searching for :-D

ice ice baby........

I've added some charity rep

arthur_itic;5343357

LMAO - I've just registered purely so I can add to the frosty … LMAO - I've just registered purely so I can add to the frosty rating..........ha, ******



HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!! That made me chuckle :w00t:

Gitfinger;5343244

I was thinking of something more descriptive that rhymes with runt! … I was thinking of something more descriptive that rhymes with runt! :whistling:


http://www.enjoyfrance.com/images/stories/world/entertainment/James-Blunt.jpg

gr8h8me;5343309

hunt I think he mean't



nope nope nope!!

Keep guessing, pint of guinness to the winner...:thumbsup:

sing2trees;5343934

nope nope nope!!Keep guessing, pint of guinness to the winner...:thumbsup:



pint of guinness and a ban methinks:whistling:

stunt????

Nearly at half a thousand :w00t:

freeze!

Will or can it be done by the end of this evening? bumpy bumpy lol

Gitfinger: I was thinking of something more descriptive that rhymes with … Gitfinger: I was thinking of something more descriptive that rhymes with runt!



errrrrm how about K..unt

I think thats as close as it gets

deal trooper;5344365

errrrrm how about K..unt



:thumbsup:

I think it's good price...










...if it contains a £50 note inside.

I suppose it's gd price if you like him but I don't think anyone does!

ice ice baby!!!! COLDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

poor kid !! so young and his career is already over :-(

oh well .. theres always mcdonalds !!!
hmmmm can you sing "would you like to supersize that sir ?"

ha ha hah ah ah .. brrrrrrrrrrr freezing.

minus 160c is absolute zero this could go colder

why would anyone post this again after what happened to the other eoghan post of -1600 something??

The album received overwhelmingly bad reviews leading to Peter Robinson … The album received overwhelmingly bad reviews leading to Peter Robinson in an article for The Guardian claiming it to be "the worst album in the history of recorded sound" and that it was "so bad that it would count as a new low for popular culture".



lol, very harsh :thumbsup:
Post a comment
Avatar
@
    Text