652°
EXPIRED
Fallout: New Vegas (Xbox 360) - £13 @ Asda (Instore)
Fallout: New Vegas (Xbox 360) - £13 @ Asda (Instore)

Fallout: New Vegas (Xbox 360) - £13 @ Asda (Instore)

Buy forBuy forBuy for£13
GETGet dealVisit site and get deal
Cheapest about at the moment, next is Amazon for £13.99, nuff said.

36 Comments

Original Poster

https://lh6.googleusercontent.com/_0TPwdNg6cCw/TZr8h5PkiQI/AAAAAAAAACI/0OCY5BI5p3E/s512/2011-04-05%2012.19.25.jpg
Edited by: "haritori" 5th Apr 2011

Mmmm, Ribena.

slowly working my way through FO:NV

Original Poster

segaste

Mmmm, Ribena.



was nice, to accompany my chic and bacon sandwich

Is it really worth a post for 99p difference?

I have this game in mint condition. Played literally for about 5 minutes and never had the chance to play again. Sorry for posting this comment here... but selling for £11 if anyone is interested at all??

SuperSambo

Is it really worth a post for 99p difference?




if you want the game today, for cheaper then id say yes

kingcross

I have this game in mint condition. Played literally for about 5 minutes … I have this game in mint condition. Played literally for about 5 minutes and never had the chance to play again. Sorry for posting this comment here... but selling for £11 if anyone is interested at all??



I will buy it from you for £9.50 delivered via paypal invoice if you can? Inbox me pal thanks

Original Poster

SuperSambo

Is it really worth a post for 99p difference?



absolutely, its the point of the site cheapest price known, has it harmed anyone? will it benefit anyone? who cares i just simply posted because it was cheapest about.

hotukdeals.com/dea…582 - Hypocrite, i dunno?




Edited by: "haritori" 5th Apr 2011

kingcross

I have this game in mint condition. Played literally for about 5 minutes … I have this game in mint condition. Played literally for about 5 minutes and never had the chance to play again. Sorry for posting this comment here... but selling for £11 if anyone is interested at all??


Ill buy for £11. Seems like a good deal.

EDIT: Forgot to ask, what platform?
Edited by: "SuperSambo" 5th Apr 2011

SuperSambo

Ill buy for £11. Seems like a good deal.EDIT: Forgot to ask, what … Ill buy for £11. Seems like a good deal.EDIT: Forgot to ask, what platform?



Sorry mate, it's Xbox 360. That what you got?

Not sure but Dead Money DLC might still be 400pts so worth picking up if you get this.

kingcross

Sorry mate, it's Xbox 360. That what you got?


Sorry, for some reason I thought it was the PC version you had till I re read.

The PC version is a lot better than the others, and that is the one I am looking for.

Sorry for wasting your time.

Because its the cheapest price, its a hot deal ? lol.

If hot deals are posting the cheapest prices we would be flooded with crap.

Cold.

For £11 I'll buy it. Where you based?

581d

Because its the cheapest price, its a hot deal ? lol.If hot deals are … Because its the cheapest price, its a hot deal ? lol.If hot deals are posting the cheapest prices we would be flooded with crap.Cold.


The website IS flooded with crap.

haritori

Its a hot deal when its the cheapest price on a product or service … Its a hot deal when its the cheapest price on a product or service someone wants, as already mentioned this site is full of crap, usually poundland stuff for a "pound" or 2L bottle of water from Sainsburys for 1/2 price!


It does get annoying when people go crazy over discounted Ice creams, yet get pissy when £200 is knocked off an item...

Original Poster

581d

Because its the cheapest price, its a hot deal ? lol.If hot deals are … Because its the cheapest price, its a hot deal ? lol.If hot deals are posting the cheapest prices we would be flooded with crap.Cold.



Its a good deal when something is cheapest that someone actually wants, and do you mean flooded with crap the poundland offers for a "pound" or 2L bottle of water 1/2 price at Sainsburys


Edited by: "haritori" 5th Apr 2011

samirmohamedali

For £11 I'll buy it. Where you based?



I'm in Northampton. £11 will include first class postage too.
I will require payment via paypal first though. Check out my ebay username 'chasetownash' if you want to see feedback though

haritori, allow me to apologise on behalf of the people whinging that you shouldn't have posted this, etc.

Amazon would take days to deliver. For 99p I'd say it's worth a trip to your local Asda.

Also, these deals are worthwhile for people who have Asda gift cards, but of course the people whinging that it's "not much cheaper" (like that's a valid argument on a ****' deal web site...) wouldn't realise that!

Bought , cheers , Nuff said.

haritori

Its a good deal when something is cheapest that someone actually wants, … Its a good deal when something is cheapest that someone actually wants, and do you mean flooded with crap the poundland offers for a "pound" or 2L bottle of water 1/2 price at Sainsburys



Exactly, a hot deal is 50% off, not a nonsensical 8-ish %. Thanks for making this clear to everyone. Shame you dont quite get it.

SuperSambo

The website IS flooded with crap.



Your not wrong there.

99p off LOL, I'm off to my car to goto Asda, someone hold me back ! lol.

Will prob cost 99p in petrol too, and yeah since this game is so very brand new and wanted, everyone will be hot troitting down to their local to pick up their copy.

kingcross

I'm in Northampton. £11 will include first class postage too.I will … I'm in Northampton. £11 will include first class postage too.I will require payment via paypal first though. Check out my ebay username 'chasetownash' if you want to see feedback though



PM me with details and i'll send through payment

Original Poster

581d

Your not wrong there.99p off LOL, I'm off to my car to goto Asda, … Your not wrong there.99p off LOL, I'm off to my car to goto Asda, someone hold me back ! lol.Will prob cost 99p in petrol too, and yeah since this game is so very brand new and wanted, everyone will be hot troitting down to their local to pick up their copy.



Mosy people go shopping anyhow, so if your off today and fancied getting this game, then you can play it tonight and buy a bag of popcorn to go with it. I am not making you go and save 99p
paulyshore

buuuuuuuddddy



I think its safe to say the heat the deals gained made it a worthwhile post.
Edited by: "haritori" 5th Apr 2011

haritori

Mosy people go shopping anyhow, so if your off today and fancied getting … Mosy people go shopping anyhow, so if your off today and fancied getting this game, then you can play it tonight and buy a bag of popcorn to go with it. I am not making you go and save 99p I think its safe to say the heat the deals gained made it a worthwhile post.



I've seen deals get to 1000oC+ and it turns out its a store specific deal for an 8gb usb key at the only Tesco near Lands End. It doesnt make it a good deal and certainly not a hot deal. This also is a worthless post, but you'll get heat for it, because most will vote the opposite of someone saying cold.
Edited by: "581d" 5th Apr 2011

Trust me... Penzance tesco NEVER has any of the deals on here! Most of the big stores in cornwall dont follow national deals, something to do with leased buildings and sorry were just a franchise excuses. sigh

Original Poster

581d

I've seen deals get to 1000oC+ and it turns out its a store specific deal … I've seen deals get to 1000oC+ and it turns out its a store specific deal for an 8gb usb key at the only Tesco near Lands End. It doesnt make it a good deal and certainly not a hot deal. This also is a worthless post, but you'll get heat for it, because most will vote the opposite of someone saying cold.



I just cant understand why this one deal has you so riled up? it doesn't effect you in the least if its here or not? what's the problem?

and just to clarify I didn't post it for Heat or Rep, i just saw it on the cheap on my lunch break and while i eat my lunch thought id post it on here in case any one else was nipping into ASDA, I was just passing it forward, I wanted this game for ages but I want loads of games so now I generally buy on impulse if I see it in store cheap enough, hence what I did, I don't really see how this is a useless post.

I think we should have the option to down vote comments on here!
Edited by: "haritori" 5th Apr 2011

haritori

I just cant understand why this one deal has you so riled up? it doesn't … I just cant understand why this one deal has you so riled up? it doesn't effect you in the least if its here or not? what's the problem? and just to clarify I didn't post it for Heat or Rep, i just saw it on the cheap on my lunch break and while i eat my lunch thought id post it on here in case any one else was nipping into ASDA, I was just passing it forward, I wanted this game for ages but I want loads of games so now I generally buy on impulse if I see it in store cheap enough, hence what I did, I don't really see how this is a useless post.I think we should have the option to down vote comments on here!



Do you know what, I do sound like a dick and I apologise.

Great price...more buggy than Fallout 3 but a better game overall (I'm currently about 20hrs in)

Original Poster

Mitzi

Great price...more buggy than Fallout 3 but a better game overall (I'm … Great price...more buggy than Fallout 3 but a better game overall (I'm currently about 20hrs in)




Yeah but some games bugs are fun, Hidden & Dangerous from years ago is one that springs to mind, bug ridden but wouldnt be the same without em.

Its a good price and available for people to buy immediately. But..... I think Fallout 3 and this game are the biggest bag of balls I've ever had the misfortune of playing. You guys need to play something like God of War 3 to understand what an epic game is really like.
Edited by: "cubed" 5th Apr 2011

Was kinda disappointed with this compared to Fallout 3.

Fantastic game and a great instore price.

mod

samirmohamedali

PM me with details and i'll send through payment


You can not trade in the deal forum. You need to start a thread in FS if you wish to trade. Please ensure that this is done and please send a report marked FAO andywedge once this has been done. Thanks.

SuperSambo

Is it really worth a post for 99p difference?



Do you realise what website you are on here? With the cost of living higher than ever of course its worth posting! T**t.
Post a comment
Avatar
@
    Text