Forza 2 (Xbox360) 4.99 Preowned @ Gamestation
91°Expired

Forza 2 (Xbox360) 4.99 Preowned @ Gamestation

15
Found 2nd Nov 2008
Not a groundbreaking deal but was just talking to a friend and he wanted the game and I found this price.

Free delivery too!

I know the game is being found at random sites near to £5 now and again but this is the best price currently so vote accordingly if you can!?

I love this game, once I turned off the braking assist thing then you can play it almost like an arcade racer! Just don't touch the grass!

13 Comments

It may not be a groundbreaking deal, but heck....I think Sony are truly gonna be up Sh*t creek without a paddle this xmas don't you!

How much have Microsoft aggresively reduced the cost of the 360, how great is the advertising campaign, how many new or preowned game bargains are there...its a true gamers choice for sure. And before all peeps accuse me of being a fanboy, I may not own a PS3 but certainly own 2 Sony cameras a PS2, MP3 and a Sony AMP...besides Little Big Planet, there is nothing calling me to want to have anything else for gaming other than my 360 right now!

Heat added, great game, who NEEDS Gran Turismo!

Original Poster

Yeah I always said I'd wait for the PS3 and never get an xbox360 but when it was £130 for an Arcade with Halo3 and PGR3 PLUS they gave me an extra controller with viva pinata and forza 2 I just realised there's only one winner as a gamer!

If Sony made a PS3 without bluray maybe they would have sold more, I dunno. Maybe the games are on bluray so that wasnt an option? Either way, xbox360 is a steal at the moment and poor Sony are gonna struggle for a while yet before things (might) get better!

^^ Interesting comments about PS3 above, but nothing to deal with this great deal, heat added.

agentjont

Maybe the games are on bluray so that wasnt an option?



Yes, the games themselves are on BluRay discs so they have to include the drive :thumbsup:

Original Poster

Cuddy;3356976

Yes, the games themselves are on BluRay discs so they have to include the … Yes, the games themselves are on BluRay discs so they have to include the drive :thumbsup:



Ok, good luck to them then! They'll overtake xbox360 one day, just that day is quite far away. Gutted to have to say that.

Great game, Great Price. Thanks for the deal:thumbsup:

Original Poster

Out of stock now, will have to try your luck instore!

Oh god...please, not another PS3 v X360 thread :roll:

Best Driving game I have played....great deal

Original Poster

LeeA;3367663

Oh god...please, not another PS3 v X360 thread :roll:



It really isnt that at all.

All I've said is buy an xbox 360 for now and a PS3 later :-D

There's barely an argument in here anyway.

agentjont;3355886

Yeah I always said I'd wait for the PS3 and never get an xbox360 but when … Yeah I always said I'd wait for the PS3 and never get an xbox360 but when it was £130 for an Arcade with Halo3 and PGR3 PLUS they gave me an extra controller with viva pinata and forza 2 I just realised there's only one winner as a gamer! If Sony made a PS3 without bluray maybe they would have sold more, I dunno. Maybe the games are on bluray so that wasnt an option? Either way, xbox360 is a steal at the moment and poor Sony are gonna struggle for a while yet before things (might) get better!



If Sony made a PS3 without blu-ray everybody would probably be pirating games!

Thats part of the reason why I reckon they put blu-ray in.......

chelskii;3356936

Good price for what is easily the next best(and last) gen driving sim … Good price for what is easily the next best(and last) gen driving sim ever made, this game has it all..Will probably only be beaten by Forza 3Voted Hot...



Ehem? GT5?


GTR if your serious about playing properly (and for those un-experienced players - crashing into the every ten miliseconds...

lol

Forza ain't that great IMO

agentjont;3355886

Yeah I always said I'd wait for the PS3 and never get an xbox360 but when … Yeah I always said I'd wait for the PS3 and never get an xbox360 but when it was £130 for an Arcade with Halo3 and PGR3 PLUS they gave me an extra controller with viva pinata and forza 2 I just realised there's only one winner as a gamer! If Sony made a PS3 without bluray maybe they would have sold more, I dunno. Maybe the games are on bluray so that wasnt an option? Either way, xbox360 is a steal at the moment and poor Sony are gonna struggle for a while yet before things (might) get better!



From personal opinion your only a winner if your a PC gamer.... i'm sure you could easily beat someone in a FPS with a keyboard and mouse vs controller lol...

I am getting a 360 for christmas tho lol
Post a comment
Avatar
@
    Text