192°
EXPIRED
FREE ELECTRIC SCREWDRIVER SET
FREE ELECTRIC SCREWDRIVER SET

FREE ELECTRIC SCREWDRIVER SET

Buy forBuy forBuy for£1.24
GETGet dealVisit site and get deal
SUPERB BI DIRECTIONAL CORDLESS ELECTRIC SCREWDRIVER WITH 20 ATTATCHMENTS.
FREE WITH FIRST ORDER OF ANYTHING. NO LIMIT SPEND. QUOTE 4B-67885 WHEN YOU PLACE YOUR ORDER.
ORDER 1 ENVELOPE (CAT No 4B-357 587 £1.24) TO GET THE OFFER or YOU COULD ALTERNATIVELY BUY A RULER FOR 39p. - STEVEDIMP

If you go for the £0.39 Ruler the total after VAT & Delivery charge will come to £3.81 - blinder84

55 Comments

Welcome to HotUKDeals and Thanks for the post elsdon

Don't forget Quidco for 5% cashback

Delivery Charge: £2.85

Editor

Thanks elsdon ...welcome to hukd's from me too! :-D

welcomr to HUKD elsdon great find considering there is no minimum spend. :thumbsup:

you sure you get the set? where does it say? i entered teh code it just says its a gift, but doens't give details as to what te gift actually is.

The gift code always shows as "gift" never what the item is. If it's the same as previous cordless screwdriver sets, then it's a bargain!

Just like to add that the £1.24 item in the OP isn't 1 envelpe, it's 1 pack of 5 padded envelopes.

i just ordered mine, will let you know what comes of it

p.s. prices above don't include VAT, total was nearly £4 which is still pretty much nothing if the screwdriver set is any good

Yep - just ordered mine too along with an assorted pack of 10 BIC ballpoint pens for her indoors - quite the romantic gesture I'm sure you'll agree :lol:

Great Post, thanks elsdon!

Doh, that reminds me - I could've used my new cordless drill for putting the screws in on the weekend instead of the old fashioned method! duh! Old habits die hard...

Great I needed some paper for printing so have added the gift code in, lets see what happens.... trouble is missus will have me fixing stuff once she sees them...

Banned

£15 delivery to Northern Ireland

Ah well, maybe next time - thanks OP :thumbsup:

Just order 3 pack of notebooks for a total of 59p.

The order came to a total of £4.04.

I think I'm gonna hold off voting until the screwdriver set arrives. :lol:

Cheers anyway.

cyrus2050

£15 delivery to Northern Ireland :(Ah well, maybe next time - thanks OP … £15 delivery to Northern Ireland :(Ah well, maybe next time - thanks OP :thumbsup:



Some sites really try to diddle us Norn Ironers... it's a crying shame. They could get a lot of business from over here...

Yeah, it really is a shame isn't it!

Orderd mine too (gone for the 3 note books give the misses summin to do) :-D

is it me ???? or has the free gift altered :confused:

uh-oh - really? Into what?

qpan

uh-oh - really? Into what?



home page says free gift showing luggage bags.

so i thought the gift may have changed

Ah ok, but that one also has a minimum order value of £30...

I hope i haven't just paid £5 for 5 envelopes, lol

But at least i only lose £5, rather than the possible £720 i may lose from a phone company not giving me cashback, but that's a different story.

qpan

Ah ok, but that one also has a minimum order value of £30...I hope i … Ah ok, but that one also has a minimum order value of £30...I hope i haven't just paid £5 for 5 envelopes, lolBut at least i only lose £5, rather than the possible £720 i may lose from a phone company not giving me cashback, but that's a different story.




:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

This post has a very high vote,can anybody confirm what the actual free gift is.:)

I ordered a blue ringbinder for like £2.59 (so the whole order came to just over £6) yesterday afternoon, and received this THIS MORNING:

homepage.ntlworld.com/and…jpg

good work Staples!

shtam

I ordered a blue ringbinder for like £2.59 (so the whole order came to … I ordered a blue ringbinder for like £2.59 (so the whole order came to just over £6) yesterday afternoon, and received this THIS MORNING:]http://homepage.ntlworld.com/andy_black/andy/images/random/staples_screwdriver.jpggood work Staples!



I take it you didn't receive the screwdriver set yet?

shtam

I ordered a blue ringbinder for like £2.59 (so the whole order came to … I ordered a blue ringbinder for like £2.59 (so the whole order came to just over £6) yesterday afternoon, and received this THIS MORNING:]http://homepage.ntlworld.com/andy_black/andy/images/random/staples_screwdriver.jpggood work Staples!


Did you get the pair of jeans as well.:lol:

Thanks OP, just ordered some pencils so fingers crossed.

tolgak

I take it you didn't receive the screwdriver set yet?



banter? Both arrived, screwdriver set is hardly carpenter standard but for (practically) £3/4 it's pretty kickass!

Banned

Just received my £3.65 screwdriver set with free ruler. I love this site.

Thanks for the pik, shtam. When my set arrived this morning, lots of the contents had jiggled loose in the loving care of the courier; now I know I've put it all back in the right place. I'm made up with mine, and needed new Bics.

Great post!!

Thats my Dad's xmas prezzie sorted.

September and my xmas shopping is nearly done!!:-D

i just got mine, its a STEAL. quite a fantastic kit, definitel yworth it.

Just spotted this deal & ordered.

Great post - thanks :thumbsup:

Voted "hot" & rep'd.

I have just received my screwdriver set. It is great and all under £4 including postage for a 39p ruler! Well worth the buy! My dad is so impressed that he has just gone and ordered some notepads for one!

Cheers!

hedgehog007

I have just received my screwdriver set. It is great and all under £4 … I have just received my screwdriver set. It is great and all under £4 including postage for a 39p ruler! Well worth the buy! My dad is so impressed that he has just gone and ordered some notepads for one! Cheers!



LOL good stuff @ hedgehog and your dad! Welcome to HUKD! :grin:

Received my notepads and screwdriver set when I got home from work, which is fantastic.

Thanks and voted. :thumbsup:

Well I got my ruler, but no screwdriver :-( A quick call to customer services and it should be with me tomorrow :-)

tolgak

Received my notepads and screwdriver set when I got home from work, which … Received my notepads and screwdriver set when I got home from work, which is fantastic.Thanks and voted. :thumbsup:



Same here! :-D

got my pack of paper and the screwdriver set is a great set for nuffin!!!

great post !!!!:thumbsup:

can someone tell me what the average time is that people had to wait b4 they received free gift? i got my ruler a few days ago but no screwdriver
Post a comment
Avatar
@
    Text