FREE Limited Edition U2 collectors wallet
88°Expired

FREE Limited Edition U2 collectors wallet

29
Found 18th Dec 2006
My first deal link!

Free limited edition U2 collectors wallet

29 Comments

I think this was posted before... and then people thought it looked somewhat dodgy.

Aaaargh! Dodgy in what way? I applied! :oops:

Domain name:
sme-web-solutions.co.uk

Registrant:
SME Web Solutions

Registrant type:
UK Individual

Registrant's address:
The registrant is a non-trading individual who has opted to have their
address omitted from the WHOIS service.


Hmm I'd stay clear

Oh no I done this, also for my father, I done one for a U2 wallet before and got nothing.

This company just mailed today asking for address as the original page never asked for it

It's a safe link... basically the confusion before was because the form did not ask for a full postal address. This was an error, and anyone who requested the slip case should now have another email asking for full postal address.

The site is a genuine offer through Island records.

Hope this helps,

Steve

freebiehunter

It's a safe link... basically the confusion before was because the form … It's a safe link... basically the confusion before was because the form did not ask for a full postal address. This was an error, and anyone who requested the slip case should now have another email asking for full postal address. The site is a genuine offer through Island records.Hope this helps,Steve



I received said Email about an hour ago.

I took the risk. Hopefully I will get a wallet

Thanks for this

Cool single as well

I'm having a U2 day!

What with this and managed to get hold of the U2 by U2 hardback for £2.99 (RRP £30) from another post

Thanks for this :santa: U2seful :santa: Also the extra info guys and Welcome to HotUKDeals by the way

thanks for this
offer closes today :santa:

Rated Hot

Thx

Banned

looks ok to me ,, thanks

I'vre had a U2 collector's wallet in the past. 2 in fact. :thumbsup:

Got my U2 "wallet" today...not QUITE what I expected! For some stupid reason I thought this was a wallet wallet - where you put cash, and cards, and family pics! It is infact a CD wallet - please tell me I wasn't the only 1 who thought that!!!!!!!
But thanks anyways

Hehe, I thought the same, got mine this morning.

Got mine this am

Thanks for the headsup

mine arrived this morning as well

First Post !

Got Mine This Morning - Well Chuffed!

Got mine too.

Welcome to HotUKDeals xbrpilot!!

mine arrived this morning was a bit miffed off though thought it was going to be a wallet wallet.
not some cd wallet lol:-(

I thought that about the one earlier in the year, lol.

I think they sold quite nicely on eBay last year. My brother's a U2 fan with loads of limited edition picture discs framed around his house. I ordered him a couple of these last time and he put them in a frame so you could see a side of them both...

spikeyjac

mine arrived this morning was a bit miffed off though thought it was … mine arrived this morning was a bit miffed off though thought it was going to be a wallet wallet.not some cd wallet lol:-(



yup, mine arrived yesterday and i'm exactly the same spikeyjac...
oh well, more cardboard junk in the house lol

Beverley

yup, mine arrived yesterday and i'm exactly the same spikeyjac...oh well, … yup, mine arrived yesterday and i'm exactly the same spikeyjac...oh well, more cardboard junk in the house lol



The 'cardboard junk' is selling for up to £20 each on Ebay!!

Steve

Received mine this morning, likewise thought it was a wallet!

arent i glad its 10p listing day tomoz:-)
i ordered this becuase i thought it was a wallet wallet lol but i already have the single downlaoded so i will be sellign this:-)

freebiehunter

The 'cardboard junk' is selling for up to £20 each on Ebay!! Steve




:x
Mine arrived this morning and my wife thought it was 'junk' and ripped it up.

:viking:

lmao unluki

So, mine turned up yesterday - was a bit disappointed but hey it's still free.

After reading post from freebiehunter had look on ebay and there's loads on there and people are actually buying them - mad fools

Clairebeary28

So, mine turned up yesterday - was a bit disappointed but hey it's still … So, mine turned up yesterday - was a bit disappointed but hey it's still free.After reading post from freebiehunter had look on ebay and there's loads on there and people are actually buying them - mad fools



I've got 3 of mine on there :thumbsup: he he he
Post a comment
Avatar
@
    Text