Freecom 80GB External Hard Drive - £7.50 Instore @ Tesco
520°Expired

Freecom 80GB External Hard Drive - £7.50 Instore @ Tesco

Banned 105
Banned
Found 6th Jan 2009Made hot 6th Jan 2009
was in tesco and saw a Freecom 80GB External Hard Drive for £7.50 reduced to clear and thought it was a good deal not very big space but at £7.50 its very good. not sure if it is on the website dont think it is as its reduced to clear.

102 Comments

which Tesco's store please?

How many did they have in stock?

crackin price that.

how reliable are these drives tho, £7.50 sounds good, but not if its gonna die fast and lose my data lol.

Original Poster Banned

was in the braintree store and they had 3 left and they seem to be very good can handle vids and games very well.

you only bought one?

Is a vey hot deal if you can actually get one, much better than a memory stick that is 4gb for the same price

Original Poster Banned

J9STL;3968943

you only bought one?



no i got 2 but there was 3 left afterwards

DK2009;3968952

no i got 2 but there was 3 left afterwards



wouldn't have blamed you if you bought more, very tempting at that crackin price :thumbsup:

man which store! hot deal!

Original Poster Banned

would add pic of the deal but not sure how but i do have a pic of its price tag showing it at £7.50

imageshack.us/

Upload and link it. From the link given.

Cheers OP, Tesco 2nite then:thumbsup:

Would use HDD enclosure for a bigger hdd, as 80 gigabytes is not a lot nowadays...

Original Poster Banned

Adam2050;3969040

http://imageshack.us/ Upload and link it. From the link given.



the link to upload the pic is not working just a blank white page not sure y?

my brothers went tits up last month, lost 80gb of his dj music........he wasn't happy lol, hadn't backed anything up either....silly boy. i'll pick him one up tonight to cheer him up if they've more than 2 in.

at that price I would buy 2 and keep backing up to the second just in case

well i'm gonna try and get 4

two for me, one for bro, one for ebay or ps3.

cracking price, im going to pop over to Tesco at Silverburn tonight and try pick one up.

perfect for backing up all my porn

berba 5-1;3969292

perfect for backing up all my porn



:thumbsup:

berba 5-1;3969292

perfect for backing up all my porn



Glad someone said it !!

Have to agree that's cheap, but just got the WD 1TB from comet for £63 odd, but the deal is cheap just to load any old stuff.

voted hot

Was it just with the other external hard drives then or was it somewhere else?

Thanks.

berba 5-1;3969292

perfect for backing up all my porn



You have less than 80gb of porn?

Call yourself a man??!!??

lol

:-D

is it a big one or portable???? have u got any image???

I managed to get one after trying a few local tescos great price thanks for the tip

ChipSticks;3969360

You have less than 80gb of porn?Call yourself a man??!!??lol:-D



I've been told there are other uses for 1TB drives besides porn :thumbsup:

why has it been spammed and expired?

Expired already?

belovedmonster;3969437

I've been told there are other uses for 1TB drives besides porn :thumbsup:



well I'm a woman so I'd use a 1tb drive as a make up stand...

Original Poster Banned

dont know y its been spamed or expired its still there dont knoe what happened also i do have a pic of it can add it dont know how.

DK2009;3969459

dont know y its been spamed or expired its still there dont knoe what … dont know y its been spamed or expired its still there dont knoe what happened also i do have a pic of it can add it dont know how.



Possibly by someone who is, as we speak legging it to Tesco to buy as many as possible to put on fleabay.

possibly by someone who wants to get to store and doesn't want lots of people on here to see the deal

ChipSticks;3969471

Possibly by someone who is, as we speak legging it to Tesco to buy as … Possibly by someone who is, as we speak legging it to Tesco to buy as many as possible to put on fleabay.



great minds and all that.......

btw welcome to HUKD DK2009, thanks for sharing the deal & have some rep for your efforts

Original Poster Banned

J9STL;3969479

great minds and all that.......



ChipSticks;3969471

Possibly by someone who is, as we speak legging it to Tesco to buy as … Possibly by someone who is, as we speak legging it to Tesco to buy as many as possible to put on fleabay.



yeah probably heading for tesco now keep an eye out for them on fleabay lol

none in stock at my local

I want one, I would never have a chance of finding one though.

DK2009;3969493
yeah probably heading for tesco now keep an eye out for them on fleabay lol


Already one on there I can see, £25 starting bid + £7.50 postage.

bet it was from Tesco



:roll:

£7.50 postage

i hope they get run over when they are walking to the post office! thieving gits

Banned

my hard drive is about to break, but the operating system is on it, how would i go about replacing it with an external one, so the pc is run by it, coz my pc is about to crash?
Post a comment
Avatar
@
    Text