Gainward GTX 560 1GB GDDR5 Dual DVI HDMI Out PCI-E Graphics Card  - £125.84 @ Ebuyer
174°Expired

Gainward GTX 560 1GB GDDR5 Dual DVI HDMI Out PCI-E Graphics Card - £125.84 @ Ebuyer

£125.84
55
Found 22nd Apr 2011Made hot 22nd Apr 2011
Gainward GTX 560 1GB GDDR5 Dual DVI HDMI Out PCI-E Graphics Card

Was £193.99

Now £125.84!!!

56 Comments

thanks.

why cold, it's 179 on scan's today only.

This deserves heat, I gave it some but it seems like others disagree some reason?

possible misprice? what is the Ati equivalent?

Thank you ! This couldnt have come at a better time ! I was pondering on getting 2 x 6950's in Crossfire or 2 x 570's but the 570 were a tad expensive for the performance increase, this has sealed the deal, just bought 2 for SLI get to move away from ATI's awful drivers, (have 2 x 5870 in crossfire at moment) and also get 3D from Nvidia and almost as good FPS as the 6950's in Crossfire ! You have made my day, cheers

David Gill

possible misprice? what is the Ati equivalent?


Pretty much 6950, maybe 5870.

this is a misprice right?

amazing deal

this or 6950?

David Gill

this or 6950?


the 6950 is a tiny bit better but slighty less power also

David Gill

this or 6950?


I'd say 6950, if your lucky it'll be one that can flash to 6970 performance and then for £120 ish (as it's on ebuyer too on a deal) you can get awesome performance.

This is silly cheap!

Must be a hot deal surely, I just paid a fiver more than this for an EVGA 460 GTX (albeit the SC Super overclocked one) a month ago - and that was a scan deal of the day

Llost

I'd say 6950, if your lucky it'll be one that can flash to 6970 … I'd say 6950, if your lucky it'll be one that can flash to 6970 performance and then for £120 ish (as it's on ebuyer too on a deal) you can get awesome performance.



A 6950 2gb are the only ones that have the possibility of unlocking.

wrong picture dude, thats the golden sample version pic you got there!

you've got the wrong pic, model is this one

super hot though, tempted

Original Poster

Changed the pic!

Just ordered the Sapphire HD 6950 1GB over this. Did I make a wise decision or are they both pretty much similar?

Is the 560 significantly better than the 460's?

My 460's do 900 core if that has any bearing.

BTW....Don't use them for games, only number crunching.

These in SLI meet or exceed the GTX 580 in most games for under £250. Scorching!

Great deal on this card - have one myself and it's great. After splurging on the PC though not really got any games that will show it off AvP looks bloody nice, but need something else. Excellent mid-range card with a lot of room for overclocking without upping voltages and power draw.

Hot! Ordered one. My 6850 will land on fleebay if they honour this misprice:)

these deals will all be cancelled , looking at prices elsewhere its a total misprice

Down to 4

Damn, I should have gone for KFA2 OC version:(
ebuyer.com/pro…483

1 left, lol

Last one. I decided to order one.

No more...

lets you order but then says out of stock in order history, will see what happens

great spot - already ordered. I was going to get the hd5850, this is so much better. I am currently stuck at the security check. fingers crossed

All gone.

Status - Payment Taken

I have now ordered 2 x 560's and 2 x 6950 1gb's ! I didnt realise the 6950's were the same price, hope the drivers are better on these ones ! lol

huru1

Damn, I should have gone for KFA2 OC … Damn, I should have gone for KFA2 OC version:([url=%0Ahttp://www.ebuyer.com/product/254483]http://www.ebuyer.com/product/254483[/url]



I just grabbed that version.

Only 4 left.

Total bargain tbh.

wow paid 205 for the gigabyte one 3 months back.

fab card

Farcough

I just grabbed that version.Only 4 left.Total bargain tbh.



Nice one grabbed it

huru1

Damn, I should have gone for KFA2 OC … Damn, I should have gone for KFA2 OC version:(http://www.ebuyer.com/product/254483



Yeah, I was thinking the same thing - doh!

OOS

Wtf I ordered when there was 15 left .. ordered for delivery for tomorrow .. now the site is telling me that it wont be shipped until next week .. wtf is going on?

Exroath

Wtf I ordered when there was 15 left .. ordered for delivery for tomorrow … Wtf I ordered when there was 15 left .. ordered for delivery for tomorrow .. now the site is telling me that it wont be shipped until next week .. wtf is going on?


Easter!
Post a comment
Avatar
@
    Text