359°
EXPIRED
Gavin And Stacey : Complete BBC Series 1 £3.98 delivered from Amazon
Gavin And Stacey : Complete BBC Series 1 £3.98 delivered from Amazon

Gavin And Stacey : Complete BBC Series 1 £3.98 delivered from Amazon

Buy forBuy forBuy for£3.98
GETGet dealVisit site and get deal
This BBC comedy sitcom Gavin and Stacey features a romantic, off-beat, boy-meets-girl story.

Gavin is an ordinary boy from England, Stacey is an ordinary girl from Wales. They speak every day on the phone at work, and yet they've never met... until now. But when Gavin and Stacey finally meet and their ordinary worlds come together, we see, through their families, their friends and their differences, that there's no such thing as 'ordinary' after all.

1p more in play but with quidco

18 Comments

Hey Janz...whats occurring??

I really liked this but now I'm sick of the sight of that porky fat face everywhere I look

Good price I think

Tidy....

:thumbsup:

Omlette anyone??

snowbrow;7018026

Omlette anyone??



me me me me me me me.:-D

Banned

Happy Thanksgiving to everyone.

£3.99 at HMV and quidco available so will be a few pence cheaper. Tidy !

Original Poster

therealche;7018341

£3.99 at HMV and quidco available so will be a few pence cheaper. Tidy !



yep and at play but you cant include quidco in your price :thumbsup:

Awesome, got it from HMV for £3.59 with student discount and hopefully something from Quidco too


Quidco equated to 0.03 and has been validated already even though I only order it on Friday and it arrived this morning

Good price. Series 2 also now reduced as there is a 3rd series started ...

Don't understand the hype this show gets, watched most of series 1 found it a bit, well, meh!

I just don't find it anything special, and yea I agree seeing James Cordon on every channel/Radio station is getting annoying... He's like he annoying "friend" in the pub you just want to slap but know you can't.

d_dixon50;7019441

Don't understand the hype this show gets, watched most of series 1 found … Don't understand the hype this show gets, watched most of series 1 found it a bit, well, meh!I just don't find it anything special, and yea I agree seeing James Cordon on every channel/Radio station is getting annoying... He's like he annoying "friend" in the pub you just want to slap but know you can't.



I guess if you live in Wales/ Essex or have any relations that remind you of any of the charcters then it makes it more funny as you kinda relate to them. Love the series myself, uncle bryn is a legend :-D .

Voted Hot

This is one seriously funny show. Has me in tears. I fancy a holiday home in barry now hahaha

d_dixon50;7019441

Don't understand the hype this show gets, watched most of series 1 found … Don't understand the hype this show gets, watched most of series 1 found it a bit, well, meh!I just don't find it anything special, and yea I agree seeing James Cordon on every channel/Radio station is getting annoying... He's like he annoying "friend" in the pub you just want to slap but know you can't.



Agreed, the missus finds it hilarious, i just can't see it myself, Rob Brydon apart, who is a comedy genius

i live in Barry and love the show.... Dave ya Riddled... Yeah i know.. lol

ZedEx;7020045

I guess if you live in Wales/ Essex or have any relations that remind you … I guess if you live in Wales/ Essex or have any relations that remind you of any of the characters then it makes it more funny as you kinda relate to them. Love the series myself, uncle bryn is a legend :-D .Voted Hot



Totally agree after living in Swansea for a year. Rob Brydon is a legend!

Did anyone get that Joke last night about "Owain Hughes - and do you?"... is it about owing money to Wain Hughes or something?

Original Poster

beamo;7024886

Totally agree after living in Swansea for a year. Rob Brydon is a legend! … Totally agree after living in Swansea for a year. Rob Brydon is a legend! Did anyone get that Joke last night about "Owain Hughes - and do you?"... is it about owing money to Wain Hughes or something?



didnt get it till now :-D
Post a comment
Avatar
@
    Text